"Hemen kaybol! Ve ben de senin yaşamana izin vereyim!"
Bu kişi, Chu Gao ve diğerlerine soğuk ve parıltılı demir kılıcı işaret ederken, sesinde öldürme niyeti ortaya çıkmıştı.
Ölüm tehditleri, Chu ailesi ve diğerleri etkiledi ve bazıları geri gitmeye bile başladı.
Chu Xue, onların ustası olmasına rağmen hatta Chu ailesine karşı minnetleri dağ kadardı ki, ama seçimleri hayatlarına bağlı olduğunda, seçimleri çok basitti.
"Hepiniz..." Hizmetçilerinin onu terk etme düşüncelerini görünce, Chu Xue'nin kalbinde, tarifsiz bir acı oluştu. Onlar, onun küçüklüğünden beri yanında kalan ve tüm emirlerini takip eden insanlardı.
Onları azarlamak istedi, ama çaresizdi çünkü bunu zaten yaptığını biliyordu.
Yeşil Ejder Okulunda, o hiçbir etkiye, hiçbir güce sahip değildi ve o hala ölmek istemediğinden, bu insanları gücendiremezdi. İlişkilerini bozsa bile ancak tahammül edebilirdi.
"vooşş."
Fakat Chu Xue umutsuz düşerken, ormandan canavar gibi bir gölge fırladı ve Chu Xue'nin önüne indi.
"bang, bang, bang,"
İndikten sonra, bu kişi ışık hızıyla saldırdı. Sayısız avuç görüntüsü onlara öldürme niyeti getirdi ve bu görüntüler, Kılıç Birliğinden üç kişiye karşı uçtu.
Böyle ani bir değişiklik görünce, bu üç Kılıç Birliği üyesini şaşırdı. Ayak uçlarıyla yere vurdular ve aniden geri zıpladılar.
Gözleri odaklanırken, bu üç kişi, onlara sürpriz atak yapan kişinin genç bir adam olduğunu keşfettiler.
Fakat en çok şaşıran kişi Chu Xue idi. En güvendiği kişilerin onu terk etme düşünceleri varken, kendi güvenliğini hiç düşünmeden, önünde duruyor olacağını hiç düşünmezdi.
"Kimsin sen? Benim iyi fırsatımı bozmaya cesaret mi ediyorsun?" Yüzü kabarcıklarla dolu olan Kılıç Birliği üyesi öfkeyle bağırırken Chu Feng'i işaret etti.
"Benim ismimi öğrenmeye nitelikli değilsin, ama beni adalet diye çağırabilirsin." Yavaşça gülümsedi.
"Adalet mi?" Kabarcıklı erkek, elindeki demir kılıçla hareket etti ve sayısız rüzgar kılıcı Chu Feng'e uçtu.
Bunu görünce Chu Feng, Chu Xue'yi avuçlarından biriyle itti ve ılık bir baskı, Chu Xue'yi yolun dışına itti.
Bundan sonra, hızlıca saldırıyı engelledi ve saldırı engelledikten sonra, erkeğe doğru koştu ve bir İllüzyon Eliyle saldırdı.
"Velet, sen ölümü arıyorsun."
Chu Feng'in kontratak yapmaya cüret ettiğini bile görünce, diğer Kılıç Birliği üyeleri arkalarındaki demir kılıçları çektiler ve garip kılıç teknikleriyle, kılıçlarını Chu Feng'e sapladılar.
"voşşşş voşşşş."
Chu Feng saldırıyı sadece engellemekle kalmadı saldırı sitilini de değiştirdi ve tam üç İllüzyon Elini aynı anda 3 demir kılıçla çarpıştırdı.
"gılang, gılang, gılang."
Üç ağır ses yankılandı, dört kişi biraz geri adım attı. Fakat Chu Feng'in avuçlarından hissizleşme duygusu geldi. Chu Feng de kaşlarını çattı ve bakışları daha da ağırlaştı.
Chu Feng üçünün Ruh Aleminde 5.Seviye olduklarını biliyordu ve onlar tüm güçlerini bile kullanmamıştılar.
Üç Kılıç Birliği üyesi de kaşlarını çattı. Onlar da çoktan Chu Feng'in, Ruh Aleminde 4.Seviye olduğunu anlamıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.