Bu kızın teni kar gibi beyaz ve pürüzsüzdü. Her ne kadar görünüşü, ülkenin en güzelleriyle denk olmasa da, hala eşsiz bir hali vardı. En önemli şey ise onun silüeti son derece iyiydi. Vücunun önü çıkıntılıydı ve iyi gelişmişti,düz ve yuvarlaktı(göğsünden bahsediyo). Ek olarak, o kalem-gibi uzun bacaklara sahipti. Su Rou ile karşılaştırılınca onun şeytani bir vücudu vardı.
Chu Feng gerçekten de bu hoş silüetten gözünü alamıyordu. Chu Feng ona baktıkça Su Rou ile geçirdiği ateşli geceyi düşünmeden edemiyordu.
Chu Feng'in çok açık bir şekilde ona baktığını gören kız, kısmen somurttu ve bir tiksinme belirtisi açıkça bakışlarının içinde belirdi.
"Hoi, istekli değilmiş gibi gözüküyor. Böyle güzel bir vücut, başkalarının bakması için değil mi?" Chu Feng kalbinin içinde kahkaha attı ve onun bakışları hala kızın uzun, harika bacaklarını tarıyordu. Chu Feng tamamıyla kızın ona nasıl baktığını görmezden geliyordu.
"Biz, büyük hanımefendiye saygılarımızı sunuyoruz." Ancak, Chu Feng çok büyük abazalık* ile kıza bakarken, onun yakınlarından son derecede dikkatini bir noktaya vermiş, saygılı bir ses duyuldu. Aynı zamanda, düzinelerce yüksek-seviye hizmetli, vücutlarını bükmüş saygılarını sunuyorlardı.
"Büyük hanımefendi? Gerçekten mi? O, Beyaz Kaplan Villasının büyük hanımı, Murong Xinyu mu?"Chu Feng anında farkına vardı. Murong Xinyu, Beyaz Kaplan Villası ustasının en büyük kızıydı. Murong Xinyu doğduğu zaman, o gücünü geliştirmekten yoksundu. Ancak, o son derece zeki bir insandı.
"Ben bittim."
Chu Feng gizlice lanet okudu, çünkü o, Murong Xinyu'nun şuanki yüz renginin çok solgun olduğunu keşfetti. Açık bir şekilde, Murong Xinyu onun tarafından sinirlendirilmişti. O anda, Chu Feng biraz pişmanlık hissetti, çünkü o büyük bir hata yaptığını biliyordu.
Chu Feng'in etrafındaki hizmetliler, onun bu kötü talihine mutlu olmuşlardı. Murong Xinyu'nun en çok nefret ettiği şey, başkalarının onun güzelliğine bakmasıydı. Chu Feng çok büyük bir tabuya dokunmuştu.Bu yüzden onlar, Chu Feng'in nasıl bir ceza alacağını görmek için sabırsızlanıyorlardı.
"Zhang amca, hadi gidelim." Murong Xinyu tarafından Chu Feng'e ceza verilmediğini görenler afallamıştı. Murong Xinyu sadece at arabasının içine doğru ilerliyordu.
Bunu gören yönetici Zhang rahat bir nefes aldı, anlamlı bir şekilde Chu Feng'e baktı ve ardından onu takip etti.
"Büyük hanımı gücendirdin. Sen artık ölüsün."
"Bunu biraz daha tut. Eğer memnun kalırsam belki seni affetmesi için rica edebilirim."
Chu Feng'in artık taşımadığını gören hizmetliler zorla kurban öğelerini onun eline tutuşturdular ve hareket eden at arabasını takip ettiler.
Chu Feng için, onların hiçbirine aldırış etmiyordu, çünkü onun kalbinde şuan tamamıyla endişe hakimdi. O da büyük hanımın onunla nasıl ilgileneceğini merak ediyordu.
Bu Beyaz Kaplan Villa içindeki İmparator Mezarlık girişini aramaya hazırlanan onun gibi biri için iyi değildi.
At arabaları Villa'dan ayrıldıktan sonra, onlar Beyaz Kaplan Dağı sınırları içindeki derinliklere kadar gittiler. Sadece 1500 km gittikten sonra bir ormanda durdular.
Orada bir dağ mezarı vardı, Hiç düşünmeden, Chu Feng bu mezarın Murong Xinyu'nun annesine ait olduğunu anlamıştı.
O anda, hizmetliler adakları düzenlemeye başladılar. Ancak ana iş gücü Chu Feng tarafından yapıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
ФэнтезиGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.