Diz Çök Ve Affedilmek İçin Yalvar

628 87 1
                                    

*Vuşşş...* Chu Feng yan tarafa doğru kaydı ve Chu Cheng'in saldırısından kurtuldu.

Aynı zamanda bir ayağı yere bastı. O anda döndü ve bir tur döndükten sonra tekme attı.

Bunu görünce Chu Cheng'in yüzü biraz değişti ve hızlıca geri çekildi. Ama ne yazık ki, Chu Feng sadece anormal derecede hızlı değildi, ayrıca pozisyonu da doğruydu ve onu engellemenin bir yolu yoktu.

Panikleyen Chu Cheng sadece kollarını bir araya getirebildi ve zoraki Chu Feng'in saldırısını engelleyebildi.

*Bang*

Tekmeden sonra Chu Cheng birkaç adım geriye gitti ve kollarının uyuştuğunu hissetti.

O anda Chu Cheng kaşlarını biraz çattı. Hiçbir koşulda Chu Feng'in böyle yüksek bir gücü olacağını düşünmemişti.

Bu güç onun bütün beklentilerini aşmıştı bu yüzden bu olayı ciddiye alması gerekiyordu.

''Ne yaptığını biliyorsun. Ama sadece kas gücüyle işe yarar biri olman imkansız. Sana dövüş becerilerinin ne kadar güçlü olduğunu göstereceğim.''

*Bam, bam, bam, bam*

''Haa!''

Chu Cheng aralıksız bir şekilde vücudunun akupunktur noktalarına vurdu ve aniden bağırdı. Bir anda vücudu biraz irileşti ve yumruklarının boyutu bile büyüdü.

Ayrıca vücut rengi beyazdan mora döndü ve damarları belirginleşti. Bayağı korkutucuydu.

''Güçlendirme becerisi''

Chu Feng gözlerini kısarak baktı ve Chu Cheng'in bir çeşit güçlendirme becerisi kullandığını anladı.

Bu çeşit bir beceri bir kişinin sahip olduğu becerilerinin sayısını arttırmayacak ama bütün vücudunu güçlendirecekti.

Belirli bir noktaya yükseltildikten sonra, kişinin vücuduna ne herhangi bir sıvı, ne kılıçlar, ne de mızraklar zarar verebilirdi. Bütün vücut ölümcül bir silaha dönüşürdü.

Chu Feng'in yüzünün değiştiğini görünce, Chu Cheng anında kendiyle gurur duydu. Chu Feng'in gücü beklenmedik olmasına rağmen Chu Feng'in en büyük zayıflığının hiçbir dövüş sanatında eğitim almamasının olduğunu biliyordu.

Kullandığı becerinin adı Demir Vücuttu. Bu beceri ile bir kişi aynı seviyede başka bir kişiyle fiziksel olarak dövüşürken, o kişi yenilmez sayılabilirdi. Bu yüzden Chu Feng'i yeneceğinden hiç şüphesi yoktu.

''Chu Feng, diz çöküp affetmem için yalvarabilirsin, yoksa...''

Fakat daha lafını bile bitirmesine izin vermeden, Chu Feng bir anda parlayıp kayboldu.

Chu Feng yeniden gözüktüğünde, Chu Cheng'in önüne varmıştı. Güçlü ağır bir yumruk gözlerinin önünde gitgide büyümeye başladı.

Chu Feng'in fiziksel olarak dövüşme cesareti olduğunu görünce, Chu Cheng soğuk bir şekilde güldü ve Chu Feng'in yumruğuna yumruğuyla karşılık verdi.

*Clang*

İki yumruğun çarpışmasıyla, sanki demirin çarpışmasıymış gibi bir ses çıktı.

Fakat ondan sonra, Chu Cheng birkaç adım geriye gitti. Yumruğundaki uyuşma daha da arttı ve bir adım bile geriye gitmeyen Chu Feng'e baktı.

''Bunun vücudu nasıl bu kadar güçlü olabilir?!''

Chu Cheng sonunda bir şeylerin yanlış olduğunu anladı. Şu anki beceri seviyesiyle, onunla aynı seviyede olup da güce güçle karşılık verecek neredeyse kimse yoktu.

MGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin