‘’Wan kardeş,Rüzgar Dinleyen (Wing Listener)Okulda senin bir çekirdek öğrenci olacağını hiç sanmazdım.Altın-Mor Şehrinin genç neslinde kesinlikle sen en güçlüsün!’’
‘’18 yaşındayken Kök Alemine girdin! Beni gerçekten sana hayran yaptın.’’
‘’Wan kardeş ile birlikte,bu sefer,bizim Altın-Mor Şehrimiz kesinlikle Yeni Mükemmellik Toplantısında ilk sırayı alacak.
Wan Wenpeng ortaya çıktığında salonda olan kadın ve erkeklerin hepsi kaktı ve ilerledi.Onlar ona oldukça yakın görünüyordu .Bu yüzden onla daha önceden görüşmüş olmalıydılar.
‘’Herkes,Beni gerçekten çok gururlandırıyorsunuz.Diğer şehirler içindeki diğer dâhileride söz edersek,Altın-Mor Şehri ile bile ,Ben,Wan Wenpeng kendimi en güçlü çağırmaya cesaret edemem.’’
‘’Oh?Altın-Mor Şehrinin genç nesilinde Wan kardeşden daha güçlü birisi mi var ?’’Herkes şaşırmıştı.
‘’Herkes,Altın-Mor Şehrinin lordunun en büyük kızı,Chen Wanxi,Lingyun Okulunda bir yıl önce çoktan Kök Alemine girdi ve çekirdek öğrenci oldu.Yoksa bilmiyor musunuz?’’
‘’Wan kardeş sen çok iyi bilgilenmişsin.Aslında biz bunu geçenlerde öğrenmiştik bu yüzden seninde bunu bileceğini asla düşünmemiştik.’’Daha önce Chu Feng ile alaylı konuşan iki kişi konuşmuştu.Lingyun Okulunun iç saha öğrencisi olarak kesinlikle,kendi okullarında ne olduğunu biliyorlardı.
‘’Yani bu bunun doğru olduğu anlamına mı geliyor?’’O anda diğerleri şaşırmıştı.Lingyun Okulu Masmavi Eyalette #1 okuldu!okulda bir çekirdek öğrenci olmanın anlamı ,onlar artık göklerin gururluydu.Onların yeri diğerleriyle kıyaslanamazdı.
Wan Wenpeng de birinci sınıf bir okulda çekirdek öğrenci olsa bile,onun okulunun çekirdek öğrencileri ile Lingyun Okulunun çekirdek öğrencileri arasında hala yığınla fark vardı.
‘’Chen Wanxi kesinlikle güçlü.Fakat,Onun annesinin yıllar önce öldüğünü duydum,bu yüzden o öfkeyle ayrılmıştı.Altın-Mor Şehrine bu kadar yıl dönmedi .Bu yüzden korkarım ki bu yılki Yeni Mükemmellik Toplantısına da dönmeyecek.Belkide onun gözlerinde Altın-Mor Şehrinin onur ve utancının onunla ilgisi yok.’’Birisi iç çekerek konuştu.’’
‘’Kim benim dönmeyeceğimi söyledi?’’Ama tam o anda şiddetli bir ses aniden salonun dışarısından duyuldu.Oraya bakanlar hayretle dondu.
Salonun dışarısında genç bir bayan duruyordu ve sakinlikle içeride olanlara bakıyordu.Arkasında Chen Hui ve birkaç komutan duruyordu.Çok düşünmeden o kişi kesinlikle herkesin bahsettiği Chen Wanxi’ydi.
‘’Bu…’’Chen Wanxi’yi gördükten sonra,demin konuşan genç adam bir daha konuşmaya cesaret edemedi.
‘’Kardeş Wanxi bu sen misin?Beni tanıdın mı,Wan Wenpeng?’’
Bunu gören Wan Wenpeng kıyafetlerini bağladı ve ona yaklaştı.O yıl,Chen Wanxi ,Altın-Mor Şehri’ni ayrıldığında hala küçük bir kızdı.Fakat şimdi o çoktan ince genç bir bayan olarak büyümüştü.Yüz değişiklikleri en büyük değişikliği olmasına rağmen,özel soğuk ama zarif hava hala oradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.