Ruhsal ilaç dağı yasaklı bölgeydi. Tüm dağ mühür katmanlarıyla doluydu.
Birinin uçma yeteneği olmadıkça, Ruhsal İlaç Dağına sadece girişten girebilirdi.
Ruhsal İlaç Dağında sekiz giriş vardı ve sekiz girişin tümünü koruyan Elderler vardı. Sadece Ruhsal İlaç Avı zamanında açılırdı.
O anda, sekiz girişin tamamı açıldı. İç saha öğrencileri girmeleri için belirteçleri vardı ve neredeyse 100 bin öğrenci her yerden geldi.
"Bu Ruhsal İlaç Dağı oldukça gizemli bir yer."
Chu Feng, Ruhsal İlaç Dağı etrafında gezindi. Bakışları ilginçti. Gökyüzü ağaçlarla ve çalılıklarla örtülmüştü.
İlk defa böyle güzel bitkiler gördü. Hatta çiçek kokuları çok yoğundu ve başka dünyadan bir sahne onu sarhoş etti.
"Yer Ruhu Bitkisi mi?" Aniden, Chu Feng garip bir bitki gördü.
Boyu 5inç, 4 yaprak, tamamen yeşil ve soluk ışıkla kaplıydı. Bu düşük seviyeli Yer Ruhu Bitkisiydi..
"Puuu." Ama yakınlaşmadan önce bile büzüştü ve kaçmak için hazırlandı.
Bunu görünce, Chu Feng aniden sıçradı fakat bir adım çok yavaş kaldı. O geldiğinde, Yer Ruhu Bitkisi çoktan toprağın içine gömülmüştü.
"Bu şeyler gerçekten ruhsal doğaya sahip." Chu Feng kuru kuru güldü, fakat sabırsız değildi. Bakışlarıyla, etrafı taradı.
O, Yer Ruhu Bitkisinin yeraltına kaçacağını biliyordu ancak belli bir mesafeden sonra yüzeye geri çıkmalıydı ve genellikle düz yönde kaçardı.
Yani Chu Feng, Yer Ruhu Bitkisinin kaçma izlerini belirlediğinde, hızıyla onları yakalaması zor değildi.
"Voşşş."
Sadece o an, bir ışık parladı ve Yer Ruhu Bitkisi yeryüzüne çıktı. Açıkçası, kaçanla aynıydı.
Yer Ruhu Bitkisi kendini açığa çıkardığında, aniden zemine geri saklandı ve kaçmaya devam etti.
Chu Feng sevindi ve zıplayarak birkaç uzun adım attı, daha sonra sinsi bir tavşan gibi havaya sıçradı. Elleri bir kartal pençesine dönüştü ve önündeki boş alanı yakaladı.
"Vooş." Chu Feng'in tahmin ettiği gibi, Yer Ruhu Bitkisi yine yerden çıktı.
Fakat bu kez Chu Feng ondan daha hızlıydı. Ona kaçması için hiçbir şans vermedi. Chu Feng büyük elleri ile sıkıca onun dallarını tutup yerden çıkardı.
"ji,jiji."
Yer Ruhu Bitkisinin zeminle bağlantısı kesilince, kulakları delen sesler yapmaya başladı ve güçlü bir dalgayla güce karşı direndi. Daha zayıf olmadan önce kısa bir süre mücadele etti. Sonunda, Yer Ruhu Bitkisi parladı, daha sonra boyutu küçülmeye başladı. Sonunda büyüklüğü bir parmak kadardı.
"Bu şey gerçekten bayağı tuhaf."
Ruhsal İlaç toprağı terk ettiğinde, ruhsal doğasını kaybederdi ve hiçbir ruhsal doğası kalmayan Ruh İlacı çok küçük bir bedene sahip olurdu.
Ama bunlar sadece söylentilerdi. Yer Ruhu Bitkisi 5 inçten, yarım olmayan bir inçe dönüştüğünde, gözünün önünde gören herkes şaşırırdı.
"Hmmmmm."
Yer Ruhu Bitkisini aldıktan sonra, Chu Feng ellerini katladı ve bir mühür yaptı. Dantianından güçlü bir emiş gücü çıktı ve göz açıp kapayıncaya kadar, avucunun içindeki bitki rafine edildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasíaGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.