"Bu yer oldukça canlı."
Chu aile üyeleri dövüş sanatları eğitim alanına girer girmez başka bir grup insan görkemlice içeri yürüdü.
"Bunlar Armut Ağacı Kasabasından Xu ailesi."
"Xu ailesi ve Chu ailesinin arası kötü değil mi? Nasıl hala bu zamanda buraya gelmeye cüret edebiliyorlar?"
Bir çok kişi o insanların nereden geldiğini biliyordu. Onlar Chu ailesinin en büyük düşmanlarıydı, Xu ailesi.
Xu ailesi yakın bir kasabanın derebeyiydi ve doğal kaynaklar üzerine savaşmak yüzünden Chu ailesi ile aralarında büyük miktarda çatışmalar vardı. Bir çok insan er ya da geç Chu ailesi ile Xu ailesi arasında büyük bir savaş olacağını hissediyordu.
Bu sefer Xu ailesi bir çok kişi getirip gözükmüşlerdi, bu yüzden sayısız insanın ilk düşüncesi Xu ailesinin bela aramaya geldiğiydi.
"Xu Qiang, bugün benim Chu ailemin toplantısı. Neden buradasın?" Bunu gören Chu ailesinin en büyük oğlu, Chu Wei'nin babası, "Chu Renyi" bir grup insan götürüp onlarla yüzleşti.
"Chu Renyi, neden bu kadar gerginsin? Sadece işleri daha canlı yapmak için buradayız." Xu Qiang adlı adam küçümseme ile Chu Renyi'ye baktı. Ve o bakışta Chu Renyi'yi gözüne bile koymadı.
Xu qiang da Xu ailesinin en büyük oğluydu, ama Chu Renyi'den farklıydı. Çoktan Xu ailesinin gelecek efendisi olarak seçilmişti ve hatta Ruh Aleminin 9. Seviyesinin bir uzamanıydı.
BU yüzden gözünde Chu Renyi ona eşit değildi. Onla konuşmaya uygun tek kişi şu anki efendiydi, Chu Yuanba.
"Xu qiang, Chu aile toplantımız Xu ailesini hoş karşılamıyor." Tam o anda, Chu Yuan onlara doğru yürüdü.
"Ne, Chu ailesinde kimse kalmadı mı? Benimle konuşmanın senin sıran olduğunu mu sanıyorsun?" Xu qiang'ın yüzü değişti, ve Ruh aleminin 9. Seviyesinin baskısı kısıtlama olmadan Chu Renyi ve diğerlerini yuttu.
Chu Renyi bir anlığına kaşlarını çattı. Sadece 8. Seviyede olan o bu baskıya dayanamazdı. Ama o zor zaman sırasında Chu Yuan ileri adım attı ve soğukça söyledi, "Ben, Chu Yuan, senin gibi insanlara yeterim."
Sesinin çıktığı anda Chu yuan'ın güçlü baskısı vücudundan fırladı. Baskı sadece Xu qiang'ınkini engellemedi, Xu ailesine kadar bile ilerledi.
Değişim çok hızlı gerçekleşti, Xu qiang'ın tepki vermeye zamanı bile yoktu. Arkasındaki kalabalık Chu yuan'ın baskısı tarafından geri itilmişti ve sadece Xu qiang dayanabiliyordu.
"Ruh aleminin 9. Seviyesi?" Xu qiang'ın yüzü şaşkınlık içindeydi. Ne olursa olsun Chu yuan'ın da Ruh aleminin 9. Seviyesine ulaşmış olacağını düşünmemişti. Ve baskı kendininkinden daha güçlüydü, zayıf değil.
"Ruh aleminin 9. Seviyesi. Chu ailesinin 5.si, Chu yuan, Ruh aleminin 9. Seviyesinde!"
"Etkileyici. O yaşta şimdiden Ruh aleminin 9. Seviyesine ulaşmış. Görünüşe göre ailenin efendisi pozisyonu ondan başkasına gitmeyecek." Chu yuan'ın baskını hissedince dövüş sanatları eğitim alanından şaşkınlık çığlıkları duyuldu.
Oturan Chu Yuanba'nın yüzü bile hafifçe değişti ve şaşkın mutluluk gözlerinde dalgalandı.
"5. Kardeş, ne zaman seviye atladın?" Chu Renyi heyecanla sordu.
"Büyük ağabey, daha sadece birkaç gün önce seviye atladım." Chu Yuan hafifçe gülümsedi ve cevapladı. Chu Yuan her zaman bu ağabeyine karşı saygılıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.