Xu Tianyi

512 79 1
                                    

Savaş sahnesinde, iki kardeş birbirlerine bakıyorlardı.

Chu Feng'in yüzü son derece çirkinken Chu Guyu'nun yüzü gülüyordu.

Sanki bakışları duygularını iletiyormuş gibi ikisi de hiçbir şey söylemediler.

Chu Guyu Chu Feng için mutluydu. Bu yaşta Ruh Âleminin 6. Seviyesine ulaşabildiğine göre yeteneği kendininkini aşıyordu.

Aniden, Chu Guyu'nun dudakları hafifçe aralandı, kafasını döndürdü ve sahnenin dışındaki Chu ailesi büyüklerine karşı konuşmaya başladı.

"Pes ediyorum." Ama o iki sözcük duyulduğunda, Chu Guyu'nun gülümsemesi anında dondu. O sözler kendi söylemek istediği sözler olsa da onun tarafından söylenmemişti.

"Kardeşim sen..." Chu Guyu Chu Feng'e doğru baktı, bakışı kızgınlıkla doluydu. Esasen kendisi Chu Feng'e şans vermek istemişti ama Chu Feng bir adım hızlıydı.

Chu Guyu'nun yanına doğru yürürken Chu Feng'in yüzü çoktan daha iyiydi, gülümsedi ve söyledi, "Kafana takma. Sadece ikiniz de birinci sınıf okulların öğrencileri olduğunuz için senin onun rakibi olmaya daha uygun olduğunu hissediyorum."

"Onu yen ve o yıldan kalan utancımızı temizle. Onu döv ve kimin Chu ailesinin genç neslindeki 1. Kişi olduğunu anlamasını sağla!"

Bunu söyledikten sonra Chu Feng zarifçe sahneyi terk etti. Ama hareketleri şüphesiz başka bir büyük sarsıntı yarattı.

Bazı insanlar Chu Feng'in şefkatli olduğunu ve ağabeyine şans verdiğini düşündü.

Ama Chu Feng'in kendi sınırlarını bildiğini hisseden bazı kişiler de vardı. Chu Guyu ya da Chu Hongfei'ye rakip olamayacağını biliyordu bu yüzde pes etmişti.

Başkaları ne düşünürse düşünsün, Chu Guyu'nun kalbi kardeşinin demek istediklerini açıkça anlamıştı.

Chu Feng pes edince yarışma final sahnelerine girdi. Chu Guyu ve Chu Hongfei. İkisi de Ruh âleminin 6. seviyesindeydiler ve ikisi de birinci sınıf bir okula girmişlerdi. Daha fazla erteleme olmadan final rakipleri oldular.

Yarışmanın en heyecanlı anı gelmişti. Neredeyse herkesin bakışı iki genç insanın vücutlarında yoğunlaştı ve Chu ailesinin en güçlü genci için dövüş başladı.

*whoosh whoosh*

İkisi yumruklaştılar ve her çeşit göz kamaştırıcı dövüş becerilerini çekinmeden kullandılar.

Gerçekten de birinci sınıf bir okulun öğrencileriydiler. Sadece becerileri güçlü değildi ayrıca dövüş teknikleri de üst kaliteydi.

Görkemli beceriler ve güçlü rüzgâr sahnede aşağı yukarı uçuşurken, ikisi de herkes için görsel bir şölen sundu.

"Ağabey, kazanmalısın."

Ancak çoğu insan takdir etme havasındayken, Chu Feng sadece Chu Guyu'nun kazanmasını umut etti.

Bu dövüş sadece unvan için değildi. Ayrıca Chu Feng ve Chu Guyu'nun o yıl Chu Hongfei tarafından damgalanan aşağılanmalarının silinip silinmeyeceğini temsil ediyordu.

"Ah-"

*bang*

Ancak Chu Guyu Chu Hongfei'nin ağır yumruğuyla ağız dolusu kanla birlikte sahneden düştüğünde Chu Feng'in tüm umutları anında tozla birlikte kayboldu.

"Ağabey."

Chu Feng çıldırmış gibi Chu Guyu'ya doğru koştu ve ağabeyinin ağır yaralanmasından derin endişe duyuyordu.

MGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin