"Lanet olsun! Bu durum da ne?"
Bu sefer Chu ailesinden bahsetmeye gerek yoktu, Chu Feng'i tanımayan birçok yabancı bile bakışlarını ona doğrulttu.
"Bu genç adam da kim? Gerçekten de rakiplerinin art arda pes etmesini sağladı."
"Bilmiyorum, ama kıyafetlerine bakarsak Yeşil Ejder Okulunun iç saha öğrencilerinden olmalı ama daha önceki Chu aile toplantılarında gözüktüğünü sanmıyorum."
"Basit biri değil. Kesinlikle değil. Daha dövüş başlamadan rakibini korkuttu. Bu tarz caydırıcılıkla geleceği nasıl olur acaba?"
İzleyici kalabalıktan bazıları Chu Feng'e odaklanmaya başladı ve gizlice, Chu Feng'in oldukça etkileyici biri olduğunu hissettiler.
"Ha! Siz ne diyorsunuz. Bu çocuk Chu ailesinin çöpü." Chu Feng'den aşırı nefret eden bir Chu erkeği mutsuzca söyledi.
"Oh? Bu genç adamı tanıyor musun?" İri bir adam sordu.
"Tabii ki tanıyorum. Ben Chu ailesindenim bu yüzden bu çocuğun işe yaramaz bir kişi olduğunu açıkça biliyorum."
"Bir bak. Bu çocuk Cheng Zhen kardeşlere rüşvet vermiş olmalı ve basitçe blöf yapıyor. Sonraki turda kaybedeceğini sana garanti ediyorum." O Chu ailesi erkeği güvenle söyledi.
"Ho, bu genç adam hakkında bazı fikirlere sahip olmalısın? Alınma ama zaten yetişkin olan sen neden kendini bir çocuğun seviyesine düşürüyorsun?" İri adam gülümsedi ve söyledi.
"Ne? Ona iftira attığımı mı söylüyorsun? Ben sadece gerçeği söylüyorum." Chu ailesi erkeği aşırı sinirliydi.
"O zaman buna ne dersin, senle bahse gireceğim. Eğer senin söylediğin gibiyse ve o genç adam sonraki turda kaybederse, bu gümüşler sana ait olacak. Eğer değilse, hehe, anladın sen..." İri adam bir tael gümüş çıkardı.
"Neden olmasın? Ben de sadece senin yapmayacağından korkuyordum." Bedava parayı gördükten sonra, neden almasaydı ki? Çabucak kendisi de bir tael gümüş çıkardı.
"Pes ediyorum." Ama tam o anda, dövüş sanatları eğitim alanının ortasından başka bir bağırış geldi.
Bakışlarını odaklayınca, Chu ailesi erkeği şok olmadan edemedi. Tekrar, Chufeng'in sahnesiydi ve pes eden Chu Gao'ydu.
"Lanet olsun. Ne kötü şans." Chu ailesi erkeği suskun kalmıştı ve kafası karmakarışıktı.
"Hehe, kaybettiğin için üzgünüm." Bunu gören iri adam gülümseyerek elinden gümüşleri aldı.
Gümüşlerinin boşa gittiğini gören Chu ailesi erkeği bir acı dalgası hissetti ve söyledi, "Tekrar bahse girmeye cüret ediyor musun? Bu sefer 3 tael gümüş koyacağım."
"Neden olmasın, sadece senin istememenden korkuyordum." İri adam hızla cevap verdi.
"Ahh, beni de sayın. Şu genç adamın zaferine bahse giriyorum."
Beni de sayın. Ben de şu genç adamın zaferine bahse giriyorum!" Aynı anda etraftan bazı insanlar da katıldı.
"Gel gel gel, herkes gelsin! Başkası? Hepinizi katacağım!" Chu ailesi erkeği panikledi, ve öylece tüm para çantasını çıkardı. İçinde düzinelerce tael gümüş vardı ve hepsini dışarı döktü.
Chu Cheng, Chu Zhen ve Chu Gao'nun art arda çekilmeleri yüzünden tüm izleyiciler dağınıktı.
Chu ailesini bahsetmeye gerek yok, yabancılar bile şaşkın şaşkın bakıyordu. Daha da fazla insan Chufeng'in kim olduğunu tahmin etmeyi denemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.