Chu Feng ve diğerleri haritayı takip etti ve yürümeye devam etti. Sonunda, gökyüzü kararmadan önce sözde mezara yetiştiler.
O anda mezar çoktan açılmıştı. Hala koşuşturan birçok insan olmasına rağmen Kök âlemi uzmanının figürünü görememişlerdi. Bu demek oluyordu ki en güçlüler zaten girmişti.
״ O zaman sadece kalanların bazılarını elde edebiliriz.״ Olay yerini gören birçok insan hayal kırıklığına uğramıştı.
״ Eğer hemen girmezsek korkarım ki bir tane pirinç tanesi bile göremeyeceğiz.״ Diğer taraftan Chu Feng değişik bir şekilde güldü ve aceleyle ilk olarak öne geçti.
Mezar çölün altında yapılmıştı ve boyutu herkesin hayal gücünü zorlamıştı. Geniş tünelin her iki tarafında da ışık saçan kayalar asılmıştı. Gün kadar aydınlık olan yol kayalar tarafından aydınlatılıyordu.Yola devam ederken 50 metre önde yuvarlak bir koridor belirdi. Koridor ışıklar tarafından aydınlanıyordu ve büyüleyici görünüşü vardı. Chu Feng ilk defa böyle lüks bir iç dekorasyon görüyordu.
Fakat yuvarlak koridor bitiş değildi. Aksine orada düzinelerce tünel vardı. Her tünel çok derine gidiyordu ve sonunu göremiyorlardı.
״ Chu Feng, hangisine girmeliyiz?״ Tünellerin labirent gibi olduğunu görünce Su Mei ve diğerleri bakışlarını Chu Feng'e çevirdiler. Tam o anda Ruh gücüne sahip olan Chu Feng grubun bel kemiği haline geldi.
״ Tüneller çok derine gidiyor ve sonunu kontrol edemiyorum. Bundan sonrası için sadece şans dileyebiliriz.״
Chu Feng çaresiz bir şekilde başını salladı ama tereddüt etmeden bir tünel seçti. Ona doğru ilerledi, Su Mei ve diğerleri de onu takip etti.Tünele girdikten sonra çok geçmeden her iki tarafta da birçok kapı belirdi. Bazı kapılar çoktan açılmıştı, içinde çok miktarda ruhsal ilaç görebiliyorlardı. Ayrıca birçok odanın içinde ruhsal ilaçlar için insanlar birbirleriyle savaşıyordu.
״ İşte bu kapıyı açacağım.״
Chu Feng Ruh gücünü çıkardı ve en sağlam demir kapıyı buldu. Kapının önüne ulaştığında hiçbir şey söylemedi ve Üç Yıldırım stilinin ikincisini kullandı. Yıldırımın ışığı öteleri süpürdü ve sağlam demir kapı Chu Feng tarafından açıldı.*bang*
Kapıyı açtıktan sonra bir ruhsal enerji dalgası yüzüne akın etti. Yer ruh Çimeni, Gökyüzü Ruh Çimeni, Aziz Ruh Çimeni... Olması gereken her şey oradaydı. Birkaç binler odada sergileniyordu ve hepsi muhteşemdi.
״ Bu nasıl bir mezar? Hazine deposu gibi.״
Böylece herkes çok mutluydu. Çok fazla kazanacaklarını biliyorlardı çünkü bu tüneldeki gibi en az birkaç düzine oda vardı.״ Bai Long, Bai Hu, Ye Taozi, Zhang Tingzi. Siz dördünüz kapıda bekçisiniz. Bai Tong, Su Mei ve ben gidip ruhsal ilaçları alacağız.״
Bunu söyledikten sonra Chu Feng, Bai Tong ve Su Mei içeri daldı, Evren torbasını aldılar ve sınırlamadan Ruhsal ilaçları toplamaya başladılar. İster düşük kalite ister yüksek kalite olsun Ruhsal ilaç olduğu sürece hiçbirini bırakmıyorlardı.״ Kaybol. Ayrılmazsan seni öldüreceğim.״
״ Bu kapıyı biz açtık bu yüzden buradaki ruhsal ilaçlar bize ait.״
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
ФэнтезиGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.