"Genç efendi Chuxun, siz de geldiniz."
"Ahh, şu vahşi yaratıklar çok korkunçtu, ama şanslıyız ki, genç efendi Chufeng tam zamanında yetişti, yoksa olacakları hayal etmeye bile cesaret edemiyorum." Chuxun'u görünce, birkaç madenci yüzlerinde korkuyla koştular.
"Oh?" Chuxun sadece o anda toplam 9 Vahşi Canavarın olduğunu buldu. Beş 1. derece, üç 2. derece, ve bir 3. derece.
O Vahşi Yaratıklar ona göre hiçbir şeydi. Ama Chufeng'in onlarla başa çıkamayacağını hissetmişti. Chufeng'in şimdiden Ruh aleminin 4. Seviyesine ulaşması mümkün müydü?
Ama Chufeng 4. seviyenin gücüne sahip olsa bile, o kadar Vahşi yaratığı bu kadar kısa süre içinde halletmesi mümkün değildi, değil mi?
"Chuxun, teşekkürler."
Chuxun şaşkınlık içindeyken, Chufeng ona gülümsedi, ve gülümsemenin içinde aslında biraz minnettarlık vardı.
O anda, Chuxun tamamen afallamıştı. Gizlice, kalbini saran rahatsız bir his vardı, ve hiç düşünmeden hızla madene doğru koştu.
"Genç efendi Chufeng, bunların hepsini siz mi öldürdünüz?" Zhang nefes almayan vahşi yaratıkları gördü ve bunun inanılmaz olduğunu hissetti.
Açıkça Chufeng'in yıllarca 2. seviyede kalan bir çöp parçası olduğunu duymuştu. Yeşil Ejder Okulu'nun iç sahasına girmiş olsa bile, en çok 3. seviyede olabilirdi. Nasıl bu kadar çok Vahşi Yaratığı bu hızda öldürebildi?
"Ne olmuş?" Chufeng gülüşünü bir kenara koydu ve Zhang'a baktı. Önceki nazikliğine sahip olmamasının dışında soğuk amaçlar da vardı.
"Hayır... Hayır... Hiçbir şey. Sadece sordum." Chufeng tarafından böyle bakılınca Zhang korku içinde birkaç adım geri çekildi ve alnında soğuk terler akmaya başladı.
"Zhang Amca, uzun zamandır Chu ailesindesin. Neden yaşlandıkça daha şaşkınlaşıyorsun?"
Unutma, bir hizmetkar olarak sorman gereken şeyleri sormalısın. Sormaman gereken şeyleri sormamalısın. Yapman gereken şeyleri yapmalısın. Yapmaman gereken şeyleri yapmamalısın. Yapmazsan daha iyi."
Chufeng'in sözlerinin arkasında anlam içinde anlam vardı. Zhang'ın yüzü korkudan solmuştu. O anda hiç bir şey söyleyemedi ve vücudu kontrol edilemez bir şekilde titriyordu.
Chufeng onu o şekilde görünce soğuk bir şekilde gülümsedi. Bu tahmininin doğru olduğunu kanıtladı.
"Genç efendi Chufeng, bu Vahşi Yaratıklarla ne yapmalıyız? Onları Chu konutuna geri mi götürelim?
Konuttaki insanları sadece birkaç Vahşi Yaratıkla rahatsız etmeye gerek yok. Sadece onları evenize götürün ve yiyin." Chufeng sanki önemsizmiş gibi elini salladı ve Chu konutuna doğru yürüdü.
"Teşekkür ederiz efendi Chufeng." Madenciler mutlulukla taşıyorlardı. Vahşi yaratılar eğitilebilen garip canavarlardı. Dış kabukları çelik kadar güçlü olsa da etleri oldukça lezzetliydi. Yedikten sonra insanların sadece vücudu güçlendirdiği değil ayrıca yaşamlarını uzattığı da söyleniyordu. Başından sonuna kadar her şey bir hazineydi ve dikkate değer fiyatta bir nesneydi.
Ama Chufeng o kadar değerli Vahşi Yaratıkları onlara vermişti. Nasıl mutlu olmazlardı? Ve Chufeng'in çıplak elle tüm Vahşi Yaratıkları öldürdüğünü kendi gözleriyle gördükleri anda madenciler Chufeng'e daha da çok saygı gösterdiler.
Madenlerin yakınında, Chuxun Vahşi Yaratıkları ilk bulduğu yere vardı. Kimsenin etrafta olmadığını gördükten sonra, büyük bir ağaca doğru yürüdü ve zıpladı. Geri düştüğünde elinde küçük deliklerle dolu tahta bir kutu vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.