50.Bölüm..

534 77 0
                                    

״Chu Feng, gerçekten Ruh gücüne sahip misin? Böyle konularda şaka yapamazsın!״ Bai Tong'un yüzü sertleşti ve şüphe dolu bir ifade takındı.

״O haklı ve aslında on bin de bir bile bulunmayan biri.״
Ancak o anda konuştu Su Mei.

״Su Mei, bu gerçek mi? ״ Su Mei'i duyunca şaşkınlıktan herkesin ağzı açık kaldı.

״Kız kardeşimin, Chu Feng'in Kanatlar Birliğine katılması konusunda ısraretmesinin sebebi buydu.״Su Me
i mahcup görünüyordu. Chu Feng'in özel gücünün ne zaman ortaya çıktığını biliyordu ve artık herkes Chu Feng'e farklıbir gözle bakacaktı.

O anda herkes serin havayı içine çekmekten kendini alamadı. Fazladan bir saygıyla tekrar Chu Feng'e baktılar.

Chu Feng'i sevmeyen Jia Yunfeng bile tuhaf bir tavır takındı. Besbelli daha önceden Chu Feng'e saygısızca davrandığı için pişman hissediyordu.

Ruh Gücüne sahip bir kişi on binde bir görülmez hatta yüz bin kişide bir bile görünmeyebilir.

Bugüne kadar tüm Azure Ejder Okulu içerisinde sadece iki kişi Ruh gücüne sahipti. Chu Feng de sayılırsa yalnızca üç kişi.

Bu tür insanlar doğuştan yetiştiricilik yeteneğine sahiptirler. Onların anlama becerisi son derece hızlıdır, gözlem becerisi ise daha da fenadır. World Spirit olamasalar bile yetiştiricilik konusunda büyük başarılar elde edebilirler.

Bu tür insanlar gücendirilmemeliydi, çünkü daha doğmadan önce sıra dışı olmaya mahkûm edilmişlerdir. Doğal olarak, Jia Yunfeng Chu Feng'e bu şekilde davrandığı için geçmeyen bir korkusu vardı.

״Chu Feng lütfen daha önceki davranışlarımın kusuruna bakma.״

״Özür olarak, mezar haritasını için senin yerine ben ödeyeceğim.״ Aklı sıra Jia Yunfeng Chu Feng'den direkt olarak özür diledi.

İnsanlar onun bu ani hareketine şaşırsalar da normal karşıladılar. Eğer onunla aynı durumda olsalardı, onlar da aynı şeyi yapardı.

״Eh? O zaman teşekkür ederim.״ Chu Feng memnuniyetle kabul etti.

Biraz muhabbetten sonra sonunda Eski Şehre vardılar. O anda Chu Feng Eski Şehrin güçlü aurasını içinde hissedebildi.

Eski Şehrin içinde gizlenmiş birçok uzmanın olduğunu görebiliyordu. Chu Feng okul kıyafeti giyen daha fazla öğrenci de görebiliyordu.

Thousand Wind okulundan gelen öğrenciler olduğunu anlamıştı. Chuxun, Chu ailesinden gelen okulda yetiştirilmişti.

״Görünüşe göre bu mezar haberi oldukça kişinin dikkatini çekmiş.״ Chu Feng baktı ve dedi.

״ Tabii ki. Mezar hakkındaki haber yayıldı ve tüm çevredeki güçler buraya akın etti. Eninde sonunda kavga çıkacak.״ Su Mei içten içe dile getirdi.

״ Azure Ejder okulunun da buraya birilerini göndereceğini mi söylüyorsun ?״ Chu Feng dikkatle sordu çünkü Azure Ejder Okulu ile çöl arasındaki mesafenin kısa olduğu söylenebilirdi.

״ Tabiki. Bu çöle en yakın okullar Azure Ejder Okulu ve Bin Rüzgâr Okulu. Eğer Bin Rüzgâr Okulu haberi aldıysa Azure Ejder Okulu da haberi almıştır.״

MGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin