Surou ve diğerleri gittikten sonra, ana salon sessizliğe gömüldü. Bir süre sonra, salonun dışında birkaç ayak sesi duyuldu ve bir öğrenci dışarı çıktı.
O kişi Duan Yu Xian’dı. Önceki haliyle karşılaştırıldığın da, bu kişi tamamen farklı bir kişiydi. Dağınık saçları, terli ve zar zor nefes almasıyla birlikte yüksek platforma deli gibi koşuyordu.
“Haha.. Sonunda birinci benim. Seni küçük Yang Tian Yu, benimle yarışmak mı istiyorsun?”
“Ben 6 yıl boyunca dış sahadaki zorluklara ne için dayandığımı sanıyorsun? Şimdi sana söyleyeceğim. Sadece bunun içindi.”
Duan Yu Xian sevinerek koştu ve sanki bir şeytan tarafından ele geçirilmiş gibi gözüküyordu. Salondaki ölü vahşi yaratıkları fark etmeden, gözleri yüksek platforma doğru bakmaya başladı.
“ Voşşş…” Sıçrayıp, yüksek platformun üstünde durdu. Yüksek platforma baktıktan sonra gözleri şaşkınlıkla doldu.
Çünkü yüksek platformun üstü tamamen boştu. Orada bir tane saç teli bile yoktu.
“Lanet olsun. Bu da ne?”
Uzun bir süre sonra kendine geldi. Daha sonra her yerdeki ölü yaratıkları ve taze kan kokusunu fark etti.Her vahşi yaratığın ölümü çok kanlı ve caniceydi.
Bu sahne onu tamamen korkuttu. Sonra yüksek platforma oturup etrafa bakındı. Ancak sınavı geçmek için olan kapının, açık olmadığını gördü.
“Neler oluyor” Duan Yu Xian ne düşüneceğini bilmiyordu ve tüm düşünceleri karmakarışıktı.
“Tatata..” O anda, Yang Tian Yu koşarak ana salona girip durdu.
Salondaki duruma ve platformda oturan Duan Yu Xian’a bakarak konuşmaya başladı.” Bu… Bunu sen mi yaptın?”
Duan Yu Xian gülerek ve acıyla konuştu. “Eğer hayır dersem, bana inanır mısın?”
“Tabii ki de inanırım. Senin, bu tür bir güce sahip olmanın imkanı yok.” Yang Tian Yu vahşi yaratıklara bakarak konuşmaya devam etti. ”Aman tanrım. Burada 4.seviye bir vahşi yaratık bile var. Bu kimin işi?”
Etrafı uzun bir süre gözlemledikten sonra cevabı bulamadılar. Dış sahada bu kadar güçlü birini, ikisi de tanımıyordu.
Sonunda bunu Elderlerin yaptıklarını ve Elderlerin birincilik ödülünü aldıklarını bile düşündüler.
Onlarca 3.seviye öğrenci gelince, durum iyice kötüleşmeye başlamıştı.Herkes vahşi yaratıkları Yang Tian Yu ve Duan Yu Xian’ın beraber öldürdüğü ve ödülü aralarında paylaştıklarını düşündü.
Ama sonra komik bir şey oldu. Onlarca kişinin hayranlık dolu bakışlarını görünce, ikisi de bunu inkar edemedi ve bir anda onlar sihirlice birinci oldular. Tüm öğrenciler büyük kapıyı tezahürat ederek açtılar. Çünkü onlar, iç saha öğrencisi olduklarında iyi bir hayata sahip olacaklarını biliyorlardı.
İnsanlar tezahürat ederken, bir genç dikkatleri üstüne çekerek yürüdü. O tamamen çıplaktı ve ağlıyordu. Şikayet edip konuşmaya başladı. ”Niçin bu kadar acımasızlar? Beni dövdükten sonra kıyafetlerimi bile aldılar. Bu saçmalık da nedir?”
Bu sahneye bakınca, insanlar şaşırdı. Yalnızca Chu Feng gülümsedi. Hasar almamış ve temiz kıyafetlerine bakarak, Chu Feng kalabalıktan ayrıldı.
İç saha sınavı sona ermişti. Sınava 10 bin kişi katılmıştı ancak sınavı geçen kişi sayısı 2 bindi. Bu sayı hafife alınacak bir sayı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.