''Bunu hayal etmiyorum, değil mi?''
Chu Feng ruh bitkisinin nerede olduğunu hissedebilmesine şaşırdı ve tabii ki bunun ne anlama geldiğini de biliyordu.
Eğer bu his doğruysa o zaman Chu Feng Ruhsal İlaç Dağında sudaki balık gibiydi.
''whoosh''
Bunu düşününce, Chu Feng tereddüt etmedi ve hissettiği yere doğru ilerledi. Bunu iyice araştırmak istiyordu.
Yaklaştıkça daha da mutlu olmaya başladı çünkü Gökyüzü Ruhu Bitkisinin hareketleri kafasında daha da güçleniyordu. Bu da hissettiği şeyin hayal olmadığı anlamına geliyordu.
Diğer bir çalılığı geçtiğinde Chu Feng karşısında kırmızı bir bitki gördü ve bu Gökyüzü Ruhu Bitkisiydi.
Gökyüzü Ruhu Bitkisi, Yer Ruhu Bitkisinden bayağı bir iyiydi. Kırmızı yaprakları ve gövdesi, kırmızı bir ışık yayıyordu ve yanıyor gibi görünüyordu. Gecenin karanlığında çok güzel görünüyordu.
''Seni küçük şey, tüm gün benimle oynadıktan sonra bu sefer benden kaçabilecek misin göreceğiz bakalım!''
Gökyüzü Ruh Bitkisini görünce Chu Feng durmadı ve aniden ileri atıldı. Ruhsal enerjisini ayaklarında yoğunlaştırdı ve hızı ikiye katlandı. Kaşla göz arası Gökyüzü Ruh Bitkisinin önünde belirdi.
''hhuuummm'' fakat Chu Feng daha elini bile uzatamadan Gökyüzü Ruhu Bitkisi ortadan kayboldu ve hiçbir yerde görülemiyordu.
''Kaçmak mı istiyorsun, peki kaçabilir misin?''
Gökyüzü Ruhu Bitkisinin görünmezlikle kaçmak istediğini görünce, Chu Feng'in yüzünde soğuk bir gülümseme belirdi. İleri uzandı, önündeki boşluğu yakaladı. O zaman yüksek bir çığlık duyuldu.
Bir Gökyüzü Ruhu Bitkisi Chu Feng'in ellerindeydi.
Gökyüzü Ruhu Bitkisi Chu Feng tarafından yakalandığında, ansızın arkasına döndü ve delice çırpınmaya başladı. Gücü Yer Ruhu Bitkisinden kat ve kat daha fazlaydı ama Chu Feng'in ellerindeyken nafileydi. Sonunda, Gökyüzü Ruhu Bitkisi uysal bir şekilde ruhsal doğasını kaybetti ve Chu Feng'in avucunda yarın santimlik
''Görünüşe göre bu bir hayal değil.''
Chu Feng Gökyüzü Ruh Bitkisini çantasına attı ve kalbinde delicesine mutluydu. Bu özel hissetme yeteneğinin nereden geldiğini bilmiyordu ama Chu Feng ona gerçek anlamda güvenebilecekti.
''Tabii eğer...''
Ama düşününce gücün nereden geldiğini fark etmek Chu Feng için zor değildi. Sonuçta bu, Bin Kemik Mezarına girdikten ve acayip bir gazın beynini hedef aldıktan sonra ortaya çıkmıştı.
O acayip gazın saldırısı sonucunda Chu Feng'in hissetmesinin güçlenmiş olması mantıklı bir cevaptı.
''Başka bir tanesi daha kendiliğinden kapıma geldi.''
Tam o sırada gözleri yine parladı. Bir başka Gökyüzü Ruhu Bitkisi daha radarına yakalanmıştı.
Bu kadar güçlü bir hissetme ve yer bulma becerisi altında, hiçbir Gökyüzü Ruhu bitkisi Chu Feng'den kaçamazdı. Her kaçma girişimi boşunaydı.
Chu Feng tüm gece uyumadı ve sabah olduğunda, onlarca Gökyüzü Ruhu Bitkisi yakalamıştı. Böyle bir hasat insanları delirtirdi.
Eğer biri bunu öğrenirse, Chu Feng'i soyma ihtimali bile vardı. Sonuçta, Ruhsal İlaç Dağında öğrenciler arasındaki kavga ve soygun sayısı hiç de az değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
ФэнтезиGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.