Ruhsal İlaç Avı

733 91 1
                                    

Chu Feng'i kayıt edenin, Elder Ouyang olduğu ortaya çıktı.

Ancak, onun başka bir görevi de vardı. O, antrenman binasının baş yöneticisiydi.

Mekanizmanın ayağına zarar verenin, Chu Feng olduğunu düşündü önce... Ancak, bir süre dikkatli düşününce, onun olmadığına karar verdi.

Sonuçta Chu Feng, İllüzyon Eline sadece 10 gün boyunca çalışmıştı. 10 günde bu seviyeye gelmesi imkansızdı.

"Elder Ouyang, şuna bakın." O, düşünüp anlamaya çalışırken, yan odadan bir ses duyuldu.

Fakat bu sefer sadece mekanizmanın ayağı değil, mekanizmanın tamamı parçalara ayrılmıştı. Ouyang bunu görünce, bir kez daha şaşırdı.

"Üçlü Yıldırım Tekniği, 2.Tarz"

"Dış sahadan hiç kimse bu tekniği çalışamaz." Bu kez, Ouyang'ın yüzü ciddileşti.

Üçlü Yıldırım Tekniği, sadece asıl öğrencilerinin çalışabileceği bir teknikti. Şimdi dış sahada ortaya çıkmıştı. Ve sonra, asıl öğrencilerden birinin bu tekniği sızdırdığını da düşündü.

Biraz daha düşününce, bunun da olamayacağını düşündü. Yeşil Ejder Okulunun kuralları katıydı. Eğer birisi bu özel kitabı dışarı sızdırmışsa sonradan kolayca bulunurdu. Asıl öğrenciler, bu tür şeyler yapacak kadar aptal olmazlardı.

"Böyle olması mümkün..." Sonunda Ouyang birkaç ipucu buldu. Arkasındaki Elderlere söyledi. "Elder Surou'nun Tavsiye mektubu."

Aynı zamanlarda Chu Feng meditasyon yapıyordu.

2 saat boyunca, 3 Aziz Ruhu Bitkisi rafine etti. Biri bunu görmüş olsaydı, ağzı açık kalırdı. Çünkü ustaların bile bir Aziz Ruhu Bitkisini rafine etmesi en az bir gününü alırdı.

Ayrıca, Chu Feng tarafından rafine edilen Aziz Ruhu Bitkisi, dantianı tarafından tamamen özümsendi. Dövüş sanatları ustaları bile bunu yapamazdı. Normal bir insanın rafine ettiği Aziz Ruhu Bitkisinin %50'sini özümsemesi bile çok iyi karşılanırdı.

"Özümsediğin gücün fiyatı gerçekten çok yüksek." Böyle olsa bile, Chu Feng memnun değildi.

Çünkü 3 Aziz Ruhu Bitkisini rafine ettikten sonra hiç seviye atlamış gibi hissetmemişti. Hatta dantianının bomboş olduğunu hissetmişti.

O normal bir insan olsaydı 3 Aziz Ruhu Bitkisinden gelen ruhsal enerjiyi özümsedikten sonra, 4.seviyeden 5.seviyeye çoktan geçmişti.

Bunu, bir problem olarak gördü. Tanrısal Yıldırım, Chu Feng'e normal insanları aşan bir güç vermesine rağmen seviyesini arttırmak için normal insanlardan daha çok uğraşması gerekiyordu.

Ruhsal enerji. Chu Feng, aylarca durmadan meditasyon yapsa bile bir Aziz Ruhu Bitkisinin verdiği enerjiyi toplayamazdı.

Bu, Chu Feng'e seviyesini arttırmak istediğinde ödemesi gerekeni gösterdi. Bu durum gelecekte büyük bir soruna neden olabilirdi.

"Ah... Bu, tüm avantajlarda bir zarar vardır düşüncesi mi?"

Chu Feng yatağında duran iki Aziz Ruhu Bitkisini gerçekten rafine etmek istedi. Fakat onları Chu Yue vermek için hazırladığından bunu yapmadı.

"Kardeş Chu Yue, yakında Ruh Aleminde 5.Seviyeye adım atıyor olacak. Bu iki Aziz Ruhu Bitkisi ona biraz yardım edebilir." Biraz tereddütte kaldıktan sonra, iki Aziz Ruhu Bitkisini uzağa koyarak mumu söndürdü ve uyudu.

Ertesi sabah Chu Feng, erkenden kalkmıştı. İki Aziz Ruh Çimini cebine koyup, Chu Yue'yi bulmak istedi. Ne yazık ki iç saha, çok büyüktü ve iç saha öğrencilerinin dış saha öğrencilerinden çok olduğu söylentisi, gerçekten doğruydu. En az 100 bin kişi.

MGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin