İki Canavar

427 70 0
                                    

''Neye bakıyorsun?Eğer o yaşta çoktan bu kadar çapkınsan,büyüdüğün zaman ne olacak?''Kız Chu Feng'e doğru küçümseme ile bakış attıktan sonra göz kırptı.

''Yanılıyorsun.Buna çapkınlık denmez.Buna beğenme denir.''Chu Feng ağzını sildi ve ancak o zaman aktığını keşfetmişti.

''Tch.oldukça iyi birkaç nedenin var.''Kız Chu Feng'e başka bir bakış attı.O zaman ağzının kenarları hafifçe yükseltti ve kıyaslanamaz tatlı bir gülümseme çiçek açtı.

''Vay,özgürlük hissi hala en iyisi!''

Kız çok mutlu oldu ve ilk olarak kollarını açıp yayarak durduğu yerin etrafında döndü ve Ruh Dünyası Boşluğunda her yere koşmaya başladı.

O sanki eğlenmek isteyen bir çocuk gibiydi,ama gerçekte,o özgürlüğü kazanan küçük bir kuş gibiydi.

''Genç Bayan,Acaba seni nasıl çağırayım?''Chu Feng konuştu ve sordu.

''Ne Bayanı?Beni 'Asilzade Kraliçem' olarak çağır!'' kız düzeltti.

''Asilzade Kraliçem?Sen açıkça sadece küçük bir kızsın.Seni nasıl çağırmam gerektiğini söyle yoksa seni Eggy olarak çağıracağım.''Chu Feng kötücül bir şekilde gülümsedi ve konuştu.

''Piç.Sensin Eggy(Yumurtacık)!Senin bütün ailen Yumurtacıklar!''Kız küçük dilini Chu Feng'e doğru çıkardı ve yüzünü çekti.Şimdi bu yaramazlık olarak çağırılırdı.

Eğer bu o 15 yıl boyunca Ruhsal Dünyada beklemeseydi ve 15 yıl önceden beri olgunluk ve zeka kazanmasaydı,Chu Feng onun hala küçük bir velet olduğundan şüphe ederdi.

''Oi,Eggy,insanlarla dürüst olmak zorundasın.Bana Ruh Düzeni gücüne yoğunlaştıracak büyüyü söylemenin vakti gelmedi mi?''

''Ben insan değilim,bu yüzden bu dürüst olmam gerekmediği anlamına gelmez mi?''

''Sen...''Chu Feng suskundu.O utanmaz birini daha önce görmüştü ama o kendinden daha utanmaz birini nadiren görürdü bu yüzden o küçük bir kıza bugün kaybedeceğine inanamamıştı.

''Haha,peki.İnsan olmasam da,Ben çok dürüstüm.Şuna ne dersin.Şu andan itibaren,beni 'Asilzade Kraliçem' çağırırsan,sana bu büyüyü söyleyeceğim.''

''Asilzade Kraliçem!'' Chu Feng kararlı bir şekilde bağırdı.

''Kahretsin.Sen gerçekten dürüstlüğe hiç mi hiç sahip değilsin.''Kız Chu Feng 'e baktı ve o zaman Chu Feng'in anlayamadığı bir dilde cümleler kullandı.

O konuşmaya başladığı anda,Chu Feng Ruh Dünyası Boşluğunda hissedebiliyordu ,sayısız garip,şeffaf gaz ortaya çıkmıştı ve kızın etrafında girdap oluşturarak dönmeye başlamıştı.

''Git.''Aniden kız Chu Feng'e doğru parmağını uzattı ve gaz Chu Feng'in vücudunu sardı.

''Ruh Düzeni gücü?''O anda,Chu Feng garip,şeffaf gazın Ruh Düzeni gücü olduğunu keşfetti.

''Büyüyü sadece ben kullanabilirim.Ama ben burada olduğum sürece,Ruh Düzeni gücü senin kullanman için hazır olacak.''Chu Feng'in vücuduna Ruh Düzeni gücünü gönderdikten sonra kız gururla gülümsedi.

''Asilzade Kraliçem.Sen oldukça etkileyicisin.Önceden sen bana Gong Luyun'u yenmekte yardım edeceğini söylemiştin.bunu yapmak için ne planladın merak ediyorum?''Chu Feng güldü ve sordu.

''Tabi ki sana yardım edebilirim.Nitelikli bir Ruh Dünyacısı olduğun sürece,bir misafir gibi görüntüleneceksin ve sayısız kişi sana ayrıcalık verecek.''

''Gerçi senin dantianın'ın içindeki ne bilmiyorum ama o şey hızlı bir şekilde ruhsal ilaç harcamanda sana yardım edebilir.Bununla beraber senin gelişim hızın çok hızlı olacak.''

MGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin