Chu Feng sesi takip etti ve arkasına baktı. Üçüncü katın girişinde, saçları beyazlamış yaşlı bir adam ona bakıyordu. Chu Feng, bu yaşlı Elder’in görevinin antrenman binasını koruyucusu olduğunu biliyordu. Bu Elder 100 yaşında gözükmesine rağmen çok güçlüydü.
“Hatırlatman için teşekkür ederim. Ancak benim, başka planlarım var.” dedi ve Elder’i saygıyla selamladıktan sonra, yürümeye devam etti.
“Ah, başka bir kibirli öğrenci daha.” Burayı koruyan yaşlı Elder, hayal kırıklığıyla başını salladı.
Elder, Chu Feng gibi çok öğrenci görmüştü ve çoğunun sonu, başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Kendi yolunda başarısız olanlar, tamamen yanlış yolda yürürlerdi ve iyi geleceklerini mahvederdi.
Öyle bile olsa, Elder yeni bir öğrenciyi görünce daha fazla öğrencinin yanlış yolda yürümesini engellemek istedi.
Chu Feng, üçüncü seviyeye doğru yürüdü. Beğendiği bir dövüş kitabı seçip, kaydettirmek için yaşlı Elder’in yanına gitti.
“İllüzyon elini çalışmak istediğine emin misin?” Elder, şüpheyle Chu Feng’e baktı.
“Hmm…” Chu Feng gülerek, onayladı.
“Bu tekniğin açıklamalarına baktın mı?” diyerek soru sormaya devam etti, Elder.
“Evet, gördüm.” dedi Chu Feng, bir kez daha gülümsedi.
“Yine de bunu mu seçtin? Bu teknik, tüm dövüş binasında bulunan en zor tekniktir.” Elder gerçekten anlamamıştı.
“Bu, tamamen denemek istediğim teknik.” Chu Feng, gülmeye devam etti ve bakışları da anormal derecede kararlıydı.
“Hmm.. Bugünlerdeki gençler gerçekten limitlerini bilmiyor.” Elder iç çekti, fakat yine de Chufeng kaydetti ve Chu Feng’e kitabı verdikten sonra, devam etti. “Durman gereken noktayı bil.”
Chu Feng, tavsiyeyi kabul eder gibi başıyla onayladı. Elder, Chu Feng’e şüpheyle bakmasına rağmen, Chu Feng’in yüzünde iyi bir izlenim vardı. Ve bununla birlikte Elder, onun sorumluluk sahibi biri olduğunu düşündü.
“Hmm?”
Fakat Chu Feng arkasını döndüğü gibi tanıdık bir vücut omzuna çarpıp gitti. Bu Duan Yu Xian’dı ve yüzü çok çirkindi. Chu Feng onu çok iyi tanımıyordu, bu yüzden bu konuda fazla düşünmedi. Fakat ayrılmaya hazırlandığı sırada, dedikoduları duydu ve Duan Yu Xian’ın neden böyle depresif olduğunu anladı.
“Bu, Duan Yu Xian değil mi? Onun, 4.seviye bir kitaba sahip olduğunu düşünüyordum. O zaman niçin, kitap seçmeye geldi? Yoksa 4.seviye kitap Yang Tian Yu’da mı?”
“Bilmiyor musun? Festivalin sonunda iç saha Elder’leri onlara, 4.seviye kitabın paylaşılamayacağını ve tek bir kişinin çalışabileceğini söyledi.”
Elder’lerin dediklerini duyduktan sonra, boş boş kalabalığa bakıp gerçekleri söylediler. Sınavda birinci olmadıklarını ve 40 vahşi yaratığı başka birinin öldürdüğünü itiraf ettiler.
“Yani böyle bir şey oldu. O zaman neden başından beri bunları onların yaptığını söylediler? “
“Kim bilir. Belki saygı görmek istediler, ama bu kez her şeyi kaybettiler.”
“Doğru. Ama birinci kim? Dış sahada bu kadar güçlü birini hatırlamıyorum.”
“40 vahşi yaratık… Aralarında, 4.seviye bir yaratık bile vardı. Bu kişinin ne kadar güçlü olduğunu düşünemiyorum bile?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.