Kız Kardeşler çarpıcı güzelliğe sahipti. Büyük olan çekici ve küçük olan ise sevimliydi.İkisi de kendi tip güzelliklerine sahipti ve ikisi de kendi çeşidinde lezzetliydi.
İkisi ortaya çıktığında şehir meydanındaki güzellikler anında tüm renkleri kaybettiler.Sadece Chen Wanxi o ikisiyle zarif ve soğukluk konusunda karşılaştırılabilirdi.
Şehir meydanındaki herkes iki kız kardeşle cezbedilmişti.Güzelliklerini bahsetmesek bile onların konumları insanları şok etmişti.Arkalarında Anka Kuşu Şehrinden birçok güçlü kişi vardı.Onların her birinin gelişimleri şehir lordununkinden zayıf değildi.Onların hepsi Kök Aleminin sonundaydı.
En önemli şey o güçlü kişiler iki güzelliğe sanki onların alt tabanları gibi kibar ve saygılıydı.Bu diğerlerini meraklı yaptı.Anka Kuşu Şehrinin bu kadar güçlü kişilerini böyle hareket ettirebilecek bu iki kız kardeş kimdi?
‘’Bu ikisi Anka Kuşu Şehrinin lordunun iki kızı.Su Rou ve Su Mei.’’Fakat orada kız kardeşleri bilen keskin gözlü birisi vardı ve sesli bir şekilde konuşmuştu.
O kişi konuştuktan sonra insanlar hayret etti.Neden o özel konumdaki güzellikler Masmavi Ejderha Okulundandı?Onların konumlarıyla, eğer onlar isterse kolaylıkla Lingyun Okuluna girebilirdi değil mi?Niçin ikinci sınıf bir okula girmeye ihtiyaç duydular?
Her türlü soru durmadan kalabalığın kalplerinde yükseldi.Fakat en çok bunalımlı kişi o anda şişkoydu,çünkü Su Rou ve Su Mei Anka Kuşu Şehrindeki güçlü kişileri yönetiyordu ve agresif bir şekilde ona doğru yürüyorlardı.
‘’Sen az önce Masmavi Ejder Okulundaki öğrencilerin burada sadece doldurma olduğu için mi söyledin?Masmavi Ejder Okulunu gözlerine koymuyor musun?’’Su Rou hafifçe gülümsüyordu,fakat,onun bakışı bir kılıç gibiydi ve şişko bunu görünce nasıl cevap vereceğini bilemediğinden titredi.
O anda Şişko pişmanlık ve titremeden dolayı yeşile döndü.O anda şişko Chu Feng’i, Chen Hui’yi aşağılamak için kullandığından pişman oldu çünkü o Anka Kuşu Şehri lordunun iki kızının Masmavi Ejder Okuluna gittiğini asla bilemezdi.Onlardan birisi bile çoktan bir kıdemliydi.
‘’Sana soruyorum!’’ şişkonun cevap vermediğini gören Su Rou aniden şiddetle bağırdı ve 1. Seviye Bilge Aleminin baskısını ortaya çıkardı.Bu Şişko şehir lorduna korku içinde birkaç adım geri atmaya zorladı ve bir puf ile yere oturdu.
‘’1. Seviye Bilge Alemi! Böyle bir yaşta?!’’
O anda herkes çok şaşırmıştı.Hatta ifadesiz ve soğuk Chen Wanxi bile gözlerini açmıştı.Çünkü Su Rou 20 lerindeki,gençlik baharındaki bir kadındı.Bilge Alemine o yaşta basmak onun yeteneğinin ifade edilemez olduğunu gösteriyordu.
‘’Herkes dinlesin.İkinci sınıf okulun öğrencilerine birinci sınıf okulların öğrencilerine göre aşağıdan bakmayın.Masmavi Ejder Okulu görkemli zamanlarında iken Dokuz Eyaletteki hiç kimse ona aşağıdan bakmaya cürret edemedi.’’Su Rou gururlu bir şekilde herkese bakış atarak söyledi.
O anda engin şehir meydanında kesin sessizlik vardı.Su Rou’yu kimsenin azarlamaya cesaret etmediğinden söz etmiyoruz,gerçekte Su Rou’nun söylediği gerçekten doğruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.