"Chu Yue, sizin hasadınız da kötü değil gibi görünüyor." Chu Wei'nin sesi geldi ve onun grubu da yanlarına geldi.
"Bu... Sizler gittiniz ve Gökyüzü Ruhu Bitkileri avladınız, hatta çok mu topladınız?!" Chu Wei ve diğerleri gelip, Chu Yue'nin kollarındaki Gökyüzü Ruhu Bitkilerini gördüklerinde, tamamen şaşırıp kaldılar.
Gökyüzü Ruhu Bitkisinin fiyatı, 20 Yer Ruhu Bitkisiydi. Yani, Chu Yue'nin kollarındaki 13 Gökyüzü Ruhu Bitkisi, Chu Wei ve diğerlerinin sahip olduklarının hepsinden daha değerliydi.
"Hayır, bunlar bizim tarafımızdan avlanmadı. Onlar bana Chu Feng tarafından verildi. Chu Yue bunu dediğinde, 13 Gökyüzü Ruhu Bitkisini bel çantasına doldurdu.
O bu hareketi yaptığında, neredeyse herkesin hayranlıkla ağzı sulandı. Özellikle Chu Feng'i aşağılayan iki kişi. Onların kalbi en küçük çarpışmadan ölecek gibiydi.
Chu Feng'i provoke eden onlardı, şimdi iki bakır sikkeye sahip olan dilencinin binlerce sikkesi olan zengin adamı övmesi gibiydiler. Bu çok gülünçtü.
"Chu Yue, bunları sana Chu Feng'in verdiğini söylüyorsun. Bu mümkün........"
Chu Wei ve diğerleri, Chu Feng'in çantasının çok dolu olduğunu hatırladığında, yüzlerinin rengi değişti.
"Chu Wei, Chu Yue bir şeyler oldu. Chu Feng, o........."
O anda, Chu Xue ve diğerleri hızlıca yanlarına geldiğinde yüzü çok çirkindi.
''Chu Xue, ne oldu? Chu Feng sana zorbalık mı yaptı?"
Chu Xue'nin ruhunu kaybetmiş gibi görüntüsünü ve Chu Gao'nun sol bacağındaki yaraları gördüklerinde, Chu Birliğindeki herkes onları çevreledi ve Chu Feng'in, Chu Xue ve diğerlerine zorbalık ettiğini bile düşündüler.
Ve Chu Xue olan olayları anlattığında, herkes sessizleşti.
Chu Xue'nin dediklerine göre, Chu Feng, Ruh Alemi 5.Seviyesi 3 uzman tarafından etrafı sarılmış ve saldırıya uğramıştı. O ölmüş olmalıydı ve ölmediyse bile sakat kalmalıydı.
Fakat onlar, Chu Feng'i daha yeni gördüler. Sadece yara izi yoktu, o tamamen canlılıkla doluydu.
Ve bu ne anlama geliyordu? Chu Feng'in 3 tane Ruh Alemi 5.Seviyesi uzmanı karşısında kaybetmediği ya da en azından her şeyiyle kaçabildiği anlamına geliyordu.
Chu Feng bu kadar güce nasıl sahip olabilirdi? Onlar bile düşünmeye devam etmek istemediler çünkü yapsalardı daha çok korkuyor olurlardı.
"Chu Yue, sen Chu Feng'in iyi olduğunu mu söyledin?" Chu Xue, duygu dolu yüzüyle sordu ve aynı zamanda akıl almaz olduğunu hissetti.
"Chu Feng iyi. Onu daha yeni gördük." Chu Yue başıyla onayladı ve dedi.
"Bu harika, Chu Feng gerçekten harika.(kız ağlar)" Onun aşırı mutluluğu aniden üzüntüye dönüştü ve Chu Xue kendini Chu Yue'nin kollarına attı ve ağlarken söyledi.
"Chu Yue... Ben hatalıydım, biz hatalıydık, sadece sen haklıydın. Chu Feng bizim düşmanımız değil, Chu ailemizdeki en cesur kişi. Chu Feng olmasaydı o zaman ben...(ağlar)"
Bu sahneyle karşılaşınca, Chu Yue daha mutlu hissetti. Chu Xue, Chu Feng'i farklı bir şekilde görüyordu.
"Biz Chu Feng'e yanlış bakmışız gibi görünüyor." Chu Wei içini çekti ve yüzünde biraz utanç vardı. Chu Xue'nin deneyimlerini bilerek, herkes Chu Feng'e farklı bir şekilde baktı.
Ve tüm öğrenciler Ruhsal İlaç Dağını terk ettiğinde, Elderler tarafından oluşturulan bir grup Ruhsal İlaç Dağının orta kesimlerine girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.