Fakat tam yola devam edecekken Chu Feng aniden Su Mei'in yanında belirdi ve çekirdek öğrencinin ellerini takip eden Su Mei'i kolları arasına aldı.
Bu olay çekirdek öğrencinin yüzünü fazlasıyla değiştirdi. Gözlerinden iki soğuk bakış fırladı. Bu bakış onun hemen orada Chu Feng'i öldürmek istediğini gösteriyordu.
Ama Chu Feng onu görmezden geldi ve kollarındaki Su Mei'e bakarken kıkırdadı. ״Sevgilim onu tanıyor musun?״
Böylece Su Mei tatlı bir şekilde güldü ve dedi ki ״Pek tanıdık gelmedi.״
"Ohh, bir daha tanımadığın insanlarla sohbet etme. Kızlar dikkatli olmalı.״ Chu Feng konuşurken Su Mei'nin saçlarını okşadı ve çekirdek öğrencinin ne hissettiğini umursamadı.
״Peki, anladım.״ Su Mei de sanki onlar gerçekten bir çift sevgiliymiş gibi cevap verdi.
״Çocuk, sen kimsin?״ Çekirdek öğrencinin yüzü yeşile döndü. O zorla öfkesini tutuyordu Chu Feng'e baktı ve sordu.
Oldukça zorlu bir şekilde buraya gelmişti ve tesadüf eseri minik güzellik Su Mei ile karşılaşmıştı. İlk başta ondan yarar sağlayabilir diye düşünmüştü fakat bu çocuğun bir yerde çıkacağını düşünmemişti. Bu onu memnun etmemişti.
״Asıl sen kimsin?״ Chu Feng cevaplamadı aksine burnu havada bir şekilde kendi sordu.
״Ben kim miyim? Ben Azure Ejder Okulunun çekirdek öğrencisi Zhou Zhiyuan'ım.״
״Oh, sen Zhou Zhiyuan mısın? ״
״Evet benim.״
״Seni hiç duymamıştım.״
״Sen...״
O anda Zhou Zhiyuan'dan bahsetmedi. Etraftaki Kanatlar Birliği üyelerinin bile şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı.
Chu Feng'in sinirleri çok büyüktü. Bu şekilde çekirdek öğrencinin kuyusunu kazmaya cesaret etmişti ve herkesin duyabilmesi için bilerek sesli bir şekilde söylemişti. Chu Feng'in başına bir felaket gelecekti.
״Ölmek istiyorsun herhalde!״
Aslında Zhou Zhiyuan saldırmaya gerçekten başlamamıştı. Kollarını salladı ve güçlü ve sert avuç içi Chu Feng'in yüzüne doğru gitmeyi amaçlayan rüzgâr sesini takip etti.
*whoosh*
Su Mei'i ittikten sonra Chu Feng başını kenara yasladı ve Zhou Zhiyuan'ın tokadından sıyrıldı. Neredeyse tam o zaman ileri doğru adım attı, yumruğunu dışarı dayadı ve yumruk Zhou Zhiyuan'ın göğsüne geldi.
״Bu çocuk.״
Chu Feng'in sadece onun yumruğunu ıskaladığını görünce değil aynı zamanda ona doğru bu kadar sert bir saldırıda bulunması Zhou Zhiyuan'ı şoka uğratmıştı. Hızlı bir şekilde gizli teknikleri takip etti ve ruhsal enerjisini geri döndürdü daha sonra Chu Feng'in yumruğuyla çarpışan bir yumruk attı.
*bang* İki yumruk çarpıştı ve yüksek güç ikisinin birkaç adım geri gitmesine sebep oldu. Chu Feng'in yüzü sakin olmasına rağmen Zhou Zhiyuan'ın yüzü oldukça değişmişti.
Seviye Ruh âlemi. 6.Seviyede bir çocukla zorla yumrukları çarpışmıştı ve bununla ikisi de avantaj sağlamamıştı. Ellerinde hissizlik vardı, bu genç çocuğun vücudunda bir şeyler olduğunu bilmesini sağlamıştı. Çelik sinir ve demir kemik gibi bir şeydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.