Baba Ve Oğulun Buluşması

552 80 2
                                    

Chu ailesinin belli bir konutunda, orta yaşlı bir adam ve genç bir erkek oturuyordu.

Genç erkek beyaz bir elbise giyiyordu. Yakışıklı bir vücudu vardı ve tüm vücudundan yayılan özel bir aurasi vardı.

O kişi, Chu Feng'in abisiydi. Chu Guyu Yeşil Şehrin bir numaralı okulu Lingyun okulunda iç saha öğrencisiydi.

Orta yaşlı adama gelince o, Chu Guyu ve Chu Feng'in babası Chu Yuan'dı.

"kapı gıcırdar" İkisi sohbet ederken kapalı kapı yavaşça açıldı'.

"Kapıya vurmadan girebileceğinizi kim söyledi. Defolun."

Oğluyla mutlu bir şekilde konuşurken, izin almadan girmeye çalışan biri vardı. Chu Yuan öfkeyle masaya vurarak bağırdı. Fakat kapı tamamen açıldığında ince, zayıf biri içeri girdi ve Chu Yuan'ın öfkesi aniden kayboldu.

"Baba, abi." Chu Feng gülümsüyorken kapıyı gıcırtarak salona girdi. Bu ikisi ona en yakın olan insanlardı.

"Kardeşim sen misin?" Chu Feng'i gördükten sonra, Chu Guyu çok mutlu oldu. Birkaç adımla Chu Feng'in önüne geldi ve onu kucakladı. "Kardeşim sonunda geri geldin. Seni çok özledim."

"Bende seni özledim abi." Chu Feng de Chu Guyu'yu kuvvetlice kucakladı.

"5 yıldır seni hiç görmedim. Daha uzun boylu ve yakışıklı olmuşsun. Neredeyse seni tanıyamıyordum." Chu Guyu, Chu Feng'e dikkatlice yaklaştı ve gözleri sevinçle doluydu.

"Ama ben hala senin kadar uzun boylu değilim" Chu Feng gülerken söyledi.

"Sen çok gençsin. Birkaç yıl içinde kesinlikle benden daha uzun olacaksın." Chu Guyu sevgiyle Chu Feng'in kafasını ovuşturdu.

"Geri geldiğinde neden bana bile selam vermedin?" Chu Yuan'da yanına yürüdü ve tarif edilemez bir mutluluk yüzünu kapladı. Chu aile üyeleri Chu Feng'i ailelerinin bir parçası olarak görmeseler de, Chu Yuan'ın kalbinde Chu Feng onun oğluydu ve Chu Guyu'dan hiçbir farkı yoktu.

Chu Feng'in mor elbisesini görünce Chu Yuan tekrar sordu. "İç sahaya mı girdin?"

"Mm." Chu Feng başıyla onaylarken gülümsedi.

"Güzel. Oğlum Chu Feng'in o kadar kötü olmadığını söylüyordum." Chu Yuan yüksek sesle güldü ve alışılmadık derece mutluydu.

Üçü 5 yıl içinde birbirini hiç görmemiştiler ve konuşacak çok şeyleri vardı. Neredeyse yarım gün sohbet ettiler ve hatta öğle yemeği yemediler.

"Efendi Chu Yuan, usta sizi ve genç efendi Guyu'yu yanına gitmenizi söyledi." Öğleden sonra olduğunda, konutun dışından bir çağrı geldi.

O ses Chu ailesinin olağanüstü vekili şef Zhao'dan geldi. Chu ailesinin bir parçası olmamasına rağmen pozisyonu çok yüksekti. O anda Chu Feng, kardeşi ve babası konutun dışına yürüdü.

"Neden oraya gitmemiz gerektiğini biliyor musun?" Chu Yuan kibarca sordu.

"Bu aile buluşması hakkında. Chu ailesinin tüm üyeleri oraya gitti." Beyaz saçı olan şef Zhoa gülümseyerek söyledi.

"Anlıyorum. Guyu, Feng-er gidelim." Chu Yuan, Chu Guyu ve Chu Feng'e baktı sonra Chu ailesi konferans salonuna yürümek için hazırlandı.

[Er erkek evlat demektir. İsmin sonuna eklenince kişiyle çok yakın olduğu anlamına da gelmektedir.

"Efendi Chu Yuan, usta sadece siz ve genç efendi Guyu'nun gitmesini söyledi." Tam onlar hareket ederken, Zhoa tarafından durduruldular.

"Bu da ne demek?" Bunu duyunca Chu Guyu çok sinirlendi.

MGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin