Mă uit la exemplarul tipărit al cărții de mătase plină de cuvinte și apoi la expresia de pe chipul unchiului Trei.
Nu părea că glumește. Era posibil ca unchiul Trei să fi ajuns la un nivel atât de transcendental încât să poată vedea imaginea din cuvinte? Dar indiferent cum te-ai uita la asta, era imposibil pentru acest tip bătrân și fără scrupule care mânca, bea, juca și curvia prin preajmă să aibă orice fel de rădăcini nemuritoare.
Unchiul Trei a tremurat de entuziasm și și-a spus:
--De unde au luat acești oameni acest lucru atât de uimitor? Cum de nu am reușit să găsesc niciodată așa ceva? De data asta, sunt foarte norocos. Se pare că ei încă nu știu ce este asta. Îi putem depăși înainte ca ei să înceapă să sape.
Eram foarte confuz,
--Unchiule Trei, poate că sunt puțin prost, dar poți să vezi cu adevărat harta în mijlocul unor cuvinte atât de mici?
--Ce stii? Se numește mapare de script. Cu alte cuvinte, locația geografică detaliată a locului respectiv este scrisă în aceste cuvinte. Majoritatea oamenilor nu ar înțelege așa ceva, dar, din fericire, unchiul tău Trei de aici are ceva experiență. În lumea asta, mă tem că nu există mai mult de zece oameni în afară de mine care pot înțelege chestia asta.
Unchiul meu Trei nu avea prea multe aptitudini, dar încă de când era copil, a studiat o mulțime de texte antice ciudate și neortodoxe și cuvinte codificate.
Pentru a spune simplu, a studiat orice era neobișnuit. Luați, de exemplu, cele cinci ilustrații ale textului din lemn ale lui Xixia și cele mai vechi personaje Jurchen Ya. (1)
(1) Xixia= dinastia Xia de Vest 1038-1227 a poporului Tangut care ocupă Ningxia modernă și părți din Gansu și Shaanxi. Au fost răsturnați de mongoli. Jurchenii au fost un grup etnic Tungus, predecesor al grupului etnic Manchu care a fondat Dinastia Jin de mai târziu și Dinastia Qing. Ya din „personajele Ya” poate însemna ceva de genul „fildeș sau dinte”.
Unchiul Trei putea să le înțeleagă și să vorbească despre ele în detaliu, așa că nu a fost surprinzător că știa că acest lucru că era maparea scenariului.
Dar era genul de persoană căruia îi plăcea să profite de ceilalți, așa că trebuia să o faci pe a prostul în fața lui.
Altfel, te-ar da afară cu un singur cuvânt.
Așa că, mi-am pus o expresie naivă și l-am întrebat:
--Oh, spune merge la stânga și apoi mergi la dreapta și când vezi un copac mare în fața ta, întoarce-te la dreapta și vei vedea o fântână, moment în care începi să sapi? Este ceva de genul asta?
Unchiul Trei a oftat:
--Ești un student atât de prost. Înțelegerea ta este atât de proastă încât se pare că familia noastră se va termina cu generația ta.
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
AdventureRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...