Capitolul 8 Valea

5 2 0
                                    

Unchiul Trei se încruntă:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Unchiul Trei se încruntă:

--Doar capete? Fără cadavre?

— Așa este, spuse chelnerița. Nu crezi că este oribil? De când acel loc s-a prăbușit, nu a existat nicio modalitate de a ajunge acolo. Nici măcar catârii nu reușesc. Dacă vrei să mergi acolo, singurul lucru pe care îl poți face este să te cățări peste dărâmături . Dar chiar dacă reușiți, cred că veți putea doar să aruncați o privire. Mai multe grupuri de oameni au mai încercat să meargă acolo, dar bătrânii au clătinat din cap când au văzut cum muntele s-a prăbușit.

Unchiul Trei a aruncat o privire către Poker-Face, care stătea leneș acolo și nu a reacționat deloc, înainte să o întrebe pe chelneriță:

--Înainte să se prăbușească muntele, oamenii intraseră, nu?

--Da, dar am văzut că nu au scos nimic, deși erau acolo de câteva zile. Toți păreau fericiți înainte de a intra, dar hainele lor erau ca ale cerșetorilor și puțeau până la cer când au ieșit. Bunicul meu a spus că probabil că nici măcar nu au găsit mormântul acolo. Ce, băieți, vreți să încercați și voi?

--După ce am auzit ce ai spus, chiar vreau să verific acum. Altfel, am  venit aici degeaba.

Unchiul Trei a chicotit, dar nu a mai spus nimic.

Când chelnerița s-a dus la bucătărie să ne ia mâncarea, Pan Zi a spus:

---Se pare că mormântul mare pe care îl căutăm ar trebui să fie chiar aici. Dar pe baza a ceea ce spunea fata aceea, mă tem că va fi greu să folosim carul cu boi pentru a ne transporta toate echipamentele în munți.

--Există modalități de a face acest lucru cu echipament și modalități de a o face fără echipament. Mormintele din Epoca Statelor În război sunt de obicei gropi verticale care merg drept în sus și în jos și nu au camere de înmormântare. Nu știu dacă acesta va fi la fel, dar vom afla când ajungem acolo. Cât de mare și cât de adânc este acest mormânt, mă tem că este cu adevărat diferit de cele pe care le-am jefuit înainte. Și acele capete umane care au apărut după ce muntele s-a prăbușit... strămoșii noștri ar fi numit asta o „groapă a capului demonului”. Trebuie să fi fost o groapă de înmormântare în care oamenii erau sacrificați și apoi îngropați împreună cu morții.

Unchiul Trei a scos harta și a arătat un cerc de pe ea.

--Uite, acesta este locul. Este încă departe de mormântul principal. Acei oameni care au venit aici înainte trebuie să se fi oprit cu siguranță aici dacă urmau venele dragonului și punctele de acupuncte. Acesta este capul dragonului, așa că în general, mormântul trebuie să fie sub acest loc. Dar dacă te uiți aici, zona seamănă mai mult cu gura unei tărtăcuțe cu cât mergi mai departe. Nu ai avea de unde să știi că această comoară există dacă nu intri înăuntru. Aici se află capul adevăratului dragon. Persoana care a proiectat acest mormânt trebuie să fi înțeles bine cum să găsească dragoni și puncte de acupunctură și a amenajat special acest loc pentru ca hoții de morminte să poată săpa. Nu m-aș mira dacă ar exista un mormânt gol sub acest cap de dragon fals cu o mulțime de capcane în el!

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum