Capitolul 41

2 2 0
                                    


Când am văzut aceste cuvinte, am fost atât de surprins încât aproape că am leșinat. Wu Sanxing și Chen Wen-Jin... nu era unchiul Trei și prietena lui? Ar fi putut lăsa acest caiet aici pe atunci? Dar cum a ajuns așa ceva pe o navă fantomă?

Să presupunem că înainte ca această navă fantomă să se scufunde, s-a întâmplat să fie doi oameni la bord, care se numeau și Wu Sanxing și Chen Wen-Jin. Și să presupunem că acești doi oameni s-au întâmplat să vină și la reciful Xisha Bowl pentru a face lucrări arheologice. Șansa ca o astfel de coincidență să se întâmple era atât de mică încât probabil că aș avea mai mult noroc dacă câștig cinci milioane de yuani la loterie.

M-am gândit la asta o vreme, dar am decis că nu era nevoie să mă gândesc prea mult la asta. Nu exista altă explicație pentru acest caiet – era ceva ce unchiul Trei și ceilalți trebuie să fi lăsat în urmă. Mai mult, pe baza inscripției de pe pagina de titlu, unchiul Trei trebuie să-i fi dat acest caiet lui Chen Wen-Jin pe atunci. Chen Wen-Jin l-a folosit probabil ca un jurnal pentru a înregistra progresul zilnic al expediției lor Bowl Reef, ceea ce însemna că proprietarul acestui caiet era Chen Wen-Jin.

Se pare că această navă fantomă era legată de unchiul Trei și de activitățile arheologice ale celorlalți de atunci și poate să fi fost chiar marea barcă de pescuit care nu s-a întors la timp.

După ce m-am gândit o clipă, mi-au apărut nenumărate întrebări în cap și am început să simt o durere de cap care se desparte.

Se pare că doar părțile implicate ar ști adevărul din spatele acestor mistere. Tot ceea ce știam nu face decât să zgârie suprafața și părea să nu aibă o temă de bază care să le conecteze pe toate. Dacă unchiul Trei, vulpea aceea bătrână, mi-ar fi spus cu sinceritate totul de la început, probabil că aș fi avut cheia pentru a dezvălui întregul mister până acum.

Sau poate conținutul acestui caiet ar putea să-mi dea câteva indicii? Inițial am vrut să o ascund și să mă uit la ea când nu era nimeni altcineva prin preajmă, dar nu mai puteam suporta curiozitatea mea arzătoare. În plus, m-am gândit că acea femeie va ști oricum despre asta mai devreme sau mai târziu, așa că nu era nevoie să fie atât de misterioasă. În loc să încerc să-l ascund de ea, pur și simplu am răsturnat caietul la pagina următoare și am început să citesc.

Chen Wen-Jin a fost o persoană foarte meticuloasă – notele din fiecare zi erau enumerate în același format clar și organizat. Prima pagină a înregistrat prima zi a plecării lor, care a fost cincisprezece iulie. A fost inclusă și o listă cu membrii echipei și am văzut că liderul era Wu Sanxing. Cum se numea din nou acel Poker-Face? Mi-am amintit de unchiul Trei menționând că numele lui era Zhang, așa că am început să citesc lista pentru a vedea dacă era acolo. După cum sa dovedit, a existat o persoană pe nume Zhang Qiling. Chiar era el? (1)

Am trecut la pagina următoare și am găsit câteva informații cheie cu privire la procesul pe care l-au folosit pentru a găsi și a determina locația specifică a mormântului submarin, dar era mult mai detaliat decât ceea ce mi-a spus unchiul Trei înainte. Chiar și tipurile de frânghii folosite și teoriile și concluziile despre cursul expediției fuseseră toate înregistrate. Era complet diferit de stilul grosier al unchiului Trei de a face lucrurile și nu mi-am putut da seama cum s-au unit cei doi de la început. Dar nu aveam nevoie să mă uit din nou la această informație, deoarece o auzisem deja înainte, așa că m-am răsturnat până la capăt și m-am uitat la ea cu o expresie uluită pe față.

De fapt, nu a trebuit să citesc ultimele intrări în detaliu; Doar să mă uit la titlurile lor a fost suficient pentru a mă lăsa să mă simt șocat și suficient de supărat încât să-l blestem pe acel nenorocit Unchiul Trei de o sută de ori.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum