Grasanul tuși:--Tovarăși, se pare că v-am implicat în mizeria asta și acum se pare că vom muri cu toții. Eu, Fatty, nu mi-a fost niciodată frică de nimic, dar chiar nu mă așteptam să mor așa.
Era acoperit în negru din cap până în picioare, așa că nu i-am putut vedea clar silueta în întuneric, dar când m-am uitat mai atent, am constatat că era un bărbat destul de dolofan. Sincer, nu credeam că o persoană atât de grasă ar putea fi un tâlhar de morminte.
Pan Zi a înjurat:
--De unde naiba ai venit, naibii de gras? Chiar vreau să te bat chiar acum!
M-am simțit aproape de lacrimi când am văzut că bețișoarele de foc se sting și le-am spus celor doi:
---Grăbiți-vă și faceți ceva! Altfel, nu va conta cine bate pe cine! Gângănile vor avea avantaj!
Pan Zi s-a uitat în jur înainte să-i întindă pistolul lui tip gras și apoi să-mi întindă un băț de foc.
--Inițial, am fi putut rezista un timp dacă ne-am fi ars hainele, ne-a spus el.
--Dar flăcările de la bețișoarele de foc sunt prea mici acum, așa că am putea muri înainte de a putea fi aprinse. Numărând până la trei, voi distrage atenția acestor insecte în timp ce voi doi alergați la perete și urcați. Va trebui să faci o scară umană dacă vrei să ajungi la acea ușă, dar ar trebui să fie suficient timp pentru a ajunge acolo sus. Mă mișc repede, așa că de îndată ce vei ajunge acolo sus, o să dau peste cap. Nici o secundă nu poate fi pierdută!
Înainte să pot refuza, Pan Zi a sărit brusc și s-a aruncat în grămada de mâncători de cadavre. S-au ridicat imediat ca un val, dar chiar a apărut o potecă în fața noastră. Am strigat și am încercat să-l salvez, dar tipul gras m-a reținut și a spus: „Sus!”
M-a târât în timp ce alerga pe distanța scurtă până la perete și, cu sprijinul lui, am putut să urc până la acea ușă. Apoi mi-am întins mâna și l-am tras și eu în sus.
După ce am făcut asta, m-am uitat în jos, doar pentru a vedea că Pan Zi era acoperit de mâncători de cadavre. Se rostogolea pe pământ de durere, o priveliște care aproape că m-a făcut să plâng.
--Scoală-te!
Tipul gras a strigat la el.
--Repede acum! Sunt doar câțiva pași! Grabă!
Dar Pan Zi i-a fost imposibil să se ridice. Devoratorii de cadavre începeau deja să se târască în gura lui și a încercat să se ridice de mai multe ori, doar ca să fie aruncat înapoi la pământ. Chiar nu mă așteptam ca aceste bug-uri să fie atât de agresive. Pan Zi s-a ghemuit în poziție fetală, s-a uitat la noi strigând la el și apoi a clătinat jalnic din cap.
În doar câteva secunde, fața lui era complet acoperită de mâncători de cadavre. L-am văzut întinzând mâna – era acoperită de răni – și făcând un gest cu pistolul cu degetele. Am știut imediat că voia să-l omorâm.
Tipul ăla gras nu a mai suportat să-l privească și și-a strâns dinții înainte de a striga:
--Frate, te rog, iartă-mă!
Dar în acest moment, s-a auzit zgomotul brusc al trapei care se declanșează din nou și o altă persoană a sărit jos de sus. Ar trebui să remarc că această persoană a sărit în loc să cadă, astfel încât aterizarea sa a fost foarte stabilă. Dar a aterizat atât de greu încât a expirat brusc și a trebuit să pună o mână pe pământ pentru a se stabili.
Devoratorii de cadavre au rămas cu toții uimiți pentru o clipă înainte de a începe brusc să se zbârnească ca nebuni, încercând cu disperare să stea departe de această persoană. Gângănii mari care intraseră inițial ca un val de marea acum se retrăgeau ca un val și dispăreau rapid în câteva găuri din perete.
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
PertualanganRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...