Capitolul 74

1 2 0
                                    


Poker-Face s-a mișcat atât de repede încât am avut timp doar să strig. Toți stateam încă în mijlocul încăperii, complet expuși, așa că cu siguranță am suferi dacă bomba ar exploda cu adevărat.

Dar până m-am gândit să-l avertizez, era deja prea târziu – am văzut o lumină albă sclipind brusc în fața ochilor mei și apoi Fatty m-a aruncat la pământ. S-a auzit un zgomot puternic care a fost urmat rapid de tot mormântul tremurând violent și apoi un val de aer cald exploziv ne-a ridicat de pe picioare. M-am învârtit de vreo șase sau șapte ori în aer înainte de a mă trânti de perete la zece metri distanță.

A fost dureros, dar, din fericire, Fatty mă aruncase la pământ în prealabil. Altfel, cu siguranță mi s-ar fi spart gâtul. Mi-am pierdut pentru scurt timp cunoștința în momentul în care am lovit peretele și am crezut că sunt mort pentru că nu vedeam nimic și tot ce auzeam a fost un bâzâit în urechi. Dar după un timp, o lumină a apărut brusc în fața ochilor mei. Am încercat să le deschid, dar am fost imediat întâmpinat de vederea cerului și a pământului care se învârtea amețitor și un nor de praf galben și cenușiu mi-a umplut vederea. M-am simțit atât de dezorientat încât am vrut să vomit.

Auzeam o mulțime de sunete haotice în timp ce mă străduiam să mă ridic, dar nu le puteam deosebi. Tot ce știam era că era mult zgomot și acum mă dorea capul. Dar în mijlocul acestui haos, un Poker-Face care tusea a ieșit brusc din fum și a întrebat:

„Ești bine?”

Părea că nu reușesc să scot cuvintele, așa că mi-am făcut semn cu mâna către el pentru a indica că sunt bine. Apoi, noi doi ne-am acoperit gura și ne-am dus să-l căutăm pe Fatty. Nu trebuia decât să fac câțiva pași înainte să-l văd brusc stând acolo pe pământ, cu o mică bucată de carne lipsă de pe umăr. Trebuie să fi fost răzuit de o cărămidă care a fost trimisă zburând de la explozie. De îndată ce a văzut Poker-Face, a început imediat să înjure o furtună:

„La naiba, te miști prea repede! Măcar așteptați să facem mai întâi câțiva pași înapoi! Dacă aș fi stat la doar doi centimetri în lateral, mi-ar lipsi o mână chiar acum!”

Poker-Face și-a întins mâna, astfel încât să putem vedea piciorul de oglindă de care încă se ținea.

„Te înșeli, nu am fost eu acum.”

„Huh?! Nu ai fost tu?!” Am fost amândoi șocați în același timp.

Acea putere tocmai acum, acea acuratețe... cu siguranță venise de la o persoană foarte pricepută. Dar dacă nu era el, cine altcineva ar putea fi? Fatty stătea lângă mine chiar acum și mi-am dat seama doar privindu-l că scopul lui cu siguranță nu era chiar atât de bun. Evident că nu eram în stare să fac așa ceva, ceea ce însemna că a mai rămas o singură persoană. Am avut o fulgerare bruscă de inspirație și m-am întors grăbit înapoi să văd unde era A Ning.

Fatty se gândea la același lucru și eu, așa că am fugit noi doi la colț să vedem dacă ea mai era acolo. Dar când am ajuns acolo, nu am putut găsi deloc o urmă a ei. Fatty a înjurat:

„Târfa aia! Ea chiar a prefăcut-o!”

Expresia lui Poker-Face era plină de neîncredere – părea că acum era încrezător în judecata lui și nici măcar nu și-a imaginat că ar fi putut greși. Mi-am spus în tăcere că va trebui să reevaluez tot ce știam despre această femeie.

„Este cu adevărat uimitoare”, am spus.

„Am văzut niște oameni vicleni în această afacere, dar nu am văzut niciodată pe cineva care să se prefacă nebun așa.”

„Nu cred că este doar vicleană”, a spus Fatty, „merită un Oscar. Data viitoare când o prind, nu o să cred nimic din ce face.”

Acestea fiind spuse, el a apucat un obiect ca armă și a început să o caute, dar Poker-Face l-a prins imediat și a spus:

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum