Toată atenția mea fusese concentrată pe sicriu tocmai acum, așa că nu m-am uitat foarte atent la borcanul de porțelan. Am făcut repede câțiva pași înapoi, în timp ce borcanul s-a clătinat și s-a rostogolit de câteva ori, și-a schimbat direcția, apoi m-am rostogolit spre ușa de piatră care ducea la pasajul exterior, unde în cele din urmă s-a trântit în tocul ușii cu un bubuitură puternic și a ajuns la un zgomot brusc. Stop.Ne-am privit cu toții consternați. Avea Fatty dreptate și într-adevăr era un zombi înăuntru?
Am stat acolo înghețați o vreme, fără a îndrăzni să ne îndreptăm nesăbuit spre el. În acest moment, Fatty a vorbit brusc cu o voce scăzută:
„Băieți, acest borcan este cu adevărat ciudat. De ce nu luăm inițiativa și nu tragem câteva sulițe în ea?”
Desigur, nu am fost de acord cu asta, așa că i-am șoptit înapoi:
„Nu îndrăzni! Doar află mai întâi ce este!”
Au fost câteva motive pentru care am spus asta. În primul rând, observasem deja că acest borcan mare de porțelan albastru și alb era din dinastiile Yuan și Ming, ceea ce însemna că era cu siguranță o comoară. Nu au mai rămas multe borcane de aceeași dimensiune pe lume, așa că a fost cu siguranță o raritate, iar dacă l-am sparge, atunci ar fi unul mai puțin. În al doilea rând, nu știam ce fel de lucru ciudat era în interiorul acelui borcan. Dacă era într-adevăr un zombi, așa cum spusese Fatty, atunci inevitabil ar trebui să luptăm cu el. Cheltuisem prea multă energie înotând sub apă tocmai acum, așa că știam că cu siguranță nu voi putea să fug.
Dar în prezent ne aflam într-un vechi mormânt subacvatic la mai mult de zece metri sub suprafață. Nu știam cât va rezista aerul. Dacă acest impas ar continua, nu ne-ar ajuta la nimic. Anxietatea îmi făcea să transpire întregul corp, dar decizia de a ataca sau de a mă retrage a fost atât de dificilă încât nu am putut face o alegere decisivă.
În acest moment, Fatty m-a văzut ezitând și a spus:
„Nu putem fi siguri că există de fapt un zombi în interiorul ei. Acest loc are un punct de acces la mare, așa că poate s-au urcat în el niște crabi sau homari. Nu e nevoie să ne sperii. Hai să mergem și să aruncăm o privire.”
Femeia a clătinat din cap: „Scopul nostru principal este să intrăm în camera principală a mormântului. Nu este nevoie să pierdeți timpul pe parcurs. Cred că cel mai bine este să o eviți și să vedem dacă există alte modalități de ieșire de aici.”
De îndată ce am auzit această alternativă, am verificat din nou camera urechii cu mai multă atenție, dar, din păcate, acest loc era clar dintr-o privire - nu mai era nicio altă ușă sau gaură prin care să ne târâm.
Fatty nu a mai suportat asta și a spus:
„Avem două opțiuni chiar acum: fie mută borcanul, fie întoarce-te. Nu există altă cale. Dar vă spun asta – din moment ce suntem deja aici, nu am cum să mă întorc eu, Fatty Wang, din cauza unui borcan!”
M-am uitat la expresia lui A Ning și am văzut că și ea era foarte hotărâtă. Bald Zhang nu scoase un cuvânt, arătând la fel de reticent ca întotdeauna. Cei trei s-au uitat apoi la mine simultan, de parcă mi-ar fi cerut părerea.
Încă nu luasem o decizie. Desigur, să mă grăbesc acolo nu a fost o idee bună, dar și Fatty avea sens. Au fost o mulțime de lucruri în acest mormânt antic care ne-au speriat, dar în cele din urmă ne-am dat seama că doar ne speriam. M-am uitat în ochii lui A Ning și, involuntar, am simțit că mi se înmoaie inima.
„Ok”, le-am spus, „o să facem pas la un pas. Dacă este liniștit, atunci îl vom lăsa în pace. Dacă nu este, atunci este patru împotriva unu. Avem patru puști în mână, așa că nu trebuie să ne fie frică de asta!”
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
AventuraRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...