Capitolul 45

2 2 0
                                    


Am văzut cum s-a schimbat expresia feței lui Fatty și nu am putut să nu mă simt entuziasmată. Deși nu era foarte de încredere, performanța sa în mormântul antic a fost totuși remarcabilă. Ei bine, nu știam cu adevărat cât de mai bun este din punct de vedere al experienței, dar era cel puțin mai bun decât mine. Nu jefuisem niciodată un mormânt, așa că nu știam dacă poate era necesar să am un fel de discurs emoționant înainte de a merge la pământ sau ceva, dar, indiferent de caz, m-am gândit că ar trebui să învăț de la el și să ascult ce trebuie să fac. Spune.

După ce a mâncat mult, Fatty și-a bătut mâna pe stomacul bombat și a spus:

„Nu am jefuit niciodată un mormânt submarin, așa că vreau să fiu pregătit din timp. Astfel, nu va trebui să fim atât de grăbiți când intrăm. Evident, nu este ca un mormânt pe uscat, așa că aș vrea să văd ce echipament ați pregătit mai întâi.”

"Domnul. Wang, a spus A Ning, cât de sigur ești că lucrurile vor merge conform planului de data aceasta? Am putea auzi mai întâi care este planul, ca să știm la ce să ne așteptăm.”

Fatty clătină din cap.

"E greu de spus. Pe baza experienței mele, acest mormânt este nu numai greu de localizat, ci și greu de intrat prin săpare. În plus, nu știm ce este înăuntru. Dintre aceste trei puncte, le putem ignora deocamdată pe primele două. Principala mea preocupare este cea de-a treia - ce se află în interiorul acestui mormânt submarin. Nu există nicio modalitate de a spune dacă există sau nu un zombi înăuntru. Dacă există, atunci avem o problemă. Dacă nu există, atunci acest mormânt este la fel ca orice mormânt de pe uscat – doar sub apă – și poate fi ușor intrat.”

Apropo de zombi, mi-am amintit deodată ce îmi spusese unchiul Trei despre monstrul pe care îl întâlnise în pasajul mormântului pe atunci. Cu cât mă gândeam mai mult la asta, cu atât simțeam mai mult că ar fi putut fi maimuța de mare pe care am întâlnit-o astăzi pe nava fantomă. M-am cutremurat involuntar înainte de a spune:

„Nu știu dacă există zombi, dar poate fi ceva mai periculos.”

Apoi le-am spus ce am văzut pe nava fantomă. Ceilalți auziseră deja povestea înfrumusețată a lui Bald Zhang, dar el se concentrase asupra modului în care ne salvase pe mine și pe A Ning. Povestea mea, în schimb, era mai realistă și avea mai multe detalii. Când am terminat, Fatty s-a încruntat și a întrebat:

„La naiba, chiar există așa ceva?

Am dat din cap și am spus:

„Există legende despre acest lucru în multe locuri, așa că nu ar trebui să fie greșit.”

A Ning a dat și el din cap înainte de a adăuga:

„Am auzit despre asta când eram copil, dar am crezut că adulții mă speriau ca să nu mă joc lângă râu”.

În acest moment, căpitanul ne-a întrerupt:

„Nu, nu, băieți, pur și simplu nu înțelegeți! Toate bărcile de pescuit de aici au văzut aceste lucruri. Vă spun că nu sunt maimuțe de mare, ci fantome Yaksha! (1) Toți sunt rude ale Regelui Dragon. Voi l-ați jignit pe unul dintre ei acum, așa că sigur vă veți întoarce pentru răzbunare. Cred că ar fi bine să ne grăbim înapoi la țărm, să cumpărăm un porc și să cerem unui preot taoist să facă o ceremonie. Poate că Regele Dragon va fi generos și ne va cruța.”

Bald Zhang a râs când a auzit asta:

„Pot să-ți spun chiar acum, căpitane, că i-am aruncat umărul rudei sale în bucăți dintr-o singură lovitură. Asta nu mă face Sun Wukong?” (2)

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum