Capitolul 51

2 2 0
                                    


Noi trei am rămas acolo înghețați de șoc. Eram plecați doar vreo cinci minute. Nimeni nu ar fi fost capabil să mute toate echipamentele noastre într-un timp atât de scurt și nu era decât o singură ușă care ducea de la camera urechii la coridor. Unde s-ar fi putut duce totul?

Ne-am privit cu toții consternați. Destul de sigur, fusese un lucru după altul în acest loc. Fatty a fost, de asemenea, speriat de această întorsătură a evenimentelor și a întrebat:

„Este un alt zombi aici?”

Mi-am fluturat mâna disprețuitor. Acum nu era momentul să discutăm despre zombi; încă ne-am putea ocupa de ei fără nicio problemă. Dar fără echipament de scufundări, cum am putea trece prin zecile de metri de pasaj subacvatic de mormânt care ne despărțeau de suprafață? Aceasta a fost o problemă serioasă și una care ne-ar lăsa prinși în acest mormânt subacvatic dacă nu am putea-o rezolva.

„Tu ai fost ultimul care ți-a scos echipamentul tocmai acum”, i-am spus lui Fatty.

„Ne-ai mutat lucrurile în altă parte când ai făcut-o?”

"Desigur că nu!" spuse Fatty.

„Acei opt cilindri erau foarte grei. De ce le-aș muta ca și cum n-aș avea nimic mai bun de făcut?”

Si eu am crezut la fel. Eram toți prezenți în acel moment, așa că cu siguranță am fi observat dacă cineva ar fi mutat acele lucruri în alt loc. În plus, erau foarte grele, așa că nu era realist ca cineva să le mute pe toate odată.

Am stat acolo prost o vreme, înainte ca Fatty să nu mai suporte și ne-a sugerat să ne uităm în jur, spunând că, chiar dacă o fantomă ne-ar fi mutat lucrurile, tot ar lăsa niște indicii. De acord cu asta, am alergat imediat să mut borcanele de porțelan deoparte pentru a vedea dacă echipamentul nostru era ascuns în spatele lor. Dar totul a fost doar auto-înșelăciune – într-un loc atât de mic, cu siguranță am fi observat dintr-o privire dacă era ceva acolo. Dar eram atât de disperat încât eram dispus să încerc orice.

Am căutat foarte atent timp de aproximativ cinci sau șase minute, dar cu cât căutam mai mult, cu atât simțeam că ceva nu este în regulă. Nu știam exact care este problema, doar simțeam că totul aici este indescriptibil de ciudat. Până la urmă, Fatty a fost cel care și-a dat seama.

"La naiba!" A strigat deodată.

„Nu este aceeași cameră în care ne aflam acum!”

Mi-am întors capul să mă uit și am văzut că lanterna lui strălucea într-unul din colțurile camerei. Pe baza a ceea ce mi-am amintit, nimic nu mai fusese acolo înainte. Dar acum exista un stâlp de piatră parțial încorporat în perete, care era acoperit cu sculpturi ale multor păsări exotice și animale ciudate. Structura acestei camere de mormânt era complet diferită de cea în care ne aflam înainte. Ne-am uitat imediat la celelalte trei colțuri și am văzut că, desigur, toate cele patru colțuri suferiseră aceleași modificări. Mi-am simțit fruntea transpirată rece. Nu numai că această situație nu avea niciun sens, dar era și incredibilă.

M-am uitat la Poker-Face, care a dat din cap și a spus:

„Are dreptate. Aceasta pare a fi o altă cameră. Sicriul bebelușului din colțul de acolo lipsește, iar obiectele funerare sunt foarte diferite. În plus, uită-te la tavan...

Când am ridicat privirea, am fost șocată. Harta de cincizeci de stele de pe tavan se transformase în doi șerpi uriași împletite unul cu altul. Au fost încolăciți în jurul întregului tavan și sculptate într-un detaliu atât de vii, încât aproape că părea că erau pe cale să sară afară și să mă muște. M-am speriat atât de mult când i-am văzut, încât mi-am lăsat capul în jos grăbit.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum