Eram pe punctul de a începe să mă târăsc înainte, dar când l-am auzit întrebând asta, nu m-am putut abține să nu-mi aplec capul. Eram atât de nervos acum încât îl ignoram, dar, de fapt, când eram pe coridorul de jos, simțeam că rănile primite de la săgeți dădeau semne de inflamație. Se simțiseră cu adevărat mâncărimi în acel moment, dar acum păreau să se fi îmbunătățit. Mi-am ridicat cămașa și m-am uitat la răni, doar pentru a vedea că roșeața și umflarea dispăruseră deja și nu era nimic ciudat la ele.„Am simțit asta”, i-am spus, „dar nu mai mă mâncărime. Este foarte umed aici, așa că poate ești doar sensibil la umiditatea din aer.”
Fatty se scărpina furios și spuse:
„Există vreo modalitate de a trata asta temporar? Am transpirat atât de tare mai devreme și acum îmi mâncărime tot corpul.” În timp ce vorbea, a continuat să-și frece spatele de perete, lăsând în spate dâre de sânge pe piatră. Am simțit imediat că ceva nu este în regulă și i-am cerut grăbit să-mi arate. S-a întors în timp ce își răsucea partea superioară a corpului, astfel încât mâinile să poată continua să se scarpină la mâncărime. I-am lovit mâinile și apoi i-am aprins lanterna pe spatele lui, doar pentru a vedea un fel de mucegai alb crescând din rănile făcute de săgeți mai devreme. A fost atât de dezgustător încât am scapat pur și simplu:
„Fatty, cât timp a trecut de când ai făcut ultima dată duș?”
Fatty a bătut în joc: — Duș? De ce întrebi asta? Este personal. Nu trebuie să răspund la asta.”
— Pot să spun că n-ai făcut duș de zile întregi. Ascultă, nu te alarma, dar spatele tău pare să fie acoperit de un fel de mucegai – mucegai alb, mai exact. Poate fi considerată una dintre puținele minuni ale acestei lumi. Dacă îl lași să crească încă câteva luni, s-ar putea chiar să poți crește o ciupercă de longevitate.” (1)
Fatty a ascultat confuz înainte de a spune:
„Ce, mucegai alb? Mucegaiul poate fi alb? Încetează să dai prin tufiș și spune-o. Ce se întâmplă?"
M-am uitat la Poker-Face și am văzut că se încruntă. Părea că situația nu era bună, așa că nu am îndrăznit să continui să mă încurc. Poker-Face s-a strâns mai aproape și și-a apăsat mâna pe spatele lui Fatty, făcând să curgă sânge negru din răni.
„Avem o problemă”, mi-a șoptit el.
„A fost ceva în neregulă cu acele săgeți.”
Mi s-a părut puțin ciudat. De asemenea, fusesem împușcat cu acele săgeți mai devreme, așa că logic vorbind, starea mea ar trebui să fie aceeași cu a lui Fatty. Aș fi putut moșteni o trăsătură specială de la bunicul meu care m-a făcut imun? I-am arătat repede lui Poker-Face propriile mele răni și i-am aruncat o privire întrebătoare.
Mi-a examinat rănile și apoi a pocnit pe limbă – părea că nici nu era în stare să-și dea seama ce se întâmplă. Fatty, care începea să se sperie în acest moment, s-a întors imediat spre mine și m-a întrebat:
„Ce mucegai?! Nu ai deloc sens! Unde crește mucegaiul?”
După ce a spus asta, a întins imediat mâna să-și simtă spatele, dar l-am prins repede și i-am spus: „Nu te mișca. Se pare că ai un fel de boală de piele. Lasă-ne să o aruncăm o privire mai atentă pentru tine, dar nu-l zgâria. Altfel, vei lăsa o cicatrice.”
Îi mâncărime atât de tare încât nu a putut suporta așa că i-am spus lui Poker-Face:
„Nu poate continua așa. Trebuie să găsim o cale. Am auzit că unii oameni cu boli de piele nu pot rezista impulsului de a se zgâria și ajung să se sinucidă!”
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
AdventureRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...