Capitolul 67

3 2 3
                                    


Chiar în fața ochilor mei, la mai puțin de o lățime de palmă de mine, era o față uriașă palidă. Pielea îi era umflată și translucidă, ca și cum ar fi fost înmuiată în mare de un număr necunoscut de ani, dar cel mai înfiorător era că cei doi ochi erau complet negri, fără nicio urmă de alb pe margini. La prima vedere, arăta ca un cadavru putrezit căruia i-au fost scoși ochii.

Eram atât de speriat încât am strigat isteric, am împins-o și apoi m-am târât cu disperare înainte cu tot ce aveam. În mintea mea era un singur cuvânt: evadare. Dar a fost dificil pentru doi oameni să treacă unul pe lângă celălalt în acest tunel îngust, așa că Poker-Face și cu mine am ajuns să rămânem blocați împreună și nu ne-am putut mișca. Neputând să trec, l-am prins și am strigat: „Fantomă! Există o fantomă de apă!”

Și-a pus mâna peste gura mea și mi-a spus încet:

„Nu țipa! Unde este fantoma apei?”

M-am întors și am arătat în spatele meu sălbatic:

„Este chiar în spate, corect...”

Eram la jumătatea propoziției când am înghețat. Nu era nimic în spatele meu – nici chip, nici păr, nici măcar o singură pată de apă. Singurul lucru pe care l-am văzut a fost degetul meu întins, care aproape îl înfipsese pe Fatty în față. Mi-a aruncat o privire nedumerită înainte de a spune: „La naiba, ești fantoma apei!”

Cu o pierdere totală, m-am uitat grăbit în jur, dar nu l-am văzut nicăieri. Chiar dispăruse. Dar asta nu putea fi corect. Se simțise atât de real acum, încât nu putea fi o iluzie. Am înnebunit din cauza acestui mormânt antic? Inima încă îmi bătea cu putere, mintea îmi simțea ca într-o ceață și nu știam ce să fac.

Fatty mi-a văzut fața verde și a spus pe un ton reconfortant:

„Nu-ți face griji. Fă-ți timp și spune-ne ce s-a întâmplat.”

„Tocmai am văzut mult păr, o femeie goală și o fantomă de apă!” m-am bâlbâit.

„A vrut să mă sărute!”

Mintea mea era atât de încurcată încât după ce am petrecut mult timp încercând să explic, nici măcar eu nu mai știam despre ce vorbesc. Fatty a devenit în cele din urmă nerăbdător și a spus:

„Tânăre Wu, trebuie să fi visat. Dacă ar exista într-adevăr o fantomă de apă, ar trebui să treacă mai întâi peste mine, nu? M-a bătut pe umăr și a adăugat:

„Dar ai vreo douăzeci de ani. Este normal să visezi la o femeie goală. De ce, când acest stăpân gras era tânăr, visam și eu la astfel de lucruri. Nu este nimic de care să-ți fie rușine.”

Am înjurat: „Nu mă patrona! Cu siguranță nu visam acum! Vezi? Gâtul meu este încă ud de unde se freca de mine tocmai acum!”

Când le-am arătat gâtul meu, Poker-Face și Fatty l-au atins cu mâinile și amândoi s-au încruntat. Fatty și-a ridicat privirea spre tavanul de cărămidă al tunelului, crezând că niște apă s-a scurs și a picurat pe gâtul meu, dar i-am spus că este imposibil. Lutul alb a fost aplicat pe toate cusăturile de cărămidă, astfel încât mormântul să fie etanș la apă.

Complet derutat, Fatty spuse:

„Este ciudat. Există un singur pasaj aici, așa că logic vorbind, dacă ceva s-ar fi târât până la tine, nu aș putea să nu știu.”

„Poate ai adormit?” Am sugerat.

„Dacă ai fi adormit, nu ai ști dacă cineva s-a târât peste tine.”

Fatty s-a înfuriat imediat: „La naiba! Chiar dacă aș adormi, cum aș putea să nu simt pe cineva târându-se pe mine? În plus, ai putea dormi în acest loc? Dacă nu mă crezi, vezi dacă am urme de pași pe spate!”

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum