Capitolul 68

3 1 0
                                    


Am fost puțin șocat, dar apoi mi-am dat seama imediat că cineva trebuie să fi ridicat ardezia deasupra capului. În acel moment, am crezut că este unchiul trei sau un Ning, deoarece nu era nimeni altcineva în mormânt cu noi, dar când mi-am ridicat privirea, am văzut o maimuță de mare corpuloasă și solzoasă. Spatele îi era plecat și mă privea de sus. M-am uitat cu coada ochiului și am văzut că umărul îi era însângerat și iesea o suliță din el. Am oftat în inima mea – părea că zicala despre inamicii care se încrucișează în mod inevitabil era într-adevăr adevărată. Chestia asta era cu adevărat obsedat de mine.

Nu mă așteptam să mi se întâmple un lucru atât de dramatic, așa că am fost într-o pierdere totală pentru o clipă. Dar în acest moment, am simțit brusc că cineva îmi trăgea de pantaloni. M-am uitat în jos și am văzut că era Poker-Face. Îmi făcea semn să cobor repede. M-am uitat înapoi la corpul uriaș al maimuței de mare și am știut imediat ce încerca Poker-Face să facă, așa că m-am târât în grabă înapoi în jos. Tunelul de sub mine era înclinat și înghesuit, așa că Poker-Face și cu mine eram deja striviți împreună, ceea ce a îngreunat mișcarea. Dar acum, că mă grăbeam, era și mai greu să mă mișc, ceea ce însemna că eram cu jumătate de bătaie mai încet decât înainte. Am reușit să mă târăsc doar câțiva pași înainte, înainte ca maimuța de mare să scoată brusc un zgomot și să-și împingă capul în tunel. Când am văzut chipul sinistru al acelei maimuțe de mare venind direct spre mine,

Deși mă durea fundul, am profitat de această ocazie pentru a aluneca pe tunel, spunându-mi că cerul m-a binecuvântat de când puteam scăpa repede așa. Maimuța de mare era atât de mare încât cu siguranță nu va putea intra înăuntru, indiferent cât de mult ar fi încercat, așa că am putut în sfârșit să-mi iau un moment pentru a-mi calma inima plină de viteză.

Mi s-a părut o minune frumoasă la acea vreme, dar am uitat că cerul nu se supune dorințelor omenești – alunecasem doar o jumătate de metru când l-am găsit pe Fatty blocând drumul de dedesubt. Se târa sălbatic prin tunel în timp ce striga: „Urcă-te! Dute sus! Cățea aia este din nou aici!”

Am fost șocat când l-am auzit și m-am uitat imediat în spatele lui, doar pentru a vedea că o masă mare de păr se târa în jurul ultimului cot al tunelului. Am blestemat în inima mea, desigur, binecuvântările nu vin niciodată în perechi, dar nenorocirea nu vine niciodată singură. Orice poate merge prost va merge prost. I-am aruncat în grabă bricheta către Fatty ca să se poată apăra și apoi mi-am ridicat privirea să văd ce se întâmplă deasupra. Dar chiar când mi-am mișcat gâtul, am simțit brusc o durere ascuțită în umăr. Mi-am întors capul și am văzut că umerii maimuței de mare erau prea largi pentru a intra în tunel, dar gâtul ei era încă foarte flexibil și se putea întinde destul de mult. Nu-i acordasem atenție tocmai acum și am ajuns să mă mușcă de umărul drept.

Știam că am probleme acum. Mă mușcase în așa fel încât colții săi se înfipseră adânc în carnea mea, până la punctul în care aproape că am leșinat de durere, dar dinții nu îmi străpungeau deloc oasele sau mușchii. Eram pe punctul de a lupta când m-a strâns brusc și m-a târât afară din tunel.

M-am atârnat în aer, atârnând de dinții maimuței de mare — nu părea că vrea să mă omoare imediat, dar știam că îmi putea rupe umărul în două atâta timp cât își zvâcnește capul. Chiar dacă eram absolut îngrozit în acest moment, știam că trebuie să rezist. În timp ce mă uitam frenetic în jur, am văzut deodată sulița ieșind din umărul maimuței de mare și i-am dat o lovitură puternică. De data aceasta, am reușit să-l lovesc exact, așa că a devenit și mai adânc încorporat. Maimuța de mare a urlat brusc și m-a aruncat deoparte.

Mi-am folosit toată puterea pentru a încerca să-mi înmoaie aterizarea în timp ce mă rostogoleam pe pământ de vreo șapte sau opt ori, dar când am încercat să mă ridic din nou, am constatat că mâna mea dreaptă era complet inutilă. Maimuța de mare s-a înfuriat de durere, a răcnit de câteva ori și apoi s-a repezit din nou spre mine. Dar de data asta, mi-a mers direct spre gât de parcă ar fi vrut să-mi smulgă gâtul.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum