Capitolul 73

4 2 0
                                    


"Coadă? Unde ai văzut o coadă? De ce nu am observat-o tocmai acum?”

Crezând că se încurcă cu mine, i-am spus: „Nu te bate joc de mine”.

„Nu asta e asta?” Fatty arătă spre ea cu o expresie solemnă pe față.

„Ce, ochii tăi sunt atât de dumnezeiești încât nu poți vedea ceva atât de mic ca această proeminență?”

M-am uitat spre locul în care arăta Fatty și am văzut că într-adevăr era o proeminență pe osul cozis al cadavrului. Era de culoare închisă și părea să aibă aproximativ trei centimetri lungime și gros cât două degete. Părea la fel de uscat ca trupul însuși, aproape ca o coadă de vacă întărită, care se curbase în sus.

Eram puțin nedumerit. Nu-mi aminteam să fi văzut chestia asta când mutam cadavrul tocmai acum, deci asta însemna că a crescut în ultimele minute?

Dar după ce m-am gândit o vreme la asta, tot nu aveam habar. Eram atât de nervos acum, încât nu-mi aminteam clar dacă văzusem sau nu, dar brusc am simțit un fior curgându-mi pe coloana vertebrală – am avut o vagă presimțire că ceva rău era pe cale să se întâmple.

Mi-am amintit imediat că nu era momentul să mă sperii. În plus, cadavrul în sine era atât de uscat și ofilit încât nici măcar nu puteam fi sigur că era o coadă.

„Nu trage concluzii prea devreme”, i-am spus lui Fatty.

„Cum poate un om să crească o coadă? Probabil este doar pula lui. De ce nu mergi înainte și te uiți mai atent?”

„La naiba,” Fatty a râs din plin. „Îți poate crește o pula din fund? În plus, dacă este mort, de ce este așa... așa...”

Știind ce voia să spună, l-am întrerupt imediat:

„Ok, ok. Ajunge. Nu-ți mai face griji despre ce este. În orice caz, nu se pare că va mai rămâne ceva după ce-l aruncăm în aer. Dacă vei continua să-l studiezi, altcineva va veni aici să ne studieze peste câțiva ani.”

Cuvintele mele i-au amintit lui Fatty de situația noastră actuală și a încetat imediat să examineze ciudata proeminență și s-a pus pe treabă.

L-am ajutat să întoarcă cadavrul cu susul în jos și apoi l-am legat de stâlp cu frânghia pe care o folosisem inițial pentru a urca aici. Nu a existat nicio modalitate de a calcula cât de violentă va fi explozia, dar mi-am amintit că atunci când ascultam „The Three Heroes and Five Gallants” (1) s-a menționat că există explozibili sub formă de plăci de mahjong care puteau să sufle prin zece straturi de rocă de diamant. Logic vorbind, mecanismul din acest cadavru nu ar trebui să fie atât de diferit.

După ce am legat frenetic cadavrul de stâlp, am tras cu putere de frânghia noastră improvizată și am constatat că, deși nodurile nu erau foarte strânse, ar trebui să țină suficient de mult pentru scopurile noastre.

Nu am vrut să mai stau acolo sus, așa că am verificat totul încă o dată pentru a mă asigura că lucrurile sunt în ordine și apoi m-am pregătit să meargă.

Nu m-am putut abține să mă simt nervos la gândul că momentul declanșării exploziei se apropia cu pași repezi – dacă acest plan a funcționat sau nu ar depinde de o singură aruncare. În acest moment, nu mai era nimic de făcut decât să ne rugăm pentru binecuvântarea lui Dumnezeu. Orice altceva ar putea aștepta până să ieșim din acest mormânt. Nu am îndrăznit să cer imposibilul, doar să-mi salvez viața cel puțin.

În timp ce eram pierdut în gânduri, Fatty m-a prins brusc și a spus:

„Stai puțin. Simt că lipsește ceva.”

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum