Capitolul 34

3 2 0
                                    

Eram atât de absorbit de povestea lui, încât mi s-a părut ca și cum mă aflam în acel mormânt antic, înconjurat de brațele moi și parfumul cald al lui Chen Wen-Jin. Unchiul Trei a tușit brusc și m-am trezit revenind la prezent, cu o pernă strânsă strâns în brațe. Rușinat, nu m-am putut abține să mă întreb cum aș putea avea fantezii despre femeia unchiului Trei. Fața mi s-a înroșit când l-am întrebat în grabă:

„De ce te-ai oprit? Ce s-a intamplat la final?"

Unchiul Trei a zâmbit ironic:

„Nu mai e nimic de spus; povestea se termină aici. Încă nu îmi pot da seama ce s-a întâmplat în acel mormânt antic în timp ce dormeam.” Buzele îi tremurau.

„Nu știu cât am dormit, dar când m-am trezit, am constatat că sunt singurul care a rămas în camera urechii. Toți ceilalți dispăruseră. Primul meu gând a fost că s-ar fi putut duce în camera principală a mormântului în timp ce dormeam și am devenit furios. Chen Wen-Jin m-a ascultat întotdeauna înainte, dar de data aceasta, de fapt, ea provoca probleme împreună cu ceilalți. M-am ridicat imediat să merg după ei.”

A apucat țigara care îi atârna între buze și a pus-o jos, cu expresia puțin urâtă. „Dar când m-am ridicat, am constatat că ușa din perete a dispărut! M-am întors imediat și am descoperit că aceasta nu era camera urechii în care am adormit înainte, ci un alt loc ciudat. Și în spatele meu, era un sicriu nanmu de aur.” (1)

(1) Nanmu este practic un cedru chinezesc sau un sequoia gigant chinezesc. Este un lemn prețios care este unic în China și Asia de Sud și a fost folosit istoric pentru construcția de bărci, prelucrarea arhitecturală a lemnului, mobilier și sculptură sculpturală în China. Cel mai înalt grad de lemn de nanmu are o culoare aurie strălucitoare, așa că se numește nanmu auriu.



Am râs. „Unchiule Trei, cu curajul tău, pun pariu că trebuie să fi aruncat capacul sicriului fără nicio ezitare și să fi luat toate bunurile înăuntru.”

Unchiul Trei a înjurat:

„Rahat! Lasă-mă să-ți spun, eram absolut îngrozit în acel moment! Văzusem multe sicrie înainte, dar din acel sicriu ieșea constant apă în valuri. Aproape că părea că ceva nenorocit făcea baie acolo! Mi-am amintit deodată că Li Sidi a spus că acesta este mormântul unei fantome marine. Știi că nu mi-e frică de zombi, dar a fost prima dată când am de-a face cu ceva ca o fantomă de mare. Eram atât de speriat încât aproape că mi-am pișat pantalonii. De asemenea, eram îngrijorat pentru Chen Wen-Jin, așa că am strigat de câteva ori, dar nimeni nu a răspuns. Apoi, capacul sicriului s-a deschis brusc.”

În timp ce unchiul Trei spunea asta, avea o expresie ciudată pe față. „Nici măcar nu m-am oprit să mă gândesc în acel moment”, a continuat el.

„Când am văzut că casca era încă în mână, mi-am pus-o repede și am sărit în bazinul cu apă din mijlocul camerei. Apoi mi-am evadat.”

De îndată ce am auzit asta, l-am întrerupt repede:

„Nu e corect. Nu s-a schimbat camera? De ce este bazinul de apă încă acolo?”

Fața unchiului Trei a devenit verde și a început să se bâlbâie:

„Asta... desigur că piscina era încă acolo. Nu întrerupe! Încă nu am terminat!” Și-a luat un moment să se calmeze înainte de a continua:

„Nu-mi pasă dacă tsunami-ul a trecut sau nu. Când am găsit tunelul tâlharilor de morminte, am înotat imediat afară și am văzut soarele mare și strălucitor atârnând pe cer. Nu știam cât e ceasul, dar când am pătruns pe suprafața apei, am văzut câteva bărci mari nu departe, în depărtare. Se părea că veniseră să ne salveze. Am înotat spre cea mai apropiată barcă și i-am întrebat cât este ceasul. După cum s-a dovedit, era deja al naibii de amiază a doua zi! Am vrut doar să trag un pui de somn scurt în mormânt, așa că cum ar fi putut să treacă o zi întreagă?

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum