Capitolul 16: Mână mică

4 2 0
                                    

În timp ce lucram în afacerile cu antichități și articole de frecat în ultimii ani, am acumulat multă experiență în citirea oamenilor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În timp ce lucram în afacerile cu antichități și articole de frecat în ultimii ani, am acumulat multă experiență în citirea oamenilor.

La urma urmei, cel mai important aspect al acestei afaceri a fost să ai un ochi bun asupra lucrurilor. Trebuia să fii capabil să citești atât articole, cât și oameni pentru a avea succes, așa că, când m-am uitat la acest tip gras, am știut imediat că nu era un om cinstit.

Dacă voiam să obțin informații de la el, era mai bine să-l provoc în loc să mă joc frumos, așa că m-am prefăcut că nu-l cred deloc,

--Dacă este așa cum spui și știi cu adevărat, atunci de ce alergi pe aici ca un muscă fără cap?

Desigur, grasul a cedat cu adevărat. Mi-a strălucit lanterna în față și a spus:

-Totuși nu mă crezi, puștiule? Înainte să vin aici, de fapt, am petrecut mai mult de o lună pregătindu-mă pentru asta. Știi ce a făcut acest rege Shang al lui Lu? Știi despre ce a fost de fapt împrumutul acelor soldați-fantomă din lumea interlopă? Știi la ce folosește sigiliul fantomă?

Văzând că nu vorbesc, el a zâmbit mulțumit.

+Lasa-ma sa iti spun. Acest rege Shang din Lu, ca să spun frumos, era un general. Dar, în termeni mai clari, el a fost un tâlhar de morminte la fel ca noi.

Mi-am amintit brusc că unchiul Trei spusese ceva asemănător, dar nu prea am înțeles cum au ajuns la această concluzie. Bărbatul a continuat să explice:

-Dar acest tip a fost mult mai bun decât noi, așa cum demonstrează titlul care i-a fost acordat pentru realizările sale de jefuit de morminte. S-a consemnat în cărțile de mătase că majoritatea trupelor regelui Shang se odihneau în timpul zilei și mărșăluiau noaptea. Deseori, întreaga armată dispărea brusc și apoi reapărea în alt loc. Mai mult decât atât, locurile în care fuseseră erau adesea pline cu numeroase morminte decrepite. Când erau întrebați despre asta, ei spuneau că soldații-fantomă au venit să ajute la bătălii. Dar cum putem noi, muncitorii revoluţionari materialişti ai proletariatului, crezi că există lucruri precum soldații-fantomă în lume? Probabil că au săpat morminte și au jefuit morminte oriunde mergeau. Dacă cineva observa că solul de deasupra mormintelor a fost deranjat, ar spune că regele Shang din Lu a împrumutat sufletele acestor proprietari de morminte. Drept urmare, vestea acestor soldați-fantomă s-a răspândit peste tot. Dar oamenii de la acea vreme erau foarte superstițioși cu privire la astfel de lucruri, așa că povestea a devenit mai târziu ca o poveste înaltă.

Încă nu prea convins, i-am spus:

-Nu are sens ca voi să ajungeți la această concluzie doar pe baza acestor informații.

Tipul gras s-a uitat la mine de parcă ar fi fost supărat pe care l-am întrerupt și apoi a spus:

-Desigur, există mai multe dovezi. De fapt, cea mai directă dovadă poate fi găsită în înregistrările istorice, care afirmă că aceste Sicrie înșelătoare cu șapte stele au fost folosite pentru prima dată de hoți de morminte. Erau conștienți că au săpat nenumărate morminte când erau în viață și se temeau că vor avea aceeași soartă după moartea lor, așa că au conceput aceste sicrie momeală pe baza experiențelor lor. Ei credeau că, oricât de sofisticat ar fi un mecanism, nu-i putea opri pe hoți de morminte pentru mult timp, așa că singura modalitate era să-i faci să ezite chiar să încerce! Dintre aceste șapte sicrie, doar unul a fost adevăratul sicriu principal. Celelalte șase conțineau fie arbalete ascunse, fie un fel de vrăjitorie. Dacă vreuna dintre cele șase sicrie momeală a fost deschisă din greșeală, moartea era aproape sigură. După Dinastia Song, aceste Sicrie înșelătoare cu șapte stele au fost dezvoltate și îmbunătățite treptat de niște oameni foarte talentați. Dar acest tip de design a venit dintr-o profesie rușinoasă, așa că oamenii obișnuiți au crezut că nu este ghinion să-l folosească. În plus, a costat prea mult să pui șapte sicrie într-un mormânt.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum