Capitolul 62

7 2 0
                                    


Qimen Dunjia a apărut acum mai bine de 4.600 de ani, ceea ce a fost aproape la fel de lung ca istoria înregistrată a Chinei. Prima persoană care a folosit Qimen Dunjia a fost strămoșul nostru, Împăratul Galben (1) , care apoi l-a transmis din generație în generație. Aproape fiecare strateg militar sau oricine implicat în afaceri militare știa puțin despre asta, dar de fapt, după dinastia Han, Qimen Dunjia nu mai era un text complet. Asta pentru că după ce bătrânul Huangshi i-a transmis-o lui Zhang Liang (2) , nenorocitul a simplificat-o atât de mult încât generațiile ulterioare practic nu l-au putut înțelege.

Cunoștințele mele despre Qimen Dunjia au venit în principal de la unchiul doi (nu de la unchiul trei). Deși nu știam prea multe despre asta, când Zhang Qiling a menționat asta, eu cel puțin nu semănam cu Fatty, care se holba la el de parcă ar fi vorbit o limbă străină. Qimen Dunjia a avut la început 4.320 de părți, dar când a căzut în mâinile Împăratului Galben, el a înțeles doar 1.080 de părți. Până a ajuns la Zhang Liang, erau 72 de părți. Acum, doar 42 de piese fuseseră adunate și sortate de unchiul meu Doi, ceea ce era foarte rar. Existau doar 18 părți cunoscute în lume, dar unchiul meu Trei dăduse peste celelalte părți dintr-un mormânt Han.

Deși Qimen Dunjia a fost o metodă de divinație misterioasă, a fost folosită în arta războiului și, de asemenea, pentru a-și determina soarta. Folosind-o, ai putea aranja trupe pe câmpul de luptă și ai putea stimula spiritul de luptă. Qimen Dunjia a mai fost numită și „Opt formațiuni de luptă” și putea fi împărțită în opt porți: Poarta Prosperității, Poarta Odihnii, Poarta Vieții, Poarta Morții, Poarta fricii, Poarta rănilor, Poarta eșecului și Poarta plăcerii. Poarta Vieții te-ar duce la viață, în timp ce Poarta Morții te-ar duce la moarte. Dacă ai intrat în oricare dintre celelalte porți, ai vedea toate cele opt porți din nou și ciclul s-ar repeta iar și iar.

Când Zhang Qiling a găsit aceste opt uși ascunse, s-a gândit în mod natural la Qimen Dunjia. Dar aceste uși ascunse erau de fapt foarte înguste și puteau găzdui doar o persoană care trecea pe lateral. Mai mult, zona era învăluită în ceață și zidul de cărămidă cu ușile se rotea uneori. Trebuia să împingi cărămizile pentru a deschide ușile, dar după ce intrați, ușa se închidea automat. Dacă nu ar fi început să tatoneze de-a lungul peretelui, nu ar fi observat deloc că era ceva ciudat aici.

Zhang Qiling a fost puțin supărat de propria lui nepăsare. Nu era o persoană nesăbuită, dar tocmai acum fusese prea dornic de succes rapid și a ajuns să eșueze. În această lume, capcanele ciudate și ingenioase erau de obicei mici și executau o acțiune specifică, dar acest loc era complet opusul. Cu alte cuvinte, acest mecanism era mare și complex, ceea ce îi făcea dificil să se apere.

Când s-a întors la stele și a povestit grupului ce a găsit, toată lumea a intrat imediat în scandal. Nu numai că Qimen Dunjia era în general foarte greu de înțeles și cunoștințele erau limitate, dar tocmai fuseseră botezați de Revoluția Culturală. Cum ar putea ei să înțeleagă? Chen Wen-Jin s-a gândit puțin la asta, înainte de a spune brusc:

„Comportamentul lui Wu Sanxing tocmai acum a fost foarte ciudat. Era aproape ca și cum ar fi fost posedat de o fantomă feminină. Ar putea această fantomă să fie proprietarul acestui mormânt, iar ușa ascunsă în care tocmai a intrat să fie
„Poarta Vieții”?”

Zhang Qiling s-a uitat în ochii ei și a văzut că părea să se fi gândit la ceva.

„Te-ai gândit la ceva?” El a intrebat-o.

Chen Wen-Jin i-a spus să o urmeze și apoi s-a întors și a mers în fața stelei. Imitând unchiul Trei, ea a îngenuncheat și a început să-și pieptene părul. Avea o siluetă bună, așa că arăta deosebit de atrăgătoare în genunchi într-o astfel de poziție. De fapt, câțiva dintre bărbații din grup se uitau la ea năuciți. După ce și-a pieptănat părul de câteva ori și și-a întors încet capul de la stânga la dreapta, ea a tremurat brusc și a strigat:

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum