Capitolul 4 : Peștera cadavrelor

5 2 0
                                    

Acești tipi s-au confruntat cu multe lucruri periculoase de-a lungul anilor și erau foarte pricepuți, așa că am avut deplină încredere în ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acești tipi s-au confruntat cu multe lucruri periculoase de-a lungul anilor și erau foarte pricepuți, așa că am avut deplină încredere în ei.

Deci, când Pan Zi a spus asta, eram bine conștient de situație. Big Ah Kui mi-a aruncat și o privire, ceea ce însemna că ar trebui să stau pe spate și să-mi țin nasul departe de necazuri.

Nu m-am putut abține să nu zâmbesc. De ce aș merge să caut necazuri? Ah Kui putea doborî o vacă cu un singur pumn, iar Pan Zi era un veteran de război cu cicatrici pe tot corpul. Și încă de când era copil, unchiul Trei era genul care se lupta cu toată puterea. Mai era și nenorocitul ăla mut, care nu părea că ar arăta deloc bunăvoință. În ceea ce mă privește... încă din cele mai vechi timpuri, savanții au fost întotdeauna cei mai inutili într-o luptă.

Unchiul Trei a venit și mi-a băgat un cuțit în mână, dar mi s-a părut prea greu și incomod. Cum trebuia să folosesc asta?

Tocmai când mă gândeam la ce altceva aș putea folosi pentru a mă apăra, Lu Dandan s-a întors înotând și  stropind puternic. Bătrânul și-a dat pipa de piciorul pantalonilor și a spus:

--Hai să mergem! Vine barca.

Desigur, două bărci plate au apărut din spatele muntelui în tandem. Pe barca din fața noastră stătea un bărbat de vârstă mijlocie, care țipa la noi în timp ce conducea barca. (1)

(1) Puning-ul înseamnă conducerea unei bărci prin împingerea unei vâsle pe albia râului.

Aceste bărci erau destul de mari și păreau mai mult decât capabile să ne țină atât pe noi, cât și pe toate echipamentele noastre. Bătrânul mângâie boul pe gât.

--Nu trebuie să vă descărcați toate echipamentele. O să trag boul și căruța pe a doua barcă și ne vom așeza cu toții împreună pe prima barcă. Este mai bine să-ți salvezi puterea cât poți.

Pan Zi a zâmbit:

--Unele dintre lucrurile noastre nu ar trebui să fie expuse la apă; este mai bine să le căram cu noi. Ce se întâmplă dacă boul se scufundă în apă? Atunci chiar vom fi înnebuniți.

Bătrânul a zâmbit și a dat din cap:

--Ceea ce ai spus este rezonabil, dar acest bou nu este un bivol. Nu va sări niciodată în apă. Dacă se întâmplă să sară, atunci acest bătrân te va ajuta să-ți pescuiești lucrurile din apă până când fiecare articol este recuperat.

În timp ce vorbea, a condus boul către bărcile care se apropiau. Ne-am pus fiecare punga peste umeri și l-am urmat în urma lui. Bărbatul de vârstă mijlocie a condus bărcile foarte repede și a aterizat curând cu câteva lovituri pricepute ale stâlpului.

În timp ce bătrânul trăgea boul și căruța pe a doua barcă, m-am uitat la bărbatul de vârstă mijlocie care trăgea barca. Avea pielea întunecată și bronzată și arăta extrem de obișnuit, dar dintr-un motiv oarecare – poate că era un efect psihologic sau altceva – nu m-am putut abține să nu cred că acest bărbat este înfiorător.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum