Ochii mi-au fost instantaneu năuciți și nu am putut privi deloc în altă parte. Dar deși nu puteam întoarce capul și simțeam că sunt în transă, nu am început să am halucinații. M-am întrebat dacă mintea mi-a rămas limpede pentru că am înghițit solmul acela de aramă de pe centură.
În acest moment, am auzit deodată sunetul unchiului Trei și al celorlalți năvălindu-se și m-am gândit în sinea mea: asta e rău! Ei nu au experimentat vrăjitoria acestui cadavru de vulpe și nu știu cât de puternic este. Dacă se grăbesc nesăbuit, ceva se va întâmpla cu siguranță. Am vrut să le strig un avertisment, dar am simțit că ceva mi s-a blocat în gât. Am deschis gura și am încercat să vorbesc, dar nu a ieșit niciun cuvânt. Am devenit atât de anxioasă încât mi s-a părut că venele îmi vor sparge.
Apoi, am avut deodată un fulger de inspirație când mi-am dat seama că mâinile mele se pot mișca puțin. Am făcut imediat un gest cu pistolul cu ambele mâini și le-am îndreptat spre capul cadavrului vulpii. Am tot arătat cu degetul în timp ce strigam în inima mea, Pan Zi, de data asta trebuie să fii inteligent! Dacă nici măcar nu poți înțelege acest gest, atunci du-te să mănânci rahat și să mori!
După ce am făcut gestul de câteva ori, o împușcătură a sunat din spatele meu și capul cadavrului vulpii cu ochi verzi a explodat chiar în fața ochilor mei. Dar gura mea fusese încă deschisă la acel moment, așa că lichidul cadavrului mi-a stropsit pe față și în gură. Am început imediat să vomit; chestia asta avea un gust chiar mai dezgustător decât rahatul. După ce aproape că mi-am vomitat măruntaiele, m-am uitat înapoi și l-am văzut pe Pan Zi în depărtare. Își acoperi rana cu o mână și îmi făcea un gest OK cu cealaltă mână. L-am blestemat în tăcere în timp ce îmi foloseam mâneca pentru a-mi șterge lichidul cadavru de pe față.
Unchiul Trei era încă destul de departe de altarul jertfei și vița de vie acoperă pământul pe tot drumul, ceea ce făcea situația foarte periculoasă. Dar i-a venit o idee inteligentă de a ocoli acele vițe folosind pietre pentru a le atrage departe. Odată ce au fost distrași, el și ceilalți au reușit să treacă în siguranță și au început să urce în curând pe altarul sacrificiului.
Era foarte îngrijorat că mi s-a întâmplat ceva și a venit imediat să vadă dacă sunt bine, dar s-a încruntat și a început să găsească de îndată ce a simțit mirosul din mine. La început m-am enervat pe el, dar când l-am văzut comportându-se așa, am sărit imediat pe el și l-am îmbrățișat puternic. Era atât de dezgustat încât aproape că a căzut de pe altarul sacrificiului.
Văzând că toți erau sănătoși și în siguranță, mi-am amintit brusc ce se întâmplase înainte și am întrebat: „Unchiule Trei, de ce m-ați lăsat în camera principală a mormântului și ați fugit? M-ai speriat! Cum te-ai putea aștepta să rămân singur în acel loc blestemat?
Unchiul Trei m-a ascultat plângându-mă și apoi l-a pocnit pe Da Kui pe ceafă:
„I-am spus tipului ăsta nenorocit să nu atingă nimic, dar nu a vrut să asculte.” Apoi mi-a povestit mai detaliat ce li s-a întâmplat.
După cum sa dovedit, au văzut un perete îngropat în acea altă cameră a urechii. În general, când într-un mormânt antic exista un perete îngropat, înseamnă că în spatele lui trebuie să existe o cameră ascunsă. Evident, nu se așteptau ca toate trapele din acest mormânt antic să se deschidă în jos, dar unchiul Trei era un om priceput.
A reușit să găsească mecanismul dintr-o privire, dar, din păcate, Da Kui s-a mutat înainte ca unchiul Trei să aibă timp să-și dea seama cum funcționează. De îndată ce Da Kui a declanșat mecanismul, toți au căzut în mormântul dinastiei Zhou de Vest de pe podeaua de dedesubt, la fel ca noi. După aceea, complotul părea să devină foarte complicat și bizar. Cu cât unchiul Trei vorbea mai mult, cu atât devenea mai scandalos și am ajuns atât de confuz încât l-am implorat să înceteze.
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
AventuraRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...