Bărbatul a ridicat arma cu Glory Glory și i-a făcut semn către Poker-Face de parcă ar fi spus:--Sau am putea lupta cu ea?
Dar Poker-Face și-a fluturat mâna în semn clar de dezacord și apoi ne-a făcut semn să-l copiem în timp ce își acoperi nasul. Apoi i-a acoperit nasul lui Pan Zi cu o mână și a stins lampa minerului cu cealaltă.
Am căzut imediat în întuneric absolut, bătăile mele rapide ale inimii fiind singurul alt sunet în afară de acel zgomot terifiant „gege” care venea din jurul nostru.
În această perioadă de timp, toată atenția mea s-a concentrat pe acel sunet. Nu numai că îl auzeam apropiindu-se din ce în ce mai mult, dar simțeam și un miros ciudat în aer.
Eram atât de îngrozit încât m-am gândit că m-aș putea sufoca .Aproape m-am simțit ca un condamnat la moarte care așteaptă execuția, în timp ce ascultam acel sunet devenind din ce în ce mai clar. Dar în timp ce stăteam acolo în transă, zgomotul a dispărut brusc! Mi-a tremurat inima și m-am gândit în sinea mea, ne-a găsit?
După ce au trecut cinci sau șase minute, un sunet „gege” extrem de sinistru, dar clar, a apărut brusc lângă noi. Era atât de clar și distinct... Doamne, era practic chiar lângă urechea mea! Mi-a furnicat brusc scalpul și mi-am prins cu disperare gura pentru a încerca să nu strig, în timp ce transpirația mea rece practic mi-a înmuiat hainele.
Următoarele minute au fost torturi extreme. Mintea mi-a rămas în gol și habar n-aveam dacă voi scăpa sau nu din asta cu viață. Dar după ce au trecut alte treizeci de secunde, sunetul a început în sfârșit să se îndepărteze. Am oftat în inima mea. La naiba, poate că în sfârșit avem șansa să supraviețuim asta. Dar în acest moment, un sunet brusc „pu” a apărut de nicăieri și nu m-am putut abține să nu mă întreb care nemernic a făcut farse într-un moment atât de critic.
Sunetul „gege” a dispărut imediat și, în același timp, lampa minerului a fost aprinsă din nou. Primul lucru pe care l-am văzut a fost o față uriașă și ciudată chiar în vârful nasului meu și doi ochi fără pupile care se uitau drept în ai mei. Eram atât de speriat încât m-am clătinat câțiva pași înapoi, în timp ce Poker-Face a strigat: „Fugi!”
Grasanul părea neîndemânatic, dar era de fapt foarte agil. S-a rostogolit pe pământ, l-a pus pe Pan Zi pe spate, apoi s-a ridicat și a fugit. Am înjurat în timp ce l-am urmat în urma lui:
--Ai naibii de gras! Tu ești cel care a pisat?!
Fața tipului gras s-a înroșit:
--La naiba! Cu ce ochi l-ai văzut pe acest grăsan stăpân care se încurcă?!
Am devenit și mai enervat.
--Doamne, ești un nenorocit de dezastru!
Dar în acest moment, l-am auzit brusc pe tipul gras strigând ceva în fața mea: „Ah...!”
Surprins, tocmai eram pe cale să-l întreb ce nu era, dar pământul de sub picioarele mele a cedat brusc și am scos și eu un strigăt. Nu am apucat lampa minerului tocmai acum și făcusem mai multe cotituri prin pasaj, așa că practic nu puteam vedea nimic. Poteca de sub picioarele mele dispăruse brusc și nu vedeam deloc sub mine. Nu știam cât de adânc a ajuns, dar am simțit că cădeam într-un abis fără fund.
Dar acel sentiment a fost rapid înlocuit de o durere arzătoare în fundul meu. Încă mă simțeam amețit când am văzut un fulger brusc de lumină. Tipul gras își aprinsese lanterna lui Wolf-Eye. (1)
(1) Este o marcă.
M-am uitat în jur și am văzut că ne aflam într-o altă cameră din piatră brută. Era foarte asemănător cu cel în care ne certasem cu devoratorii de cadavre înainte, dar știam că cu siguranță nu era același lucru pentru că era de altă dimensiune. Dar grasul era foarte nervos în acest moment și mi-a spus:
--Într-adevăr, pentru inamici drumul este îngust. Nu crezi că insectele vor mai veni aici, nu?
Cu Poker-Face aici, cel puțin nu trebuie să ne fie frică de aceste bug-uri, m-am gândit în sinea mea. Dar când m-am uitat în urmă, am văzut că a dispărut. La naiba! S-a despărțit de noi când alergam? Mi-am amintit rapid ultimele minute și am constatat că nu am acordat nicio atenție dacă ne-a urmărit sau nu în haos. Dar, gândindu-mă, nu știam ce este acel monstru, așa că cum am putea scăpa de el așa cum am făcut-o? Trebuie să fi fost pentru că Poker-Face a rămas în urmă pentru a-l împiedica să ne urmărească. M-am întrebat dacă a supraviețuit.
Cu cât mă gândeam mai mult la asta, cu atât mă simțeam mai rău. Dacă lucrurile ar continua așa, mai devreme sau mai târziu, toți am fi murit.
Grasanul ne-a verificat împrejurimile și apoi l-a pus pe Pan Zi în colț. Apoi s-a așezat, și-a frecat fundul și a spus:
--Oh, apropo, am ceva să te întreb. Căutați și voi sigiliul fantomă?
Am fost complet nedumerit când am auzit asta.
--Există cu adevărat așa ceva?
Tipul gras ne-a ascultat cu atenție împrejurimile pentru a se asigura că nimic nu ne urmărește și apoi mi-a șoptit:
--Ce? Încă nu știți nimic, îndrăznești să cobori la acest mormânt? Nu știi ce a făcut acest rege Shang al lui Lu?
De îndată ce am auzit asta, mi-am dat seama că s-ar putea să pot obține niște informații de la el, așa că am întrebat:
--Nu este doar un rege vasal al unui stat mic? Tot ce am auzit a fost că ar putea folosi soldați-fantomă pentru a lupta.
Tipul gras mi-a aruncat o privire disprețuitoare:
--Rahat. Permiteți-mi să vă spun, așa-numitul Rege Shang al lui Lu și soldații săi fantomă împrumutați sunt de fapt o mare minciună. Misterul ascuns în acest mormânt străvechi... nu vei putea să-l ghiciți dacă nu vă spun
***
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
PertualanganRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...