Capitolul 33

4 2 0
                                    

Unchiul Trei a fost surprins. Putea să înțeleagă dacă unul sau doi dintre cei din spatele lui ar fi dispăruți – chiar și toată lumea care va dispărea nu ar fi prea surprinzător – dar faptul că mai era o persoană? A fost pur și simplu prea incredibil. S-a gândit că poate Chen Wen-Jin numarase greșit, așa că s-a întors și a numărat din nou. Mergând în ordine, el a fost primul, Chen Wen-Jin a fost al doilea, apoi au fost a treia, a patra, a cincea, a șasea și a șaptea persoană. Li Sidi a fost al optulea, dar apoi...

Gâfâi brusc. Cu siguranță se ascundea o a noua persoană în spatele grupului, dar erau cam neclare, așa că nu le putea vedea clar silueta.

Unchiul Trei a izbucnit imediat într-o transpirație rece când și-a dat seama că ceva nu era în regulă. Nu se temea de nici un demoni sau fantomă, dar nu avea experiență sub apă și nu știa ce fel de lucru ar putea fi pândit în spatele grupului lor. Nu credea că zombii pot înota, dar, din nou, nu știa cum se numesc zombii dintr-un mormânt submarin. Zombi de mare? Zombi umezi? (1)

(1) Îmi pare rău, știu că „zombie umed” sună stupid, dar a trebuit să-l fac. Există câteva jocuri de cuvinte aici. Deoarece zombii sunt uneori numiți „ zongzi ” (粽子)—un fel de mâncare tradițională din orez chinezesc făcut din orez lipicios umplut cu diferite umpluturi și învelite în frunze de bambus—el se întreba dacă s-ar numi „ jiaozi ” (饺子), care este un chinez. găluște constând dintr-o umplutură de carne măcinată și/sau de legume înfășurată într-o bucată de aluat rulată subțire, care este apoi sigilată prin presarea marginilor împreună.


El a clătinat din cap în timp ce se gândea în sinea lui că nenorocitul de Li Sidi este foarte lent. Cum a putut nici măcar să nu observe așa ceva în urma lui? Părea că nu se poate conta pe nimeni în această situație; ar trebui doar să meargă să se uite singur. El a scos în secret un cuțit, l-a ținut astfel încât lama să fie ascunsă în spatele brațului său, apoi a înotat spre spatele grupului până la locul în care a noua persoană stătea nemișcată.

Când Li Sidi l-a văzut pe unchiul Trei înotând drept spre el, și-a dat seama că ceva nu era în regulă și s-a întors să privească în spatele lui.

Dar când s-a mișcat, acea persoană s-a mișcat brusc și el, de parcă l-ar fi imitat. Li Sidi s-a smucit în spate speriat și a înotat la câțiva metri distanță, dar persoana l-a copiat și a înotat și la câțiva metri distanță. Se părea că această persoană imită complet mișcările lui Li Sidi, situație pe care unchiul Trei a găsit-o nu doar ciudată, ci și puțin amuzantă. Și-a mișcat lanterna pentru a arunca o privire la fața persoanei, dar ei au tresărit la lumina puternică și au fugit în grabă înapoi.

Dar, în timp ce persoana a fugit din vedere, unchiul Trei a reușit totuși să se uite la fața lor - era imensă și acoperită de solzi! A fost atât de șocat încât aproape că a scăpat cuțitul în mână.

Îngrozitul Li Sidi a făcut o mișcare de parcă ar fi fost pe cale să înoate înainte, nemaiîndrăznind să stea aici și să se odihnească, dar unchiul Trei l-a prins repede. Li Sidi i-a strigat ceva la unchiul trei, care arăta ca „copil bun, copil bun”, pe baza modului în care i se mișcau buzele.

Avea deja un accent care îi făcea greu să-l înțeleagă în cele mai bune momente, dar acum cuvintele formate de gura lui erau și mai de neînțeles.

Când unchiul Trei a văzut că era practic isteric până la punctul în care a vrut să-și scoată casca, l-a apăsat rapid pe Li Sidi de perete. Peretele părea rezistent, dar când corpul lui Li Sidi l-a lovit, cusăturile din cărămizi s-au desprins în același timp și au căzut efectiv spre interior.

Apoi, apa din jurul lor a început brusc să curgă în deschidere într-un torent rapid. Nu e bine , îşi spuse unchiul Trei. Dar era prea tarziu. În doar câteva secunde, au fost duși în gaura din perete ca gândacii într-un vas de toaletă.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum