Capitolul 32

4 2 0
                                    

Acest Li Sidi era un înotător foarte bun și era responsabil de toată munca lor în apă.

„Trebuie să fie o furtună uriașă. Probabil că va fi aici într-o oră”, le-a spus el.

„Faptul că apa mării s-a retras atât de mult este o dovadă în acest sens. În câteva minute, apa care a fost aspirată de presiunea scăzută se va repezi peste tot dintr-o dată, la fel ca un mic tsunami. Avem aici doar trei caiace mici, așa că mă tem că lucrurile nu arată prea bine pentru noi.”

Spusese toate acestea într-un mod foarte tact, dar unchiul Trei își dădu seama, după expresia lui, că credea că erau la fel de morți. Acești oameni nu mai fuseseră niciodată în lumea reală până acum, așa că, când au auzit ce a spus Li Sidi, toți au devenit paliți de frică și câteva dintre fete au început să plângă.

Unchiul Trei a luat mâna lui Chen Wen-Jin și a constatat că era transpirată. Era evident la fel de speriată ca și ceilalți, deși nu o arăta. Unchiul Trei nu se ocupase niciodată de așa ceva înainte, dar era un tâlhar de morminte profesionist, precum și cineva cu o puternică forță mentală. S-a avertizat imediat să nu cadă în panică pentru că dacă ar face-o, lucrurile ar fi cu adevărat fără speranță!

A numărat numărul de oameni. Când au venit prima dată în acest loc, erau zece persoane în total, dar acum o persoană era moartă, iar alta se întorsese cu barca mare pentru a raporta accidentul și descoperirea lor subacvatică. Acum, au mai rămas doar opt persoane în grupul lor.

Unchiul Trei s-a întors către Li Sidi și a întrebat: „Cât va dura această furtună?”

„Acest tip de furtună de vară este foarte scurtă, așa că va trece după aproximativ zece minute”, a spus Li Sidi.

„Dar în acest timp, apa mării se va ridica cu cel puțin cinci sau șase metri și va scufunda complet acest recif.” A scuturat din cap. „Aceste zece minute nu sunt de glumă. Dacă ești lovit de val, fie vei fi zdrobit de recif și vei muri, fie vei fi dus în ape mai adânci și te vei îneca. Nu încerc să vă sperii băieți. Chiar avem probleme mari acum.”

Mintea unchiului Trei se năvăli în timp ce încerca să găsească o soluție. Câteva idei i-au trecut în cap într-o clipă, dar au fost respinse la fel de repede. Încercarea de a vâsli înapoi la aterizare cu caiacele lor era doar să ceară moartea pentru că, oricât de repede ar fi vâslit, nu ar fi putut depăși furtuna. De asemenea, nu și-au putut folosi echipamentul de scufundări pentru a se ascunde în apă, deoarece marea din jurul Recifului Bowl avea doar șapte metri adâncime, ceea ce nu ar funcționa deloc.

Unchiul Trei putea vedea că fundul mării era aproape vizibil cu ochiul liber acum și ca un fulger în noaptea întunecată, un plan foarte riscant i-a apărut brusc în minte. Nu mai avea timp să discutăm despre fezabilitatea acestui plan, așa că pur și simplu s-a întors către ceilalți și a spus:

„Să nu ne mai gândim la asta și să ne concentrăm să ne adunăm rezervoarele de oxigen și să vedem cât aer rămâne în ele. Vom coborî în mormântul străvechi și ne vom adăposti!”

Unchiul Trei era foarte familiarizat cu coborârea în morminte antice, așa că nu s-a gândit prea mult la asta, dar ceilalți erau tocilari. În ochii lor, această propunere era pur și simplu prea scandaloasă. De fapt, toată lumea a intrat imediat în furcă de îndată ce au auzit această sentință. Unchiul Trei a văzut cât de opuși s-au opus ideii și i-a explicat în grabă ce era în joc.

El a arătat spre orizont și a spus:

„Toată lumea, uitați-vă la această furtună. Nu i-am simțit încă efectele, dar am văzut cu toții documentare despre tsunami. Genul ăsta de lucruri nu e de glumă. Dacă așteptăm aici să vină furtuna, vom muri cu toții și nici măcar nu ne vor putea găsi trupurile. Dar sub această mare, există un adăpost gata făcut. Știm deja că trebuie să fie aer în interiorul acestui mormânt antic și că este aer curat. Deoarece este conectat la apa în mișcare, calitatea aerului din interior ar trebui să fie bună. În plus, nu suntem mulți. Putem rămâne în mormânt timp de o oră și apoi plecăm. Este singura noastră șansă de supraviețuire!”

Unchiul Trei era talentat în a convinge oamenii — altfel, nu ar fi fost în stare să conducă o afacere atât de mare în viitor — așa că toată lumea a simțit o licărire de speranță după ce au ascultat ce spunea. Au adunat rapid toate echipamentele de scufundare, apoi au dezumflat și au pliat cele trei caiace. Acum că totul era gata, unchiul Trei i-a învățat pe ceilalți câteva gesturi în limbajul semnelor pe care să le folosească atunci când se aflau sub apă. Apoi, i-a condus în apă, a aprins o lanternă rezistentă la apă și a înotat în pasajul mormântului.

Echipamentul de scufundări la acel moment consta dintr-o cască mare purtată deasupra capului, care părea foarte voluminoasă, dar era de fapt foarte robustă. Dacă vreo creatură mare de mare ar apărea brusc în fața ta, nu ar putea să te înghită atâta timp cât ai purta această cască. Cel puțin, asta și-a spus unchiul Trei în timp ce încerca să se relaxeze.

A continuat să înoate înainte și a văzut că pasajul mormântului era din ce în ce mai îngust. Acest lucru a dat naștere la o altă întrebare despre dacă vor fi capabili să treacă prin pasaj și să ajungă până la capăt sau nu. Dar, din fericire, avea un set complet de unelte cu el, așa că, dacă lucrurile se înrăutățeau, putea să le facă totuși o cale.

Pe pereții pasajului mormântului erau sculptate o mulțime de fețe, dar erau acoperite cu un strat gros de lucruri care făcea imposibil să se identifice din ce dinastie erau. Membrii echipei arheologice nu mai văzuseră niciodată lumea reală înainte și, evident, au uitat de situația lor actuală, în timp ce s-au adunat cu toții pentru a studia aceste fețe. Unchiul Trei simțea o durere de cap când se oprea frecvent și îi îndemna să continue să meargă înainte.

Au continuat să înoate înainte timp de cincisprezece minute și au făcut câteva întoarceri până când au simțit că și-au pierdut simțul direcției. Unchiul Trei și-a dat seama că acești oameni deveneau prea dezorganizați și trebuiau să fie remediați, așa că a făcut un gest să-i oprească pe toți în spatele lui. Apoi i-a cerut lui Chen Wen-Jin să facă o numărătoare pentru a vedea dacă cineva a rămas în urmă.

A fost nevoie de multă energie pentru a înota în acest pasaj îngust al mormântului. Toată lumea se simțea atât de epuizată, încât când l-au văzut pe unchiul Trei făcând gestul de a se opri, toți s-au clătinat și s-au așezat de parcă li s-ar fi acordat amnistia.

Unchiul Trei s-a uitat la toți neputincios în timp ce se gândea în sinea lui, că a fi lider nu este tot ce se crede . Și-a folosit lanterna pentru a se uita înapoi la ei înainte de a începe să se întoarcă spre față, dar în acest moment, Chen Wen-Jin la bătut brusc pe picior.

Unchiul Trei s-a întors să se uite la ea și a văzut că expresia ei părea foarte panicată. Inima i s-a strâns când se întreba dacă cineva a rămas cu adevărat în urmă.

Chen Wen-Jin era atât de tulburată încât nu părea să știe cum să se exprime. Ea a ridicat un deget și a continuat să-l fluture în fața unchiului Trei, dar el nu și-a putut da seama ce încerca ea să spună.

„A dispărut o persoană?” El a gurat spre ea.

Chen Wen-Jin a clătinat din cap și apoi a ridicat o palmă complet întinsă, în timp ce cealaltă mână a ridicat patru degete.

Apoi a pus cele două mâini împreună. Unchiul Trei era încă foarte nedumerit, dar după ce s-a uitat cu atenție la cuvintele pe care Chen Wen-Jin i-a spus, în cele din urmă și-a dat seama că ceea ce încerca ea să spună era:

„Mai este o persoană!”

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum