Abia după ce Poker-Face a spus asta, mi-am dat seama că expresia lui A Ning era lipsită de viață și că ochii ei erau foarte lenți. Era destul de diferit de cât de plină de viață era înainte. În prezent era ținută la pământ de Poker-Face, dar nu se zbătea, vorbea și nici măcar nu se uita la noi, de parcă toată această situație n-ar fi avut nimic de-a face cu ea.Fatty a privit-o ciudat înainte de a spune:
„Este puțin al naibii de ciudat. Nici măcar nu a răspuns când am înjurat-o tocmai acum. În mod normal, ea m-ar fi dat cu piciorul imediat ce am scos câteva cuvinte.”
Știam că mâinile lui erau înnegrite, așa că l-am întrebat:
„Ai lovit-o prea tare acum? Uite, ea nici măcar nu poate vorbi. Pun pariu că este pentru că ai lovit-o prea tare și ai doborât-o fără sens.”
Fatty s-a înfuriat imediat și a spus:
„Nenorocitule, nu mai spune prostii! Aș trata o doamnă așa? Am prins-o abia acum de picioare! Și am făcut-o foarte blând, fără să las niciun semn! Dacă nu mă crezi, întreabă-l pe Fratele Mic.”
Poker-Face ne-a spus să încetăm să ne certăm și a spus:
„Nu vă faceți griji, este bine, dar mintea e încurcată. S-ar putea să fie doar în stare de șoc.”
Și-a fluturat mâna în fața feței ei și a pocnit din degete, dar A Ning nu a reacționat deloc.
Fatty s-a scărpinat pe cap și s-a gândit o clipă înainte de a spune:
„Poate că această cățea a văzut ceva și s-a speriat fără sens?”
„Femeia aceasta este nemiloasă și foarte pricepută”, am argumentat eu.
„Ai văzut cum s-a purtat cu mine mai devreme. Cum ar putea o astfel de persoană să fie speriată fără sens? Nu te lăsa păcălit de ea. Probabil că doar se preface.”
Fatty a devenit suspicios când a auzit asta și a spus:
„Ai dreptate. Femeile sunt crude și viclene. Trebuie să fim atenți. Ar trebui să-i dăm câteva palme și să vedem cum reacționează? Această femeie este foarte încăpățânată, așa că poate câteva palme o vor face să renunțe la actul eroinei inocente și...
Nu știam unde se duce cu asta, dar am decis să-l întrerup:
„Oprește-te, ai văzut prea multe filme revoluționare. Încercați să vă uzurpați identitatea unui spion Kuomintang (1) sau așa ceva? Uită-te la ea. Chiar crezi că o poți lovi când e în această stare?”
Fatty și-a ridicat mâna mare și a încercat să-l lovească de două ori pe fața mică a lui A Ning, dar a constatat că chiar nu reușește. Simțindu-se descurajat, a spus:
„Din păcate, acest stăpân gras nu a mai lovit niciodată o femeie. Ce dracu crezi că ar trebui să facem atunci?”
Nu petrecusem suficient timp cu ea pentru a-mi spune dacă a prefăcut sau nu, așa că i-am spus:
„Este imposibil de spus acum. Cred că ar trebui să o legăm și să o scoatem mai întâi de aici. Când va veni momentul, vom chema poliția și le vom lăsa să se ocupe de această problemă.”
Fatty s-a supărat din nou: „Ești al naibii de prost sau doar te prefaci că ești? Ai uitat că noi trei suntem aici la jefuirea mormintelor? Știi ce înseamnă jefuirea mormintelor? Dă-o poliției... te-ai lovit la cap și ai devenit prost sau așa ceva?
Am fost foarte confuz la început, dar când Fatty a spus asta, am vrut brusc să mă pocnesc. La naiba, părea că mintea mea nu se adaptase la faptul că eram un tâlhar de morminte; Încă mă gândeam la mine ca la micul șef al unui magazin de antichități. I-am spus în grabă lui Fatty:
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
PertualanganRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...