Chen Wen-Jin și unchiul trei aveau medii complet diferite. Unchiul Trei era un personaj dur care ar fi fost cu siguranță un bandit dacă nu s-ar fi născut într-o familie de jefuitori. Întotdeauna a considerat profitul înainte de orice altceva și ar judeca valoarea unei persoane în funcție de ce fel de beneficii i-ar putea aduce.
Chen Wen-Jin, pe de altă parte, era complet diferit. S-a întors de la studii în străinătate și a fost foarte deschisă la minte. Jefuirea mormintelor a fost în principal un hobby pentru ea și unul care i-a permis să-și continue studiile în timp ce făcea asta. Drept urmare, când unchiul Trei a spus asta, primul ei gând a fost să ia în considerare valoarea arheologică a acestui mormânt antic și să împărtășească teoria cu colegii ei de clasă.
Mormintele naufragiilor îngropate sub fundul mării erau foarte rare – de fapt, legenda spunea că fiul lui Shen Wansan a fost singurul care a folosit acest tip de metodă de înmormântare (1) – așa că ideea lui Chen Wen-Jin putea fi considerată foarte conștiincioasă.
(1) Shen Wansan (1330-1379) a fost un om de afaceri bogat la începutul dinastiei Ming. Nu găseam nimic despre fiul său, dar iată câteva informații despre mormântul său subacvatic, care este situat în partea de jos a Yinzibang, în nordul Zhenbei.
Unchiul Trei, însă, era puțin stânjenit pentru că se simțea inconfortabil la gândul că acele lucruri erau confiscate de guvern de îndată ce erau pescuite din mare. Dar nu a fost nevoie de mult pentru ca Chen Wen-Jin să-l convingă de contrariu. Doar cu un zâmbet și un sărut, ea l-a transformat pe Unchiul Trei dintr-un adevărat erou al Greenwood (2) într-un arheolog al Republicii și unul care s-a oferit voluntar pentru asta.
(2) „Adevăratul erou din Greenwood” se referă la un erou popular în stilul Robin Hood. Robin Hood este un haiduc eroic legendar, descris inițial în folclorul englez. Potrivit legendei, el a fost un arcaș și spadasin foarte priceput care fura de la bogați și dădea săracilor.
În acea noapte, unchiul Trei zăcea treaz gândindu-se la problemă. Nu mai jefuise niciodată un mormânt submarin, dar se lăudase că a făcut-o în fața celorlalți. N-ar fi bine dacă ar aluneca și l-ar da mâine. S-a gândit o vreme la asta, dar și-a dat seama că nu va putea să sape în mare așa cum ar putea pe uscat.
În primul rând, era imposibil să dezgropi fundul mării, deoarece a fost dificil să găsești achiziție. În al doilea rând, chiar dacă a reușit să sape fundul mării, noroiul din mare era complet diferit de cel de pe uscat, ceea ce făcea puținul lui cunoștințe total inutil. Sa gândit la poveștile din caietul bunicului meu și și-a amintit că bunicul meu chiar a jefuit mai multe morminte submarine, dar nu a existat o metodă specială. Principalul lucru a fost să ne uităm la teren.
Un mormânt naufragiat îngropat pe fundul mării presupunea în esență construirea unui mormânt pe o navă, găsirea unei văi sau a unui șanț în mare, spargerea unei găuri prin carena navei, astfel încât mormântul să se scufunde și apoi sigilarea întregului lucru cu un strat de pământ deasupra. Întregul proces de fapt nu a fost deloc diferit de ceea ce s-a făcut pe uscat, ci doar că locația era în mare.
Unchiul Trei a estimat că locul în care erau ancorați în prezent trebuie să fi fost o mică vale a mării, care a fost ulterior umplută. Când nava a fost scufundată, ar fi fost necesare o mulțime de ancore pentru a o menține pe loc, astfel încât să poată folosi focul. punctul în care au fost aruncate — sau un loc în apropierea lui — pentru a afla unde se afla locul de înmormântare.
Cu cât unchiul Trei se gândea mai mult la asta, cu atât suna mai rezonabil și deveni brusc mai încrezător. Vremea de a doua zi a ieșit și ea bună, așa că a dus pe toți în apă, le-a pus să lege toate ancorele de piatră cu frânghii și apoi a marcat punctul din mijloc. După ce au dezgropat mai multe locuri din zona înconjurătoare, au descoperit că sub fundul mării, la est de marcajul central, era cu adevărat lemn.
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
AdventureRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...