Capitolul 60

3 2 0
                                    


Poker-Face — nu, ar trebui să fie Zhang Qiling — a vorbit pe un ton uniform, fără nici cea mai mică urmă de emoție. Din povestea lui, am început treptat să văd un colț al acestui puzzle uriaș, dar nu am putut înțelege ce se gândea sau ce auzea în timpul întregului incident și nici nu puteam să înțeleg care este trecutul lui real. Deocamdată, cel mai bine era să-l imaginezi ca pe un tânăr tăcut și înțelept.

Adânc în fundul mării, ei nu auzeau vântul urlet de la suprafața apei, dar puteau încă simți presiunea sufocantă care venea de obicei înaintea furtunilor.

Zhang Qiling stătea liniștit în colțul camerei urechii și privea cum însoțitorii săi se grăbeau să studieze porțelanul albastru și alb de pe pământ. Aceste articole din porțelan nu i-au atras deloc atenția, dar părea că acești seniori cu aspect mai în vârstă erau complet captivați de ele.

Pe măsură ce au trecut porțelanul unul altuia, unii au vrut să înregistreze modelele pe ele, în timp ce alții discutau despre semnificația din spatele modelelor. În acest moment, cineva a strigat brusc:

„Băieți, veniți și aruncați o privire la asta! E ceva ciudat pe fundul acestor articole din porțelan!”

Numele persoanei care a spus asta era Huo Ling, cea mai mică dintre cele trei fete din echipa de cercetare. Părinții ei erau membri de top al partidului (1) care au răsfățat-o încă de când era mică. De obicei îi plăcea să facă tam-tam pentru a atrage atenția celorlalți. Zhang Qiling a simțit o durere de cap când i-a auzit vocea, dar o fată ca ea era încă populară într-un grup mic ca acesta, așa că vocea ei delicată a atras imediat atenția mai multor băieți.

Ei s-au îndreptat imediat spre ele, încercând să fie primii acolo, în speranța că își vor putea arăta cunoștințele în fața lui Huo Ling.

„Ce e ciudat la asta?” Au strigat toți.

"Arătaţi-mi!" Huo Ling a întors porțelanul din mâna ei cu susul în jos și le-a arătat. Unul a aruncat o privire la el și a spus:

„Ah, știu ce este asta. Se numește un număr de cuptor. Arată unde a fost făcut acest porțelan.”

Un alt tip a replicat imediat:

„Nu, numerele cuptorului Ming nu arată așa. Poate fi o inscripție a titlului desemnat al proprietarului mormântului!”

Primul nu a suportat să-și piardă fața și a spus:

„Inscripția titlurilor desemnate constă în general din patru caractere chinezești. Există un singur personaj aici, ceea ce este foarte neobișnuit. Ceea ce vorbești este și mai imposibil.”

Cei doi moșteniseră moștenirea glorioasă a Revoluției Culturale și au început să se certe. A devenit atât de încins, de fapt, încât erau cât pe ce să vină în lovituri. Huo Ling era obișnuită să vadă acest gen de scenă și a oftat, dar în acest moment, ea la văzut brusc pe Zhang Qiling aplecându-se indiferent în colț, ignorând-o complet. Ea pufni indignată înainte de a merge direct spre el și de a-i înmâna borcanul de porțelan alb-albastru.

„Frate Zhang,” (2) a spus ea jucăușă, „poți să mă ajuți să arunc o privire la asta? Ce este?"

Zhang Qiling nu a vrut deloc să se implice în asta și doar a aruncat borcanului o privire superficială. Nevăzând nimic care să-i atragă atenția, a întors capul și a spus:

„Nu știu”.

Expresia lui Huo Ling s-a schimbat imediat. Puțini bărbați îi refuzaseră vreodată astfel de avansuri, așa că ea nu se putea abține să nu se simtă enervată.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum