După ani în care a fost corodat de apa de mare, puntea nu mai era robustă și scârțâia de parcă ar fi fost pe cale să se rupă când mi-am sprijinit toate cele optzeci de kilograme din greutatea corporală pe ea. Dar nu am avut timp să-mi fac griji pentru că eram ocupat să verific starea acelei femei.Am devenit neliniștit când am văzut că jumătate din trupul ei fusese deja târât în cabina întunecată a navei. În primul rând, nu aveam nici un fel de lumină asupra mea. În al doilea rând, nu aveam nicio armă ascuțită la îndemână. Odată ce era târâtă acolo, viața sau moartea ei avea să fie în aer.
M-am răsturnat, i-am prins picioarele și am tras cu toată puterea mea, dar am constatat că nu putea fi mișcată deloc. Mai mult decât atât, purta un costum de scafandru strâns, așa că nu numai că era imposibil de strâns, dar era și extrem de alunecos de pe apa mării. Drept urmare, am putut folosi doar aproximativ optzeci la sută din puterea mea.
Când am văzut această situație, am știut că această femeie a fost cu siguranță terminată. Neputând găsi o soluție bună, am intrat în panică și am sărit asupra ei, înfășurându-mi strâns brațele în jurul taliei ei. M-am gândit că, cu greutatea noastră combinată de cel puțin mai mult de o sută treizeci de kilograme, acele două mâini ca un băț nu vor mai putea trage.
Dar după cum sa dovedit, puntea atinsese limita. De îndată ce mi-am apăsat greutatea în jos, toată puntea s-a prăbușit cu un bubuit puternic. În câteva secunde, noi, împreună cu un număr mare de scânduri de lemn ude și putrede, am căzut în cala navei. Din fericire, fundul navei era încă robust; altfel, am fi căzut direct în mare.
Am aterizat cu o zguduire atât de puternică, încât mă legănam în timp ce mă ridicam, iar pe buze mi-a apărut involuntar un zâmbet amar — încercasem atât de mult să nu intru în măruntaiele navei, dar intrasem atât de ușor chiar acum.
În acest moment, am auzit-o pe femeie strigând de jos:
„Coboară! Mă striviți până la moarte!”
Mi-am dat seama că stăteam pe fundul ei și m-am îndepărtat în grabă, în timp ce mă gândeam că e grozav. Când m-am uitat la drame cu idoli în trecut, erau întotdeauna femeile care aterizează pe bărbați. Dar acum e invers.
În timp ce o priveam pe femeie chinuindu-se să se ridice în timp ce o strângea de talie, am fost surprins să constat că acele mâini ofilite dispăruseră de pe umerii ei.
„Unde sunt acele două mâini fantomă?” Am întrebat.
Ea și-a atins umerii și a spus cu o voce surprinsă:
„Nici eu nu știu. De îndată ce am fost tras pe barcă, am căzut năucit. Nu știu când au dispărut. Nu ai văzut nimic?”
Am clătinat din cap:
„Situația era atât de haotică când am căzut tocmai acum, încât nu am fost atent. Dar acele două mâini au fost capabile să tragă o persoană adultă în jur. Cu siguranță nu sunt o iluzie, ceea ce înseamnă că trebuie să fie reale. Și dacă sunt reale, nu pot dispărea pur și simplu în aer. Probabil că au fost doborâți când am căzut tocmai acum. Vezi dacă e ceva sub tine.”
De îndată ce am spus asta, fața femeii a devenit palidă de frică și și-a ridicat grăbit fundul pentru a arunca o privire. Din păcate, nu era nimic acolo, cu excepția unor scânduri de lemn sparte.
„Poate că au alunecat când am căzut”, am spus. „Încă se țineau de trepte când ai căzut brusc, așa că pun pariu că nu au avut timp să renunțe la trepte și să se țină înapoi de tine. S-ar putea să fie încă acolo sus.”
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
PrzygodoweRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...