Am fost atât de șocată încât am făcut câțiva pași înapoi, mușchii mi se încordau de teamă că cadavrul se va ridica brusc și se va lansa spre mine.
„Cum poate acest cadavru să mai respire?” Am întrebat.
„Ați mai întâlnit vreodată așa ceva?”
„Desigur că nu”, a spus Da Kui în timp ce tremura. „Dacă acesta a fost un lucru frecvent, aș prefera să curăț toaletele decât să jefuiesc morminte.”
M-am uitat la Pan Zi, care își acoperea rana și transpira peste tot.
„Nu contează ce este”, ne-a spus el, „doar goliți un clip în el. Dacă nu este mort acum, cu siguranță va fi atunci! Mă tem că lucrurile vor deveni problematice dacă mai așteptăm și el se ridică.”
De îndată ce am auzit asta, am știut că are foarte mult sens – în acest mediu subteran, era mai bine să acționezi mai întâi și să te gândești mai târziu, astfel încât să poți fi cu un pas înaintea tuturor – așa că mi-am ridicat rapid arma și am luat scop. Dar unchiul Trei și acel gras au început să-și fluture mâinile și să strige:
„Stai… stai, așteaptă!”
În timp ce vorbea, unchiul Trei se apropia deja de cadavrul blindat. Și-a făcut din nou mâna către mine și apoi s-a uitat la armura atât de surprins încât gura lui nu a putut să se închidă bine. El a arătat spre armura neagră și a spus: „Nu-i așa că... nu-i așa că armura de înmormântare de jad?! Doamne, chestia asta chiar există!”
Simțindu-mă confuz, l-am întrebat ce este. Unchiul Trei era atât de încântat încât aproape a izbucnit în lacrimi când bâlbâia:
„Sfântă... Sfântă Născătoare de Dumnezeu! Eu, Wu Sanxing, am fost jefuit de morminte atât de mult timp și, în sfârșit, am găsit în sfârșit un artefact uimitor - armura de înmormântare de jad. M-a prins de umeri. „Atâta timp cât porți acest lucru, corpul tău va continua să se întinerească și să devină mai tânăr. Vezi asta? E adevărat! Acest cadavru este dovada vie!”
Patruzeci sau cincizeci de ani erau considerați foarte bătrâni în acele vremuri, dar chiar dacă mușchii acestui cadavru erau puțin zgâriți, chipul lui chiar părea foarte tânăr. Nu m-am putut abține să nu mă simt surprins când mă întrebam dacă așa ceva ca întinerirea există cu adevărat în această lume.
Ochii tipului gras erau, de asemenea, lipiți de armură când a spus: „Nu-mi vine să cred. Nici măcar primul împărat Qin Shihuang nu a putut găsi acest lucru. Dar după cum sa dovedit, a fost pe corpul acestui tip tot timpul. Stăpâne Trei, știi cum să scoți chestia asta?
Unchiul Trei clătină din cap.
„Am auzit că chestia asta nu poate fi scoasă din exterior. Dar asta dă naștere la o altă problemă – ar trebui să scoatem cadavrul în timp ce poartă armura?
Cei doi mergeau înainte și înapoi în timp ce îl examinau, ajungând chiar atât de departe încât să tragă de brațele și picioarele cadavrului în timp ce făceau asta. Când am văzut că cadavrul nu dădea semne de nemulțumire și nu părea a fi periculos, nu m-am putut abține să nu mă relaxez treptat. „Dacă scoți această armură de înmormântare de jad, ce se va întâmpla cu persoana care o poartă?” Am întrebat.
Se pare că nici grasul nu s-a gândit la asta și a spus:
„Chiar nu știu. Dacă se întâmplă cel mai rău, el s-ar putea împrăștia în cenușă sau s-ar putea să iasă în fum.”
„Așadar, dacă a fost în viață și bine în tot acest timp, nu ar fi la fel ca a comite o crimă?” Am întrebat.
Grasanul a râs atât de tare încât aproape că a căzut.
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
MaceraRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...