Fața era stricat grav. Nu știam dacă pielea s-a topit pentru a scoate la iveală mușchii de dedesubt sau dacă sângele curgea din corp pentru a-i acoperi fața, dar brusc am simțit că această față mi s-a părut foarte familiară. Când m-am uitat mai atent, am fost îngrozit să constat că era Da Kui. Cum a putut o persoană atât de bună să se transforme în așa ceva?
Glonțul de mai devreme îi tăiase un strat de piele din partea stângă a capului și îi expunese craniul, dar se părea că creierul nu fusese rănit. Nu m-am putut abține să mă simt foarte bucuroasă când am văzut că, deși era grav rănit, nu părea că va muri. „Vino aici repede”, i-am spus. „S-ar putea să reușim să te salvăm!”
Dar nu s-a mișcat deloc. În schimb, m-a privit cu ochi plini de ură de parcă ne-ar fi supărat că l-am abandonat și că ne-am scăpat fără el. M-am simțit imediat îngrozită, dar înainte să pot face ceva, el mă apucase deja de mână. Acea culoare roșie sângeroasă care îi acoperea corpul a început rapid să se răspândească în mâna mea și a fost urmată rapid de o mâncărime arzătoare. Am terminat!
Da Kui a făcut un zgomot neclar în gât și apoi a început brusc să mă tragă în jos. M-am gândit la vederea terifiantă a pielii lui topindu-se de pe corp și nu m-am putut abține să nu devin frenetic. Am reușit să-i arunc mâna, dar m-a prins de picior și a deschis gura mare de parcă ar fi vrut să spună că ar trebui să fim îngropați împreună.
„Da Kui, doar dă-mi drumul!” Am strigat. „Așa funcționează viața! Dacă vrei să trăiești, urmărește-mă! Există o șansă să te poți vindeca în continuare! Altfel, nu are rost să mă tragi cu tine!”
Nu știam care parte l-a enervat, dar după ce a auzit asta, a sărit brusc spre mine ca un nebun, cu ochii plini de o lumină aprigă, de parcă și-ar fi pierdut complet mințile. Apoi, brusc m-a prins de gât și a încercat să mă sugrume.
Dându-mi imediat seama că doar unul dintre noi avea să iasă din asta în viață, am simțit brusc că o ieșire de intenție ucigașă a crescut în inima mea și i-am dat o lovitură feroce. Când mâna lui s-a slăbit din jurul gâtului meu, mi-am îndreptat pistolul spre pieptul lui și am apăsat pe trăgaci. Gloanțele, care erau toate cartușe de pistol cu nas plat, au avut un impact atât de puternic încât a zburat în aer într-o ploaie de sânge. (1) Mâinile lui s-au chinuit pentru cumpărare, dar au venit goale când a căzut greu în grămada de mâncători de cadavre de dedesubt.
(1) Fapt amuzant de la câteva bloguri cu arme: gloanțele cu nasul rotund alunecă prin țesut și împing organele din cale, așa că sunt, în general, o alegere proastă pentru orice altceva decât pentru a trage prin bariere. Un nas plat sau meplat zdrobește și rupe țesutul și creează o gaură mai mare care nu se etanșează prin țintă. Deci, practic, mai multe daune, o gaură mai mare, o pierdere mai mare de sânge și un sfârșit mai rapid al luptei.
În acest moment, mâna pe care o apucase era atât de amorțită încât nu o simțeam deloc. Nici măcar nu mi-am putut da seama dacă încă mă ținem de creangă sau nu. Am simțit că corpul meu începe să cadă și mi-am întins grăbit mâna cu cealaltă mână pentru a apuca o viță de vie cu mâna fantomă care atârna în apropiere, dar încă aveam praful de piatră Tianxin pe mână, așa că vița s-a îndepărtat imediat de mine. Am înjurat în timp ce tot corpul meu a alunecat în jos și a aterizat pe o creangă mare de dedesubt.
Creanga era acoperită de mâncători de cadavre, dintre care mulți au căzut când am aterizat. Mi-am folosit puterea rămasă pentru a-mi strânge picioarele în jurul crengii, abia reușind să mă opresc să alunec mai departe, dar un grup mare de mâncători de cadavre m-a înconjurat din nou. Nu m-am putut abține să nu râd cu amărăciune. Aveam atât de multe moduri de a muri acum: fie să cad la moarte, să fiu muşcat de insecte, fie să fiu otrăvit până la moarte. Dumnezeu a fost cu adevărat foarte bun cu mine.
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
PertualanganRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...