M-am uitat mai atent la umbră, tocmai la timp s-o văd coborând capul. Când l-a ridicat din nou, capul devenise foarte mare, aproape mai lat decât umerii.
Acest tip de frică nu poate fi exprimat în cuvinte. Am simțit că îmi furnică scalpul și am început să strig necontrolat:
--Există o fantomă!
Toată lumea s-a întors imediat să se uite la mine. Nu m-am putut opri să strig în timp ce arătam spre umbră și întorceam capul să o privesc. Aproape în același timp, l-am văzut pe proprietarul umbrei — era un monstru cu un cap uriaș care ținea în mână o armă ciudată! În semiîntuneric, acel cap gigant, deformat, era mult mai terifiant decât orice monstru pe care ți-l poți imagina.
Apoi, Poker-Face a luat lampa de miner și a ridicat-o sus, astfel încât să putem vedea clar adevărata față a monstrului. Parcă... era ca și cum o persoană și-ar fi pus un ciocan mare peste cap... La naiba, nenorocitul ăsta.
Frica mea extremă s-a transformat imediat în furie extremă. După cum s-a dovedit, acest monstru era doar o persoană cu un ciocan mare deasupra capului! Avea o lanternă în mână și făcea o ipostază ca un egiptean. Erau și două găuri în coș prin care doi ochi mișcați se uitau la noi.
Scena a fost foarte incomodă pentru o vreme. Nu era clar dacă acest tip era un inamic sau un prieten, dar, în același timp, am fost atât de șocați de aspectul lui, încât creierul nostru nici măcar nu a avut timp să reacționeze. În cele din urmă, Pan Zi a început să înjure și a întins mâna spre pistolul lui:
--La naiba, o să te împușc!
Tipul a văzut că eram supărați și a strigat:
--O, Doamne! în timp ce se repezi direct spre pasajul prin care tocmai treceam. Pan Zi nu a ezitat deloc și a ridicat pistolul și a apăsat pe trăgaci. Cu o singură lovitură, coca care acoperea capul bărbatului s-a spulberat, lăsându-i doar un inel rupt în jurul gâtului.
Bărbatul a înjurat în timp ce alerga:
--Tu curtezi moartea! Așteaptă și vezi cum mă voi comporta cu tine când mă întorc, nenorociților!
De parcă tălpile picioarelor i-ar fi fost acoperite cu ulei, a dispărut repede pe pasaj.
Poker-Face l-a privit plecând și a spus:
--Nu e bine. Nu-l putem lăsa să ajungă în tunelul hoților noștri de morminte. Dacă atinge sicriul acela, am terminat cu toții!
După ce a spus acestea, a luat sabia străveche (1) negru-aurie din geantă și s-a repezit în întuneric, fără să se obosească nici măcar să ia cu el o lampă de miner.
1) (Capitolul 6 a menționat că era negru pur, dar este de fapt negru și auriu (este lucrarea de debut a autorului, așa că așteptați-vă la unele inconsecvențe).
CITEȘTI
Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)
AdventureRezumat: Acum cincizeci de ani, un grup de maeștri ai pământului (adică tâlhari de morminte) din Changsha a dezgropat o carte de mătase din Perioada Statelor În război. Fragmentul înregistrează locația unui mormânt ciudat din Perioada Statelor Comb...