Capitolul 71

5 2 0
                                    


De îndată ce a spus asta, mi-am amintit imediat ce s-a întâmplat acum câteva săptămâni.

În acel moment, eram în drum spre Palatul Seven Star Lu. Treceam printr-o peșteră de cadavre și am prins o insectă mare mâncător de cadavre. Avea un clopoțel ca acesta atârnat de coadă și în interiorul clopotului era un centiped verde mare. Când devoratorul de cadavre se târa în jur, mișcarea făcea să sune clopoțelul, care suna ca o grămadă de oameni fantomatici care șopteau. Sunetul părea să aibă un fel de putere misterioasă și aproape că eram vrăjiți de el în acel moment. Dar, din fericire, am fost salvați de gândirea rapidă a lui Poker-Face – ne-a aruncat pe toți în apă, ceea ce ne-a readus la fire.

Unchiul Trei a examinat clopotul după aceea și a spus că era dintr-o dinastie dinaintea Perioadei Statelor În război, dar nu știa care dintre ele. Situația de atunci era gravă așa că nu m-am gândit prea mult la asta, mai ales că ceea ce s-a întâmplat mai târziu în interiorul mormântului a fost ca un coșmar. Era bine că nu am luat-o razna pe vremea aceea.

Nu-mi aminteam să fi văzut nicăieri astfel de clopote, dar acum că mă uitam la cele de aici, nu eram atât de sigur că erau la fel. La fel ca în camera în care ne aflam acum, peștera cadavrelor de la acea vreme era doar slab luminată de câteva lămpi de mineri și nu a durat mult până când Pan Zi zdrobește clopotul în bucăți. Pe scurt, a fost imposibil să le compar pe cele două, așa că nu le-am putut privi decât dintr-o perspectivă mai generală.

Dacă acesta ar fi fost într-adevăr același tip de clopot pe care l-am văzut în peștera cadavrului și Fatty l-ar fi atins tocmai acum, atunci lucrurile ar fi luat o întorsătură groaznică. La vremea aceea, un clopoțel era suficient pentru a ne vrăji pe toți dincolo de orice control și aici erau cel puțin patruzeci. Nu se putea spune ce s-ar întâmpla chiar și cu cea mai mică tremurare.

Poker-Face a văzut că mi-am amintit și a spus:

„Mai era ceva ciudat în acea peșteră de cadavre. Peștera a fost inițial un mormânt imens, dar nu știu ce legătură are cu Wang Zanghai.”

Fatty ne auzise discutând această chestiune înainte, așa că știa originile clopotelor. „Sunteți siguri că nu ați greșit?” El a intrebat.

„Pare o coincidență că ceva de dinaintea Perioadei Statelor Combatante ar apărea aici într-un mormânt Yuan târziu sau Ming timpuriu. (1) Poate că acest Wang Zanghai a fost și un jefuitor de morminte?”

De îndată ce a spus asta, eu și Poker-Face am înghețat.

„Este posibil”, a spus Poker-Face după ce s-a gândit un timp la asta

. „Nimeni nu știe ce a făcut în primii săi ani și era priceput în feng shui. I-ar fi fost ușor să jefuiască morminte. Dar îmi amintesc că familia lui avea un fundal destul de proeminent și fusese maeștri feng shui de câteva generații. Nu trebuiau să-și facă griji cu privire la mijloacele lor de existență, astfel încât să nu facă niciodată o muncă atât de rușinoasă.”

Când Poker-Face a spus cuvintele „muncă rușinoasă”, expresia lui nu s-a schimbat deloc. Se părea că nici nu și-a dat seama că ne-a insultat.

„Nu cred că este posibil”, am argumentat.

„Dacă ar fi fost un tâlhar de morminte, ar fi lăsat cu siguranță un semn în mormântul său, astfel încât generațiile viitoare să-l evite. Ai văzut așa ceva aici?”

Poker-Face clătină din cap. „Am căutat, dar chiar nu a fost niciunul.”

Cunoștințele lui în acest domeniu erau de neînțeles, așa că dacă spunea că nu există, atunci știam că trebuie să fie adevărat.

Daomu Biji Vol 1 Seven Star Lu Palace & Angry Sea, Hidden Sands(Templul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum