25. Milovaní bez nežností

332 19 0
                                    


Austyn si Holly během uplynulých čtrnácti dní představoval různě.. Jednou jako povýšenou dámu posměšně na něho shlížející... podruhé jako vzteklou harpyji, špitající mu kvůli jeho vypočítavosti... a hned zase jako svůdkyni, lákající ho mrkáním svých dlouhých řas a zábleskem vlhkého růžového jazýčku... Ale když ji spatřil schoulenou v posteli, uvědomil si, že všechny ty představy jen odváděly jeho pozornost od toho, kým Holly doopravdy je.

...Jeho manželkou...

Tenká spodnička se jí vyhrnula a odhalila tak štíhlé nohy a při pohledu na takové nohy bylo nemožné nepředstavovat si je, jak ho objímají kolem pasu. A jako by mu Holly četla jeho myšlenky a stáhla si spodničku dolů a její nesmělost v něm probudila svědomí.

Chtěl ji chránit a vlastnit zároveň a jedním prudkým pohybem strhl závoj z pavučin, který je dělil.

 ,,Hovíš si tu jako princezna, co, drahá? Chceš, abych tě ovíval pávími péry a krmil tě hroznovým vínem?," řekl a jeho sarkastická poznámka prozradila, že se mu před očima míhají obrazy Hollyiných svůdných rtů, rozevírajících se, aby pojaly cokoliv, co jí Austyn nabídne.

Holly se posadila a zamračeně si prohlížela cizího divocha, kterého kdysi nazývala svým manželem. Vlasy měl rozcuchané, oči červené a divoké, jako by od jejich posledního setkání nespal.

 Tehdy vypadal vztekle, ale nyní se tvářil téměř zoufale.

Holly by se ho ráda dotkla, ale neodvažovala se a byla přesvědčena, že pokud ji dneska opustí, už nikdy se nevrátí a tak schovala svůj nepokoj za posměšnou masku.

 ,,Jestli si myslíš, že jsem tu spokojená, tak se hluboce mýlíš. A s radostí bych vyměnila svou bohatou celu za možnost lehnout si na čerstvě posečenou louku nebo pobíhat v dešti. Tomu ale ty, který zamykáš dámu ve věži a vraha necháváš volně běhat po svém hradě, nemůžeš rozumět," odsekla a Austynův vyraz jí napověděl, že udeřila hřebík na hlavičku.

 ,,Ty jsi, má paní, úmyslně spáchala podvod, zatímco můj otec neměl na výběr," řekl a kdyby Holly nebyla přesvědčena, že Austyn věří všemu, co říká, propukla by v hystericky smích.

 ,,Aha, takže strašlivé prokletí Gavenmorů? Osvěž moji paměť. Nebyla to kletba jakési nedůtklivé mořské panny, kterou urazil nějaký nemotorný rybář? Nebo se rozvzteklil tlustý skřítek, protože jeden z tvých předků šlápl na jeho muchomůrku?," dodala podrážděně Holly a Austyn zrudl.

 Holly se odvážila pochybovat o něčem, co se ještě nikdo zpochybnit...neodvážil... o pravdivosti kletby Gavenmorovych.

 ,,Ani jedno, ani druhé," vyhrkl a uštědřil jí dlouhým pohledem.

,,Byla to královna víl Rhiannon, krutá a bezcitná čarodějnice," dodal a Holly se na něj u šklebila.

,,Bezcitná čarodějnice, nespravedlivě obviněná z nevěry," řekla Holly a si namotala si na prst pramen vlasů a přemýšlivě našpulila rty.

 ,,Když muž odmítne věřit ženě, kterou podle svých slov miluje, pak mi řekni, můj manželi, kdo z nich je nevěrný? Copak tě nikdy nenapadlo, že tvůj otec není prokletý, ale jen vzteklý? A možná, že to byla právě jeho chorobná žárlivost, co vehnala tvoji matku do náruče jiného muže," dodala a Austyn se na ní vztekle podíval.

,,Tak dost.'" vykřikl a žhnul jí svým pohledem.

 ,,Nevíš, co říkáš. Zřejmě se jen snažíš ospravedlnit svoji nevěru!," okřikl jí Austyn a Holly si klekla, vděčna za příležitost bránit se. 

Ukrytá  ( Probíhá korekce příběhu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat