Holly předpokládala, že turnaj bude zrušen a nyní se její plán sesypal jako domeček z karet... A to všechno jen kvůli tomu, že nějaký tvrdohlavý Velšan nesnese porážku.
Otočila se, aby rytíře obdařila výhružným pohledem, ale v sále už nikdo nebyl a jediný zájemce o její ruku, zřejmě utekl s ostatními. Ještě si ani nestačila vychutnat pocit vítězství, když otec rozhrnul závěs, uchopil ji za zápěstí a vytáhl ven ze sálu.
Holly vystrašeně klopýtala za otcem, protože ještě nikdy na ni nevztáhl ruku, ale tentokrát zřejmě zašla příliš daleko.
„Ale co." pomyslela si, aspoň bude mít to nejhorší za sebou a může se plně soustředit na plán, jak získat zpátky otcovu přízeň. Ale když ji zatáhl za vyřezávaný paraván, kde měli aspoň trochu soukromí, a otočil se k ní, v jeho tváři nebyla zlost, ale strach.
„Máš ponětí, jakého muže jsi svým chováním vyprovokovala?" zeptal se a Holly jen pokrčila rameny.
„Ale tati, já vím, co si o sobě myslíš, ale já se tě ani trochu nebojím..." odpověděla a zpražila svého otce pohledem.
„Já nemluvím o sobě." procedil mezi zuby.
„Mluvím o Gavenmorovi." dodal a Holly věděla o Gavenrmorově povaze více, než měla v úmyslu vyzradit a přinutila se usmát.
„Je to jen obyčejný chudý rytíř. Nevychovaný Velšan, který ani neumí přednášet básně." řekla a pak její otec potřásl hlavou a zasyčel.
„Sir Austyn z Gavenmoru, je jeden z nejnebezpečnějších a nejmocnějších bojovníků, celého Walesu. Nikdy nelze předvídat, jak se zachová. Pokud bych ho jen slůvkem urazil, mohlo by to znamenat návrat starého nepřátelství mezi Anglií a Walesem. Pokud by mě Gavenmore nepřipravil o hlavu, tak král by to určitě udělal." zasténal a vrhl na svou dceru dlouhý pohled.
„Měl jsem tě vyhodit ve chvíli, kdy ses objevila v tom směšném převleku. Ani mě nenapadlo, že by si tě chtěl někdo takto vzít. Teď už je na všechno pozdě." dodal a Holly snášela lépe tatínkův vztek než jeho pocit marnosti.
„Mám se ke svému podvodu přiznat?" zeptala se nejistým hlasem.
„Veřejně se omluvit?" položila další otázku a její otec jí sjel pohledem.
„Vždyť by ses znemožnila před celou Anglií, a který slušný muž by chtěl za ženu nestydatou lhářku? To už by sis klidně mohla oholit i ten zbytek vlasů a zahrabat se do kláštera." odpověděl a rukou si vjel do vlasů a cuchal je tak dlouho, až je měl naježené stejně jako jeho dcera.
„Řekl bych, že i Gavenmore je lepší než nic." zamumlal po chvíli a Holly nemohla dát najevo svůj hluboký nesouhlas a tak jednoduše pohladila otce po hlavě, aby ho mohla uklidnit.
„Nemusíš se bát, tati. Ten neomalený lump je už určitě na cestě zpátky do Walesu. Požádal o mou ruku jen ve chvilkovém poblouznění smyslů." řekla, jenže on jí odstrčil a podíval se na ni tak chladně, až ji zamrazilo.
ČTEŠ
Ukrytá ( Probíhá korekce příběhu)
Romance,,Příběh o tom že krása se nemusí skrývat vždy jen na povrchu, protože někdy může být krása která jde vidět velkým prokletím." Holly považovala svou krásu za prokletí osudu. Zástupy nápadníků odmítala tak dlouho, až se její zoufalý otec odhodlal k n...